Zalando, pakket van iemand anders ontvangen

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 17:33

xMarloes schreef:
Ik snap echt je probleem niet.

Je hebt een pakket ontvangen wat niet van jou is. Je kan het pakket retour sturen en dan krijg je je geld terug.. Je kan nu dus al gewoon een nieuwe bestelling doen... Wat is dan het probleem? Dat het 1 dag langer duurt voor je je eigen pakket binnen hebt?

Ik bestel ook wel eens bij zalando en dat is ook altijd goed gegaan! :)

Lezen is moeilijk hé? Denk dat TS al 4 keer heeft gezegd dat het een om een specifiek model gaat dat niet meer beschikbaar is in haar maat en dat dat maar eens om de 2/3 maand gebeurt.

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-15 17:35

xMarloes schreef:
Ik snap echt je probleem niet.

Je hebt een pakket ontvangen wat niet van jou is. Je kan het pakket retour sturen en dan krijg je je geld terug.. Je kan nu dus al gewoon een nieuwe bestelling doen... Wat is dan het probleem? Dat het 1 dag langer duurt voor je je eigen pakket binnen hebt?

Ik bestel ook wel eens bij zalando en dat is ook altijd goed gegaan! :)

Het zou volgens jou 1 dag langer duren? Weet niet waar je dat vandaan hebt gehaald gezien mijn maat bijna nooit op voorraad is en op dat moment ook niet meer toen ik 'm al had besteld? :=

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-15 17:39

Inmiddels is het bij mij afgehandeld, vorige week hadden ze mijn retourzending ontvangen en heb deze week mijn geld terug gehad. Eind goed al goed, had er toch een beetje een hard hoofd in gezien de reacties van de man van de klantenservice.

Heb vorige week nog eens gebeld wat de stand van zaken was en was toen wel heel erg fijn geholpen :) Helaas konden ze niet ter compensatie niet alsnog die legging sturen (kon bijna met zekerheid zeggen dat dat de mijne had moeten zijn).

Blij dat het toch allemaal snel afgehandeld is :) En nu hopen dat die mevrouw van de babyschoentjes haar bestelling ook nog zal krijgen :+

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-15 17:41

Lienepien95 schreef:
Pff zojuist mijn eerste en mijn laatste bestelling bij zalando gedaan..heb 1 week geleden laarzen bij ze besteld met enorme korting. Heb ze tot nu toe nog niet ontvangen, krijg ik net een mailtje. 'Uw retourzending is goed bij ons aangekomen, jammer dat deze bestelling u niet beviel en blablabla.'
Snap der niks van..adres klopt gewoon en niemand hier thuis heeft het pakketje gezien

Misschien hebben ze hier ook een andere sticker overheen geplakt :+ Zou eventjes bellen, als een goeie persoon treft van de klantenservice kan je heel goed geholpen worden.

Lienepien95

Re: Zalando, pakket van iemand anders ontvangen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 18:05

Haha ik heb al 1x gebeld..volgens die persoon had ik het toch echt zelf teruggestuurd. Zo nog maar eens proberen misschien!! Die schoenen zijn er nu namelijk niet meer in mijn maat :( hoop echt dat mijn pakket toch nog komt (: