Sgr1972 schreef:Een heleboel van jullie opmerkingen en vragen kun je terulezen in mijn verhaal. Blijkbaar lezen de meeste even gauw iets door en staan direct met een oordeel klaar.
Beseft iedereen wel dat relaties stuk gaan omdat er iets niet goed zit.... dat mensen open gaan staan voor anderen en gevoelens kunnen krijgen voor anderen omdat hun eien relatie niet in orde is...
Ik ben niet op zoek naar een serieuze relatie nee, maar ik mag toch best zeggen dat ik het af en toe jammer vindt dat we niet iets leuks kunnen doen...dat wil niet zeggen dat ik hem af wil pakken van zijn vrouw...en dat ik dagelijks met hem weg wil ?
En zijn kinderen weten heel goed dat er iets mis is en dat hun ouders apart slapen, het is aan hen om dat uit te leggn aan ze, niet aan mij.
Op mijn plaat gaan ? erachter komen ??
Beste mensen, ik weet waar ik mee bezig ben, we zijn er duidelijk over, als ik ermee wil stoppen geef ik dat aan, wanneer hij wil stoppen ook.
En hij kan inderdaad doen wat hij wil, ik kom daar niet achter...al doet hij het de hele week met een ander, ik ga daar niet over nadenken. Daar schiet ik niks mee op. Ik besef heel goed dat dat mogelijk is.
En een soa ? mensen, daar ben ik toch zelf bij? ik ben geen 13 di er niks vanaf weet...
Prima als jij een soa oploopt door dit avontuur, maar zometeen zit zn vrouw ook met een soa te kijken.
Waarom wil je dit zo graag? En geen man die echt voor je gaat?