Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Die minor zal het laatste half jaar zijn van mijn studie, aangezien ik nu bezig ben met afstuderen!
ga hem alleen niet volgen. Heb me bedacht dat ik toch niet op kamers wil. Dus ga nu op m'n eigen hogeschool Nieuw Leiderschap of P&O voor leidinggevenden doen
xRoosss schreef:Dat is grappig, die minor stond ook op mijn lijstje Joycega hem alleen niet volgen. Heb me bedacht dat ik toch niet op kamers wil. Dus ga nu op m'n eigen hogeschool Nieuw Leiderschap of P&O voor leidinggevenden doen
en hij maakte van de voorlichting 1 grote voorstelling waardoor ik niet veel wijzer ben geworden van het lesprogramma
En 3 dagen vond ik ook nog te doen.
Dus daarom gekozen om 'dichterbij' te gaan in Nijmegen, een minor die ik ook leuk vind! Laurahh schreef:De HAN heeft zelfs 4 gebouwen
Ik heb persoonlijk nooit iets gemerkt van vieze gebouwen en loop er al 3 jaar rond..
Edit; ik heb het dan over Arnhem

) 
Hahah super chill. Joyce_R schreef:Oh dat is niet heel handig nee als je er niet wijzer van wordt![]()
Maar voor wat betreft de lesdagen, daar stond in de omschrijving van de minor dat je 3 dagen les had! Dat is de reden waarom ik er ook voor heb gekozen, aangezien ik er een uur met de auto over doe zonder filesEn 3 dagen vond ik ook nog te doen.
Maar wat raar de HAN smerig. Ik heb er eigenlijk hele goede ervaringen mee en goede verhalen van gehoord. Maar nu schijnen er wel twee gebouwen of iets te zijn geloof ik? Geen idee welke deze minor gegeven wordt, ken enkel de 'luxe' nieuwe zeg maar.
Het Saxion had ik ook naar gekeken! Had daar de minor integrale schuldhulpverlening gespot, wat me ook erg leuk leek. Aangezien ik in mijn derdejaars stage me hier veel mee heb beziggehouden en ik dat graag doe. Maar Enschede is voor mij echt niet te doen.... En om daar mezelf nou een half jaar op kamers te droppen, ver weg van al m'n sociale leven, word ik niet gelukkiger vanDus daarom gekozen om 'dichterbij' te gaan in Nijmegen, een minor die ik ook leuk vind!
maaaar ik heb informatie blaadjes mee genomen en daar stond dat deze minor in een geheel ander gebouw wordt gegeven. Een klein, wat ouder gebouw en dus kleinschalig. Als je wil kan ik de naam van het adres wel even voor je opzoeken. De blaadjes moet ik nog ergens hebben liggen 
xRoosss schreef:Ik was in Nijmegen, daar was het echt smerigmaaaar ik heb informatie blaadjes mee genomen en daar stond dat deze minor in een geheel ander gebouw wordt gegeven. Een klein, wat ouder gebouw en dus kleinschalig. Als je wil kan ik de naam van het adres wel even voor je opzoeken. De blaadjes moet ik nog ergens hebben liggen
De HAN is wel nog m'n derde keuze, wie weet komen we elkaar nog tegen!
Ik zal het vast voorbij zien komen hier op het topic welke het is geworden?
Weet iemand hier toevallig iets van?
Kijkende waar zie je jezelf in het werkveld en welke minor zou daar een klein tikkeltje in kunnen ondersteunen en goed staan op je cv. Wil je sowieso in dit vak blijven zou ik voor verdiepend gaan. Ben je gericht op het wellicht vervullen van ander werk of functies, dan zou ik zeggen verbredend. Maar dat is hoe ik er tegenaan kijk ten opzichte van mijn opleiding, kan bij jouw opleiding ook weer anders liggen

Joyce_R schreef:Nog een vraagje, naar aanleiding van 1234, is het verstandig om voor meerdere minoren aan te melden? Aangezien ik enkel deze heb aangemeld, vanuitgaande dat je maar een keuze mag maken. Maar naar aanleiding van het opsturen van m'n leerovereenkomsten naar de HAN krijg ik als antwoord: "je hoort uiterlijk 23 april of je deel mag nemen aan de minor". Maar er staat helemaal nergens iets van selectie, maximaal aantal of zoiets dergelijks. Dus ben een beetje in verwarring....Weet iemand hier toevallig iets van?

)
Maar was van de minoren van de Avans social work niet zo gecharmeerd helaas.. Allemaal dingen waar ik mezelf echt niet in zie werken of mijn interesses niet liggen
Maar deze gelukkig wel! Dan maar wat papierwerk indien nodig!
Joyce_R schreef:Oef, dat papierwerk is nieuw voor me? (Kom voor mijn gevoel zo over als super onvoorbereid, terwijl ik normaal altijd degene ben die altijd alles tot in de puntjes weet)
Heb net de site van KOM ook even doorgenomen en kan aan papierwerk gerelateerde dingen niks vinden?
In het mailtje van de HAN stond de volgende zin: "Overige stappen op http://www.kiesopmaat.nl (KOM) (stap 4-akkoord krijgen en stap 5-inschrijven) en je inschrijven als cursist bij de HAN (na goedkeuring voor de minor) doen wij voor jou op KOM." Wellicht dat hun dan min of meer de 'officiële' zaken overnemen?
Ik had eigenlijk ook liever een interne minor gedaanMaar was van de minoren van de Avans social work niet zo gecharmeerd helaas.. Allemaal dingen waar ik mezelf echt niet in zie werken of mijn interesses niet liggen
Maar deze gelukkig wel! Dan maar wat papierwerk indien nodig!
bij ons geven ze op voorhand aan dat alles via KOM akkoord is. Benadrukken wel als je iets anders wil dan dat op KOM is aangegeven, of buitenland, wel heel veel werk is. Denk dat ik dat dan heb omzeild door via KOM te kiezen 
Marieke_K schreef:Sommige KOM minoren vragen ook een bewijs van inschrijving bij je eigen opleiding, dat kan je bij je eigen hogeschool opvragen. Die moet dan samen met de leerovereenkomst door beide hogescholen (examencommissies) ondertekent worden. Bij ons is het zo dat als mijn studenten extern willen, ze ook goedkeuring moeten krijgen van mij, de manager.