Relatie met een getrouwde man...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 14:34

Sgr1972 schreef:
Een heleboel van jullie opmerkingen en vragen kun je terulezen in mijn verhaal. Blijkbaar lezen de meeste even gauw iets door en staan direct met een oordeel klaar.
Beseft iedereen wel dat relaties stuk gaan omdat er iets niet goed zit.... dat mensen open gaan staan voor anderen en gevoelens kunnen krijgen voor anderen omdat hun eien relatie niet in orde is...

Ik ben niet op zoek naar een serieuze relatie nee, maar ik mag toch best zeggen dat ik het af en toe jammer vindt dat we niet iets leuks kunnen doen...dat wil niet zeggen dat ik hem af wil pakken van zijn vrouw...en dat ik dagelijks met hem weg wil ?
En zijn kinderen weten heel goed dat er iets mis is en dat hun ouders apart slapen, het is aan hen om dat uit te leggn aan ze, niet aan mij.

Op mijn plaat gaan ? erachter komen ??
Beste mensen, ik weet waar ik mee bezig ben, we zijn er duidelijk over, als ik ermee wil stoppen geef ik dat aan, wanneer hij wil stoppen ook.

En hij kan inderdaad doen wat hij wil, ik kom daar niet achter...al doet hij het de hele week met een ander, ik ga daar niet over nadenken. Daar schiet ik niks mee op. Ik besef heel goed dat dat mogelijk is.

En een soa ? mensen, daar ben ik toch zelf bij? ik ben geen 13 di er niks vanaf weet...

Prima als jij een soa oploopt door dit avontuur, maar zometeen zit zn vrouw ook met een soa te kijken.
Waarom wil je dit zo graag? En geen man die echt voor je gaat?

MairiMacBran

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 14:34

Nou, het is duidelijk hoor. TO heeft haar bepvrindinnetje en ze zal het lekker puh zelf wel uitmaken.
Wij domme dozen weten helemaal niet hoe het zit.

Ik wacht nog op de kreet "moraalridders".

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 14:35

Zo'n man.. Die moet eerst maar eens met zn vrouw gaan praten voordat hij ergens zn willie in steekt... Wie weet hoe lang hij al buiten de boot piest en hoelang hij, in de ogen van zijn vrouw, al geen behoefte heeft... Die zal zich goed genaaid voelen (helaas voor haar niet letterlijk) als ze er achter komt..

Verder ik zou nooit maar dan ook nooit een 2e vrouw willen zijn, 1 daar ben ik te goed voor en 2 je krijgt altijd gedonder, hoe je het ook went of keert.

En als ik goed lees begin jij dus nu hetzelfde te reageren als zijn vorige scharrel, die hij uiteindelijk ook gedumpt heeft.. Lekkere vent..

Desty

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 14:35

Sgr1972 schreef:
En hij kan inderdaad doen wat hij wil, ik kom daar niet achter...al doet hij het de hele week met een ander, ik ga daar niet over nadenken. Daar schiet ik niks mee op. Ik besef heel goed dat dat mogelijk is.

Ik vind dit toch vreemd. Je zegt zelf dat je weet hoe het voelt, en toch zoek je het weer op :?
Laatst bijgewerkt door Desty op 12-01-15 14:36, in het totaal 1 keer bewerkt

Sgr1972

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-15 14:36

Joman.... dit topic gaat niet over SOA's...ik loop niks op en hij ook niet... laten we daar geen misverstand over krijgen. Daar zijn we alletwee iets te volwassen voor...

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 14:36

Natuurlijk kunnen mensen gevoelens krijgen voor een ander. Het verschil zit hem er alleen in of je ballen hebt en er over praat met je partner of het stiekem buiten de deur gaat zoeken ;)

Ik lees trouwens niks over gevoelens van zijn kant, het klinkt meer alsof hij het wel lekker makkelijk vindt zo. Gezellig thuis met vrouw en kinderen en een minnares die voor 'm komt opdraven als hij zin heeft.

Vraag me inderdaad ook af hoe jij je over jezelf voelt. Je bent toch wel meer waard dan dit? Je laat je gebruiken door een vent die later weer gezellig met z'n gezin op de bank kruipt.

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 14:37

Ik heb pas geleden een vriendin gehad in een soortgelijke situatie. Vreselijk :n
Hoe kun je dit zijn vrouw in godsnaam aandoen? Er bestaat werkelijk geen enkele reden in de wereld om vreemd te gaan.
En dit is een situatie waarin je van tevoren wist dat hij een vrouw had waar hij niet bij weg wil, dus je bent net zo schuldig als dat hij is daarmee.
Of je werkt eraan in je relatie, of je maakt het uit... Klaar....
Geef hem een keuze, of maak de keuze voor hem door het zijn vrouw te vertellen.
Pas wanneer die er eventueel vanaf weet en het accepteert ( heej.. Wie weet vind ze het juist prettig dat hij op andere manieren aan zijn trekken komt dan bij haar) is dit iets waar je mee verder kan.
Denk eens aan zijn kinderen? En denk dan eens voor de lol dat een van je ouders dit zou zijn en dit flikt? Dan stort je wereld toch in?
Laat die vent eens ballen krijgen en voor zijn verantwoordelijkheden opkomen en laat hem kiezen of het goed oplossen. En heb zelf de verantwoordelijkheid om niet mee te werken aan dit, je maakt een gezin kapot zo :n

Voor mijn vriendin heb ik dit ook zo aangegeven, en hoewel die nog een tijd is doorgegaan is ze nu ook tot het besef gekomen dat een man die dit doet.. Het JOU ook net zo gemakkelijk kan aandoen, en dat dit het niet waard is.
Hopelijk.... Vind je iemand die wel single is en waar je echt voor kan gaan, wat je nu doet, is een mooi toneelspel en een illusie, en ik hoop dat je dit zelf straks ook ziet.

kimberley82

Ja maar TS ... Je hoort alleen zijn kant van het verhaal denk ik?
Hoe weet jij nu zeker dat hun écht geen sex meer hebben samen?
Of ook écht apart slapen? Enz enz.
Alleen uit zijn verhaal of ook echt gehoord via via of een keer gezien in zijn huis?
Niet aanvallend bedoeld, maar net wat ik zeg, ik en mijn collega's horen dagelijks dat soort 'verhaaltjes' van chauffeurs aan de balie.

Suzanne F.

Je weet hoe het zit met chauffeurs? In elk stadje een ander schatje....

Ga er maar vanuit dat je niet enige bent. Of dat hij hem wel nog vrolijk in zijn vrouw stopt. Dat geloof je toch zeker niet dat hij alleen maar met jou seks heeft? Hoe naief kan je zijn.
Stop hiermee want je wordt hier niet gelukkig van. Dat merk je nu al. Je zal altijd op de 2e plaats komen. Altijd gebruikt worden voor de seks en de afleiding. Voor alles wat hij thuis niet krijgt. Zo goedkoop ben je toch niet? Of wel? Waar is je eigenwaarde? Raap jezelf bij elkaar en laat je niet meer zo gebruiken.
Laatst bijgewerkt door Suzanne F. op 12-01-15 14:38, in het totaal 1 keer bewerkt

keona

Sgr1972 schreef:
Een heleboel van jullie opmerkingen en vragen kun je terulezen in mijn verhaal. Blijkbaar lezen de meeste even gauw iets door en staan direct met een oordeel klaar.
Beseft iedereen wel dat relaties stuk gaan omdat er iets niet goed zit.... dat mensen open gaan staan voor anderen en gevoelens kunnen krijgen voor anderen omdat hun eien relatie niet in orde is...

Ik ben niet op zoek naar een serieuze relatie nee, maar ik mag toch best zeggen dat ik het af en toe jammer vindt dat we niet iets leuks kunnen doen...dat wil niet zeggen dat ik hem af wil pakken van zijn vrouw...en dat ik dagelijks met hem weg wil ?
En zijn kinderen weten heel goed dat er iets mis is en dat hun ouders apart slapen, het is aan hen om dat uit te leggn aan ze, niet aan mij.

Op mijn plaat gaan ? erachter komen ??
Beste mensen, ik weet waar ik mee bezig ben, we zijn er duidelijk over, als ik ermee wil stoppen geef ik dat aan, wanneer hij wil stoppen ook.

En een soa ? mensen, daar ben ik toch zelf bij? ik ben geen 13 di er niks vanaf weet...

Ja dan kan hij toch thuis open kaart spelen en zeggen wat hem stoort en dat hij van haar houd en niet weg wilt bij haar maar dat hij ook sex nodig heeft, en als hij het niet thuis krijgt hij bij iemand anders gaat. Dan speelt hij open kaart.maar wie zegt dat ze thuis echt apart slapen en de relatie slecht is. Als je ballen hebt praat je over je problemen en los je het op en anders speel je open kaart dan weet ze waar ze aan toe is en kan zijn vrouw er iets mee

Majabeestje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 14:38

Ik vraag me vooral af hoe het komt dat je jezelf zo weinig waardeert dat je zo'n relatie nodig hebt.
Ik denk dat je met jezelf aan de slag moet, dan zal je zelf ook begrijpen dat dit geen gezonde en gelijkwaardige relatie is en dat ook jij daar gewoon recht op hebt.
Zo te lezen heb je nog niet eerder een echt fijne, vertrouwde relatie achter de rug. Wat zit hier dan achter? Ben je bang om weer pijn gedaan te worden? Dan is dit natuurlijk een 'veilige' relatie. Ook ben ik benieuwd naar de relatie met je eigen vader.
Maar goed, misschien handiger om dit bij een psycholoog uit te zoeken. Een vrouw die het nodig heeft om een relatie te beginnen met een getrouwde man, heeft echt een flink tekort aan zelfrespect en eigenwaarde. Echt, ga daar wat aan doen zodat er veel mensen nog meer verdriet bespaard blijft, inclusief jezelf.

miszblueeyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 14:38

dan moet hij zijn ballen bij een rapen en tegen zijn vrouw zeggen dat het huwelijk afgelopen is maar die heeft hij schijnbaar niet.. hoe hard je ook je best doet om dit te verdedigen en goed te praten bij mij gaat het je niet lukken.jullie zijn beide net zo egoïstisch bezig.. ik vind jullie beiden even veel schuld hebben

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 14:39

Dat het in een relatie niet goed zit, dat kan. Dat de seks voorbij is, dat kan. Maar dan is het toch niet aan zo'n man om dat elders te zoeken, met alle emotionele bagage die daarbij komt kijken.

Waarom investeert hij niet in zijn relatie met zijn vrouw en gaat hij aan de slag met het feit dat er geen genegenheid meer is? Waarom zoekt hij het 'buiten de deur' i.p.v. actie te ondernemen?

Ik bedoel dit overigens niet als kritiek maar ik vraag het me serieus af, heb je hem bovenstaande ooit gevraagd?

Is het jou dit waard, dat je een uitzichtloze relatie hebt die nooit meer kan worden?
Vraag jezelf eens af: stel dat het ergste gebeurd: hij wordt ziek, of raakt betrokken bij een ongeluk. Krijg jij dat te horen? Kun jij naar het ziekenhuis op bezoek?
Laatst bijgewerkt door Amaris op 12-01-15 14:41, in het totaal 1 keer bewerkt

Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 14:40

Ik vind het dapper dat je het durft op te schrijven. En ik wil je ook niet als individu afbranden, want je bent méér dan alleen dit verhaal. Toch vind ik dat je wel erg makkelijk over de situatie schrijft. Natuurlijk is het leuk en spannend voor jou, en fijn dat jullie het leuk hebben samen. Maar je bedriegt wel mensen. Je bedriegt zijn vrouw en kinderen - je weet immers van hun bestaan en kiest ervoor om ze niet in te lichten en om zelfs zo door te gaan. Die keuze mag je uiteraard maken, dat is je goed recht, maar dat is wel egoïstisch en je kan niet verwachten dat mensen daar vriendelijk over doen. Egoïsme ten koste van anderen wordt nu eenmaal niet erg gewaardeerd en het valt ook niet goed te praten.

Verder ben ik benieuwd of dit je werkelijk gelukkig maakt. Het is wel lekker veilig: het wordt nooit een 'echte' relatie dus je kan nooit zo gekwetst worden als door je eerdere partners, en jij hebt alle macht in handen want het is zijn relatie en gezin die op het spel staan. Is dit werkelijk het leven wat je wil of handel je uit angst?

PINK

Serieus dit is ronduit walgelijk. Jij weet waar je mee bezig bent zeg je? Dat denk ik niet. Jij hebt geen idee wat voor schade je aan zult richten bij het gezin van de getrouwde man waar jij mee gaat. Jij kan wel zeggen dat zijn kinderen weten dat er iets mis is, maar hoe weet jij dat dan? Heb je dat van hem? Hij kan zo alles wel verdraaien en jij gelooft het ook nog.

Als jij echt zou weten waar je mee bezig bent was je hier niet aan begonnen. Je moet denk ik is goed in je ogen vragen en het bord voor je hoofd weg halen.

Besef jij ook wel dat heel veel relaties die stuk zouden kunnen gaan, dat je aan zo'n relatie ook nog kan werken. Er voor kan vechten. Een soa loop je zo op. Dat kan ook zonder dat je het door hebt.

Je verdedigd jezelf aan alle kanten, je zelfrespect is ver te zoeken..

Cardy

@ TS: Ik vind het jammer dat je vooral op de zeer heftige, negatieve reacties reageert. O.a. ik heb een erg nette post geplaatst met een vraag, maar wordt eigenlijk totaal genegeerd. Snap dat zulke reacties een beetje ondergesneeuwd worden door de "Ik vind het walgelijk" reacties, maar zo zet je wel zelf de toon in het topic.

N0a

Eerlijk? Ik heb geen goed woord voor jouw gedrag over. Hoe komt dit? Omdat ik het zelf mee heb gemaakt met mijn vader. Dus misschien goed om het perspectief van de kinderen te zien..

Mijn vader vond zijn huwelijk niet goed lopen met mijn moeder, want ook hij kreeg niet genoeg 'aandacht'. In plaats dat hij zijn mond daarover open trok, ging hij bij een vrouwelijke collega daar over klagen. Die vrouw vond het ook een goed excuus dat zijn huwelijk slecht was en heeft hem het bed in gelokt. Daarmee praatte deze homewrecker het goed.. Slap excuus! Uiteindelijk is die vrouw verliefd op hem geworden. Drie jaar lang heeft hij achter mijn moeders rug om lopen rotzooien met die vrouw, tot hij zelf gek werd van zijn dubbel leven. Hij vertelde het aan mijn moeder, die nog zo gek geweest is om hem nog een kans te geven. Nouja, je raad het al... door deze hele situatie heb ik geen greintje respect meer voor mijn vader. Hij woont nu bij die vrouw, maar is weer een jaar hier terug geweest omdat hij mijn moeder zo miste. Want alleen seks bleek toch niet voldoende. Mijn moeder laat niet met zich sollen en heeft hem uiteindelijk het huis uit gezet.

Eind scenario; mijn moeder diep ongelukkig omdat hij nooit ergens over gepraat heeft. Maar ook die vriendin van mijn vader zag ze regelmatig met werkfeesten etc. Gluiperig mens. Ons hele leven stond op de kop. Financieel een drama, wellicht moeten we verhuizen. Ik heb nauwelijks nog contact met mijn vader, mijn jongere broer ook niet. En die vrouw.. die zal altijd dat 'poedersuiker' blijven die onze vader heeft afgepakt.

Mijn vader zit in een situatie waarin die zijn kinderen mist, maar ook niet alleen kan zijn. Die vrouw is nu maar '2e keus'. Of je dat wilt zijn? Hij is verdrietig dat wij haar niet willen ontmoeten, geen haar op mijn hoofd die daar ooit aan denkt.

Jij bent voor hem niks meer als een nummertje. En zodra hij uitgewipt is gaat die weer naar huis waar hij zijn natje en droogje krijgt. Zegt genoeg over je eigenwaarde denk ik zo.

Vayo

Jij laat je gebruiken voor de (gratis) seks die hij bij zijn vrouw niet kan krijgen. Als het huwelijk verder niets voor zou stellen, was hij echt al wel bij haar weg gegaan. Ik zou me dus niet te veel van jullie affaire voorstellen.

Verder weet jij heel goed hoe het voelt als je besodemieterd wordt. Moet je nagaan hoe dat voelt als je samen kinderen hebt....
Stel hem voor de keuze: zij of jij. Als hij voor jou gaat, moet je wel beseffen dat er dan vast een dag komt dat hij ook jou besodemieterd met een weer een ander.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 14:41

Quellian schreef:
Je raakt eraf hoe je eraan komt, het wordt tijd dat je languit op je waffeltje gaat :j
Blijkbaar heeft jouw verleden je niet genoeg verdriet gedaan, anders zou je dit niet doen, zéker niet naar die kinderen toe. Scháám je!

Idd...schaam je..
Dat je dit op bokt durft te zetten..
Ik hoop dat je eens gigantisch op je snuffert gaat...je bedriegt iemand..en jezelf...

Dit kan gewoon echt niet...

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 14:43

Ik heb waarschijnlijk dezelfde leeftijd als zijn kinderen, ik kan je wel vertellen dat zodra ik hier achter zou komen ik NIKS meer te maken zou willen hebben met mijn vader (en diens speeltje).

Jammer dan dat hij denkt met zijn banketstaaf, dan moet hij maar de ballen hebben om het huwelijk te beëindigen.

Snap niet dat jij 's nachts lekker kan slapen terwijl je het zelf ook meegemaakt hebt...

Sgr1972

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-15 14:43

Nogmaals: Dit is geen vaste "echte" relatie, gaat het ook nooit worden ook.
Ik wil ook geen vaste relatie met hem of een ander op dit moment.
Ja, we vrijen veilig en hebben het gezellig en we zien wel hoelang het duurt.
Ik weet dat het of niet lang duurt en misschien duurt het wél jaren.... dat kan ik niet zeggen.

nogmaals: ik weet hoeveel pijn het doet en ik heb er veel voor moeten opgeven om steeds opnieuw te moeten beginnen. En ik weet dat mensen er veel verdriet van zouden hebben als het bekend wordt.
Maar feit blijft dat degene die wel een andere herkenbare visie erop hebben me via pb benaderen, en ook zij weten hoe het voelt. En ik begrijp ook waarom ze niet in dit topic openbaar reageren.... zij lezen jullie reacties.

En als ik alleen medestanders had gewild had ik inderdaad wel op het Vivaforum gereageerd, maar dat heb ik bewust niet gedaan.

En ik hoef niet naar een datingsite want ik zoek geen vaste relatie.
En een neukertje voor 1 dag hoef ik ook niet...

Dit is me gewoon overkomen, en ja het is soms moeilijk....en ik begrijp dat iedereen die over dit onderwerp frustraties heeft dat hier komt uiten....het is nl het eerst topic erover denk ik...ik kon niks vergelijkbaars terugvinden in als het er wel was geweest reageer je daar niet in onder je gewone boktnaam....

Selka

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 14:43

lieveli schreef:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe jij over jezelf denkt. Niet alleen met betrekking tot deze relatie, maar waarom neem je genoegen met 2e viool spelen? Wat zegt dat over jou?

Hier is nog geen antwoord op. Dit vraag ik mij nou ook af.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 14:44

Condooms kunnen scheuren helaas mensen worden toch ook zwanger als ze condooms gebruiken. Dan loop je wel de kans dat je een ziekte oploopt. Geen enkel voorbehoeds middel is 100% veilig, ja een geen se x hebben.

Ik probeer domweg te begrijpen wat voor jou deze situatie kennelijk aangenaam genoeg maakt deze te accepteren zoals hij nu is. :? . Wat hij je feitelijk kan bieden is een lichamelijke bevrediging omdat behalve wat praten kun je nergens onbekommerd met hem heen.

En je schrijft nu zelf ook dat je hem zo leuk vindt dat je niet naar andere mannen wilt kijken zelfs. Ik kan me niet voorstellen dat dat voor jou een erg prettig gevoel is. Je wilt diep in je hart meer maar kunt dat gewoon niet krijgen.

En wat is zijn visie eigenlijk op jullie omgang. Puur voor de lichamelijke bevrediging en meer niet op zijn voorwaarden en condities of heb je zelf nog wel iets in te brengen daarin?

PINK

Sgr1972 schreef:
Joman.... dit topic gaat niet over SOA's...ik loop niks op en hij ook niet... laten we daar geen misverstand over krijgen. Daar zijn we alletwee iets te volwassen voor...

Hoe weet je zo zeker dat je niks oploopt? Ik vind je gedrag namelijk alles behalve volwassen. Een volwassen vrouw gaat niet in zee met een getrouwde man. Denk dat je daar maar is goed over na moet denken. ;)

Jolliegirl

Re: Relatie met een getrouwde man...

En je weet ook niet zeker of je risico loopt op een soa...
Of wikkelen jullie je in volledig plastic alvorens met elkaar te ketsen?

Getver...