En dat noemt zich je '' beste vriendin ''

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

minikatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 17:12

Deliana1993 schreef:
k ben der ook wel klaar mee en zou nog best dit met haar uit willen praten om beide onze gevoelens er in te gooien en het daarna af te sluiten. Helaas kan ik haar op geen enkele manier bereiken. Misschien als ze dit topic leest?

Brief door de brievenbus.

Deed ik ook in groep 8 toen mijn beste vriendin op mijn lievelingspony van de manege mocht en ik haar een tut heb genoemd.
(Ik was zo bad-ass :+ )

_Mellanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 17:13

Even vraag aan TS ooit je rug gebroken gehad? ooit gevoeld wat van pijn dat mee brengt en hoe emotioneel je afhankelijk bent van andere mensen ?

MabuPets

Jeetje, nogal kinderachtig dit. Praat het real life met elkaar uit en niet via Bokt.
Daar word jullie vriendschap niet beter op.

Ik zou persoonlijk allang mijn energie in andere zaken hebben gestoken en niet meer in deze vriendschap.
Blijkbaar kunnen jullie beide niet op een normale en fatsoenlijke manier met elkaar om gaan.
Dan zoek iemand met wie je dat wel kunt, en wees iets respectvoller om mee te beginnen. Die dingen die jij hebt gezegd zouden voor mij als vriendin reden genoeg zijn om de vriendschap te eindigen.

Juliette61

Het is heel makkelijk om te zeggen dat je je beste vriendin maar moet vergeten al is het de beste beslissing.
Heb het zelf ook zoiets gehad met mijn 'beste vriendin'
Ze had gereageerd op een verzorgpaard, de vrouw plaatste een nieuwe advertentie, waarop ik reageerde.
Had het haar gezegd, heel eerlijk en open over geweest.
Ze had 2 verzorg pony's gehad, en veel meer ervaring, had verwacht dat ik weinig/geen kans maakte.
Ze flipte totaal.

Ik was jaloers, ik wilde alles hebben wat zij had, ik was de slechtste vriendin ever, en ga zo maar door.
Ondanks dat vond ik het vreselijk ruzie te hebben, ze was echt de zus die ik nooit had.

Heb haar (met veel moeite) laten vallen, en een maand later had ze wel door dat ze echt te ver was gegaan.
Daardoor heb ik niks van mij in moeten leveren om haar vriendin te zijn, en zijn we nu weer vriendinnen.

Maar ik zou haar niet meer in je leven toelaten zoals je eerst deed, heb ik toen ook niet gedaan, want het zou best kunnen dat dit nog eens gebeurd.

Veel sterkte met deze snert situatie! :(:)

Els1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 17:15

Billy schreef:
Stelletje jankwijven zijn jullie allebei....word volwassen, praat met elkaar en ga niet zitten zeuren op een forum. Denk je nou echt dat bokkers hier wat mee kunnen?

_O- Hahaha Groningse nuchterheid? :D

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 17:16

Ts, buk even en laat iemand ander je even een schop onder je hol geven :j blijf niet hangen in het verleden omdat je daar niets aan kan veranderen.

Deliana1993

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-15 17:17

vuurneon schreef:
Ts, buk even en laat iemand ander je even een schop onder je hol geven :j

Ik zie mijn fouten heus wel in en daarom heb ik die ook in het topic benoemd. Daarbij geef ik niet alleen haar de schuld over deze situatie, want ook ik ben hier zelf verantwoordelijk in geweest.
Het enige wat ik vraag is advies.

DonDon

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 17:18

Een verhaal heeft altijd twee kanten.. Daarbij zie ik dat er veel jaloezie in het spel is. Om de stomste dingen is er ruzie. Jullie respecteren elkaar blijkbaar niet. Willen jullie nog wel vriendinnen zijn? Want zoals ik uit jouw verhaal kan uitmaken is ze niet bepaald aardig naar je door allerlei mensen tegen je op te zetten. Zoals ik al zei heeft een verhaal twee kanten. Ik zou er verder geen energie in steken tot dat zij de eerste stap zet.
Laatst bijgewerkt door DonDon op 12-01-15 17:18, in het totaal 1 keer bewerkt

JesdaJinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 17:18

Stop hiermee en ga door met leven.

Dat is het advies van iedereen hier. Geloof ik...

Amaranth7

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 17:19

Ts groei op, je stelt je verschrikkelijk aan. Als je dit al zo opblaast hoe moet het dan als je eens echt een tegenslag in je leven krijgt.

Jij hebt niks te zeggen over de pony, je vriendin of je ex. Wat je vriendin wil doen moet zij weten, als zij bij hem wil rijden moet jij daar niet meteen zo jaloers over doen.

De pony is niet van jou, dus heb je ook niks over te zeggen. Zoek een andere, want deze verzorg je blijkbaar niet meer?

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 17:21

Nou dat heb je ruimschoots gehad: word volwassen en praat met elkaar iv over elkaar. Dat is toch niet zo moeilijk? Had je bijna zelf kunnen bedenken.....
Els1984: ik ben bang van wel.....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 17:21

Deliana1993 schreef:
.....
Het enige wat ik vraag is advies.

Onzin.
Vandaar je onderschrift en je andere uitspraken?
Eerlijkheid duurt het langst

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 17:22

Advies kunnen wij je niet geven...
Hooguit wat ik zelf zou doen... en ik had die vriendin al gelaten voor wat ze was na die klap in mijn gezicht als ik jou was geweest. NIEMAND heeft het recht mij te slaan en daar valt zeker niet mijn beste vriendin onder.

Jullie zijn beiden nogal jaloers aangelegd en mijn voorspelling is dan ook dat dit nooit weer goed gaat komen. Zowel dan heb je binnen de kortste keren weer ruzie. Ik zou er dus zeker geen energie meer aan besteden.

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 17:22

Als ik je vriendin was en hier zou lezen dat je mijn gebroken rug karma vind, dan zou ik serieus niets meer met je te maken willen hebben.

Laat de "vriendschap" gaan en ga verder met je leven!

Snollygoster

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 17:24

Toen ik de titel zag dacht meteen dat dit wel weer een topic van een of andere pubermeid zou zijn, blijkbaar niet, maar je komt toch niet over als iemand van 21 in mijn ogen.

Mijn beste vriendin heeft me in een dronken bui ook ooit eens keihard in mijn gezicht geslagen, gewoon uit het niets, en de dag erna herinnerde ze zich er ook niets meer van. Ik heb ook ooit eens tegen haar gezegd in een verhitte discussie toen ze me niet wou laten uitpraten dat ik veel zin had om haar 'bek' dicht te slaan (heb het gelukkig niet gedaan hoor). Maar met ons is het allemaal goed gekomen, jaren later kan ik haar nog steeds mijn beste vriendin noemen, weet je waarom? Wij praten geen dingen via fb, sms of wat dan ook uit. Face to face. Als we een probleem met elkaar hebben gaan we naar elkaars thuis, gaan even wandelen en praten het uit. Dan bekijken we hoe de dingen ervoor staan en beslissen we al dan niet verder te gaan met de vriendschap.

Sowieso komen dingen die je van een scherm afleest anders over dan ze bedoeld zijn, dus ik denk persoonlijk ook niet dat jouw vriendin hiervan gediend gaat zijn als ze dit gaat lezen.

MarlindeRooz

Re: En dat noemt zich je '' beste vriendin ''

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 17:26

Sowieso, als je beste vriendin haar rug breekt dan ga je no matter what toch naar haar toe.

En 10 km fietsen met een gebroken rug??? :?

Hanmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 08:48

Moderatoropmerking:
Dit topic wordt definitief gesloten.