Storneren? Wat is wijsheid?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Storneren? Wat is wijsheid?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 10:31

Nogmaals:

Relaxed schreef:
Waar het mij met name om gaat, dat als ik meerdere keren bel over een einddatum, dat deze gewoon niet blijkt te kloppen.. Ook bij ons laatste telefoontje om het op te zeggen heeft niemand ons geattendeerd op het feit dat we kosten zouden krijgen voor dat 'nieuwe' abonnement. Als we dat hadden geweten hadden we immers niet opgezegd! Ik heb niet voor niets meerdere keren gevraagd naar de einddatum.

Daarbij klopt het bedrag ook nog eens niet, ze schrijven ruim 100 euro meer af dan het abonnement was (maanden * maandbedrag)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 10:58

Wat wil je nu precies horen van ons? Dat je je geld terug krijgt en gelijk hebt?
Dat is niet aan ons. Wij hebben niet met beide partijen gecommuniceerd, horen hier het verhaal maar van een kant en ik lees tussen de regels door dat jij je algemene voorwaarden niet hebt gelezen.
Dat lijkt me de enige conclusie die de lezers van dit topic hier kunnen trekken: lees in het vervolg de algemene voorwaarden. Deze worden je op de website 'ter hand gesteld' en zijn gewoon geldig, tenzij deze onredelijk bezwarend zijn. En ga daar maar niet vanuit.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 11:02

Ik hoef niets te horen, dat is aan Vodafone. Ik wou weten of storneren handig was. Ik heb dat dus gisteren wel gedaan. Zij hebben steken laten vallen, dus een tegemoetkoming zou sowieso op zijn plek zijn. Het gaat niet alleen om de algemene voorwaarden, zij hebben ons onjuist geïnformeerd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 11:04

Relaxed schreef:
Ik hoef niets te horen, dat is aan Vodafone. Ik wou weten of storneren handig was. Ik heb dat dus gisteren wel gedaan. Zij hebben steken laten vallen, dus een tegemoetkoming zou sowieso op zijn plek zijn. Het gaat niet alleen om de algemene voorwaarden, zij hebben ons onjuist geïnformeerd.

Je hebt zelf ook steken laten vallen. Dat schijn je niet mee te nemen in je overweging.
Maargoed, succes ermee :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 11:31

Joman schreef:
Relaxed schreef:

Je hebt zelf ook steken laten vallen. Dat schijn je niet mee te nemen in je overweging.
Maargoed, succes ermee :)

Waar haal je dat vandaan? Natuurlijk neem ik dat mee, maar een tegemoetkoming van hun kant zou niet meer dan terecht zijn.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 11:38

Wij hebben gezeik gehad met de kpn en hebben het geld ook laten storneren nadat ze niks aanpasten en we veel telefoontjes hebben gepleegd. Dat is uiteindelijk nog een heel gezeik geworden en ik heb een aantal aangetekende brieven gestuurd. Uiteindelijk sloten ze me onterecht af. Ik was het op een gegeven moment zo beu dat ik tegen ze gezegd heb dat we er maar een rechtzaak van moesten maken. Toen was het opeens gek genoeg dezelfde middag nog geregeld.

Dus goed dat je het gedaan hebt als je denkt dat je in je recht staat. Die grote bedrijven doen maar wat krijg ik regelmatig het idee. Als ze geld mislopen gaan ze wel moeite doen om naar je te luisteren en een oplossing te zoeken. En mocht je uiteindelijk toch niet in je recht staan dan kun je het alsnog betalen.

_xManadisx_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 11:42

Ik heb op het moment ook voor het eerst gezeik met vodafone. Ik zit in australie en had mijn reisbundel aangezet. Word vervolgens het complete bedrag a bijna 40 euro aangerekend want ik zou de reisbundel niet hebben aangezet. Helaas voor hun heb ik gewoon bewijs ^^ heb een sms van hun gekregen toen ik de bundel aanzette en weer uitzette en ik heb netjes in de tussentijd gebeld :)

flitzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 16:08

Barbabientje schreef:
Dit is niet helemaal waar..
21 november liep mijn abbo af bij hi (KPN dus) dus ik mocht vanaf juni ergens verlengen.. Heb ik gedaan met een totaal ander contract, maar ging mooi dezelfde maand nog in!

Wat raar mijn contract liep in november af kon al verlengen in mei heb uiteindelijk in september verlengd. Mijn nieuwe contract begint op de dag dat mijn oude was afgelopen. (telfort) Maar zo heb ik dat in de loop van de jaren ook gehad bij vodafone en hi eerst het oude contract uit dienen alvorens het nieuwe inging..

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 01:54

Was vanavond in Kassa ook een stuk over een abbonement wat zonder overleg verlengd was, misschien heb je daar wat aan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 21:06

Nou topservice van Vodafone :D

Citaat:
Geachte heer **, Onlangs heeft u contact opgenomen met onze klantenservice in verband met de rekening voor de resterende abonnementskosten. Het nummer 06 ******** is overgeheveld naar een andere provider. Doordat de verlenging nog niet geannuleerd was heeft u een rekening ontvangen van de resterende abonnementskosten. Deze kosten zijn gecrediteerd en worden verrekend met de openstaande rekening. Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd. Met vriendelijke groet, Vodafone Complaint Services