Nou dat was het dan...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Gowlan

Re: Nou dat was het dan...

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 14:30

Confronterend TS, maar misschien maar goed dat je dit weet. Sterkte

Shellebel93

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-15 16:05

Ja helaas erg confronterend.. maarja hij is nu boos op mij omdat ik mij met dingen bemoei waar ik me blijkbaar niet mee mag bemoeien.. maar meneer bleef elke keer maar zeggen dat hij me zo mist en alles... en als hij dan elke keer weer dingen met haar ging doen, voelde dat als verraad naar mij toe.. dan is het toch geen wonder dat ik me met zoiets ga bemoeien?
Maargoed hij doet lekker zijn best maar.. Een goed gesprek zit er niet meer in van beide kanten niet..
Vanavond haal ik mijn spullen bij hem op en dan slaan we het boek met een harde klap dicht...
Klinkt allemaal heel hard nu.. en ik zal ook zeker nog dagenlang met een rot gevoel rond lopen en ik zal waarschijnlijk ook nog avondenlang huilend in slaap vallen.. maar alles beter dan nog verder gaan met hem.

Gowlan

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 20:11

Hij zal zelf wellicht ook eea te verwerken hebben, mannen zoeken afleiding dmv gamen, sporten, hobby's of in zijn geval wellicht een andere dame die hem gezelsschap houd. Kijk er niet raar van op als die ineens met hangende pootjes over een aantal weken of maanden terug komt, of dat je een spijtbetuiging toegestuurd krijgt.
Maar ook dit moet je niet hopen of verwachten, pak je verlies en begin aan een nieuw hoofdstuk in je leven, hoe moeilijk ook.

Sterkte

Shellebel93

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-15 23:25

Gowlan schreef:
Hij zal zelf wellicht ook eea te verwerken hebben, mannen zoeken afleiding dmv gamen, sporten, hobby's of in zijn geval wellicht een andere dame die hem gezelsschap houd. Kijk er niet raar van op als die ineens met hangende pootjes over een aantal weken of maanden terug komt, of dat je een spijtbetuiging toegestuurd krijgt.
Maar ook dit moet je niet hopen of verwachten, pak je verlies en begin aan een nieuw hoofdstuk in je leven, hoe moeilijk ook.

Sterkte

Ja daar heb ik indd ook al over na zitten denken..dat het een stukje afleiding voor hem is ofzo..
Dat ie ergens z'n verhaal kwijt kan..
Maar goed het boek is voor mij gesloten nu...

Shellebel93

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-15 10:27

Nou ik heb gisteren met hem afgesproken om de spullen te kunnen ruilen, we hadden afgesproken om dat na het voetbal te doen.. Toen kreeg ik een berichtje van hem dat het veel later werd, wel rond 8 uur...
En naja toen ben ik met mijn stomme kop om 7 uur naar haar huis gereden, en wie stapt daar de deuropening uit? Juist meneer...
Hij was dus gewoon al die tijd bij haar.. dat was voor hem belangrijker dat mij mijn spullen terug te geven...
Ik heb hem nog gevraagd waar of hij weg kwam toen hij uiteindelijk aan kwam zetten om 8 uur.. En nog blijven zeggen dat hij thuis was..
Het is gewoon een pathologische leugenaar...
En als je alles op een rijtje zet.. speelt het al een poosje..
Maarja het is nu gewoon klaar, ik hoef hem nooit meer te zien.
Nu ik dit zo typ wordt ik alweer boos, zoveel woede voel ik gewoon voor hem..

Maar we gaan door :)

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 12:56

Je bent het ook wel aan het opzoeken Shellebel.

Dustinlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 13:04

Laat het gaan, laat het gaan... Je maakt jezelf alleen maar gek.. Toen ik en mijn ex uit elkaar gingen, ging ik paar dagen ook met een andere gast mee en 1,5 week later bleef ik bij hem slapen omdat ik ook die arm om me heen miste enzovoorts.. Misschien doet hij dat nu ook..

Laat het gaan...

Aria_zz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 13:10

Sterkte meid
Een schrale troost, maar het zal beter gaan uiteindelijk.

Shellebel93

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-15 19:10

Kinke schreef:
Je bent het ook wel aan het opzoeken Shellebel.

Ja klopt ik weet het..
En ik wil het ook helemaal niet doen.. maar kom op als het belangrijker is om eerst naar haar te gaan en dan pas mijn spullen te brengen.. We zouden dit jaar samenwonen en hadden het al over kinderen krijgen.. En zo plots na anderhalf jaar zet hij er een punt achter en gaat met haar verder...

Dustinlover schreef:
Laat het gaan, laat het gaan... Je maakt jezelf alleen maar gek.. Toen ik en mijn ex uit elkaar gingen, ging ik paar dagen ook met een andere gast mee en 1,5 week later bleef ik bij hem slapen omdat ik ook die arm om me heen miste enzovoorts.. Misschien doet hij dat nu ook..

Laat het gaan...

Ja ik mis ook een arm om me heen, ik mis het ook dat er iemand naast me ligt 's nachts.. en indd misschien is het ook wel dat hij dat nu doet voor afleiding.. maar het doet wel zeer..

En tuurlijk het zijn niet de antwoorden die ik wil horen die jullie geven, maar het geeft ook aan dat ik zelf ook fout zit door het elke keer maar weer op te zoeken.. maar je wil gewoon duidelijkheid, dat hij eerlijk tegen je is en dat je er een punt achter kan zetten.. maar dat gaat gewoon heel moeilijk..
Maar indd het zal beter gaan uiteindelijk, het heeft alleen tijd nodig :)

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 19:16

maar die duidelijkheid, die heb je al. Namelijk, dat hij jou blijkbaar niet meer interessant vindt. En eerlijk zijn dat gaat hem niet worden, dat is toch wel duidelijk.

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 19:22

Het is banketstaaf en jammer dat het zo afloopt met je.

Het is uit tussen jullie en hij mag doen en laten wat hij zelf wilt met dat meisje, daar heb jij niets meer mee te maken. Hard gezegd dit.

Niks meer met hem afspreken of wat dan ook............sleutel inleveren en jouw spullen ophalen en klaar, over.

Sterkte.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 19:45

Ik begrijp dat je er erg verdrietig om bent en dat je er daarom veel mee bezig bent in je hoofd, maar je zoekt het erg op terwijl je stiekem al weet dat je die twee samen aantreft.
Zorg dat jullie geen spullen meer van elkaar hebben en zorg dat je alles zo snel mogelijk achter je laat. Jij hebt jouw leven en hij het zijne. Het doet misschien zeer en er is natuurlijk ook nog zoiets als respect voor je ex maar feitelijk gezien heb jij nu niets meer te zeggen over met wie hij allemaal omgaat. Op deze manier kom je aardig over als de geobsedeerde ex en dat is het laatste wat je wil. Denk aan je eigenwaarde en ga met opgeheven hoofd verder met je leven.

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 19:51

Dan ben je veel sneller over hem heen. Hij is t totaal niet waard, laat hem lekker voor wat het is.

Maak er maar wat leuks van je leven en je komt vanzelf een lieve iemand tegen.

kiimberley

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 20:33

Toen ik je topic las leek het alsof ik mijn eigen verhaal las. Nu 3 weken geleden overkwam mij hetzelfde. Ik herken wat je schrijft en hoe je je voelt en ik merk hoe lastig het is om je ex los te laten. Het idee dat iemand zo kort na een breuk met een ander kan zijn, doet mij ook enorm pijn. Je mag me altijd een berichtje sturen, mocht je ervaringen willen delen, je ei kwijt kunnen. Misschien hebben we wat aan elkaar :)

Shellebel93

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-15 22:44

kiimberley schreef:
Toen ik je topic las leek het alsof ik mijn eigen verhaal las. Nu 3 weken geleden overkwam mij hetzelfde. Ik herken wat je schrijft en hoe je je voelt en ik merk hoe lastig het is om je ex los te laten. Het idee dat iemand zo kort na een breuk met een ander kan zijn, doet mij ook enorm pijn. Je mag me altijd een berichtje sturen, mocht je ervaringen willen delen, je ei kwijt kunnen. Misschien hebben we wat aan elkaar :)

Ja je kan het je gewoon niet voorstellen dat ze dat kunnen doen..
Dat ze zomaar ineens op een ander over kunnen gaan.. en eerst ook gewoon zeggen dat er niks is, dat ze alleen goede vrienden zijn, en elke keer je gevoelens weer strelen door te zeggen dat hij je zo mist, dat hij je zo graag wil knuffelen, dat hij nog zoveel van je houd, maar dat hij ondertussen gewoon wel met haar is..
dat je altijd nog dat kleine beetje hoop hebt dat hij gewoon de waarheid spreekt, dat er inderdaad niks tussen hun is.. maar dat je toch diep van binnen weet dat hij bij haar is maar het niet wil geloven... dat is gewoon nog het ergste van allemaal..

en de reden waarom ik dus gister avond langs ben gereden was om te kijken als hij er echt was.. hem te confronteren waarom hij alles bij elkaar liegt...
Maar dan vraag je hem er naar, en je weet het antwoord eigenlijk al, maar alsnog liegt hij er over.. dat hij gewoon thuis was en niet bij haar...
hij gelooft zijn eigen leugens gewoon..

Maargoed het is goed zo, we sluiten het boek. Gaan waarschijnlijk nog 100000 rot nachten hebben haha maar ik ben blij dat ik er nu gewoon achter ben gekomen in plaats van als we wel samen zouden wonen en bezig waren met kinderen.. :)
en ik klink nu ook echt als een geobsedeerde ex haha , en misschien was ik dat nu ook wel een beetje.. maar je doet rare dingen als je wanhopig bent denk ik dan..

Er is nu wel een stuk rust bij me gekomen.. het lijkt alsof er een last van m'n schouders is afgevallen..
Ik voel me nog steeds rot, maar toch voel ik me ook wel weer goed :)
Beetje raar gevoel haha

Gowlan

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 23:37

Kan ook zijn dat hij liegt omdat hij niet verwacht dat jij hem zo erg checkt en je niet wilt kwetsen. Leef je in, als jij in zijn schoenen stond en een punt achter de relatie hebt gezet en met een andere jongen bent maar wellicht nog ergens gevoelens voor je ex (of beseffende dat je ex veel gevoelens en hoop voor jou heeft) dan ga je ook niet zeggen ja ik was bij me nieuwe crush. Dat doe je niet, uit zelfbescherming en als die werkelijk nog enig gevoel heeft dan doet hij dat ook niet naar jou toe. Of uiteraard schaamte, maar ik begrijp hem wel. Enne kijk maar uit, hij kan je nog aangeven voor stalken ook..

Ohana_91

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 23:47

Meid heb je mijn ex getroffen? Precies hetzelfde verhaal hier... Ik weet niet waar je precies waar je in Drenthe woont, maar mocht ik iets voor je kunnen betekenen qua afleiding, laat het me maar weten :) Klinkt misschien gek, omdat je me niet kent e.d., maar ik heb gemerkt dat met iemand afspreken die er neutraal instaat/niets van af weet soms heel fijn kan zijn.

Shellebel93

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-15 16:51

Gowlan schreef:
Kan ook zijn dat hij liegt omdat hij niet verwacht dat jij hem zo erg checkt en je niet wilt kwetsen. Leef je in, als jij in zijn schoenen stond en een punt achter de relatie hebt gezet en met een andere jongen bent maar wellicht nog ergens gevoelens voor je ex (of beseffende dat je ex veel gevoelens en hoop voor jou heeft) dan ga je ook niet zeggen ja ik was bij me nieuwe crush. Dat doe je niet, uit zelfbescherming en als die werkelijk nog enig gevoel heeft dan doet hij dat ook niet naar jou toe. Of uiteraard schaamte, maar ik begrijp hem wel. Enne kijk maar uit, hij kan je nog aangeven voor stalken ook..

Ja dat kan natuurlijk ook nog.. maar ik denk niet dat het dat is... hij weet dan ik weet dat er iets is.. en nog steeds liegt hij er over..
Maargoed kijk ik wou ook niet met ruzie uit elkaar.. maar als iemand tegen me blijft liegen dan heb ik het gauw gezien..
En wie weet wat de toekomst allemaal nog brengt.. :)

Als ik er nu ook aan terug denk wat ik allemaal heb gedaan , denk ik echt: jeetje dit was echt wel een beetje stalkgedrag indd..
Maar het is gebeurd en je draait het niet meer terug.. ook al denk je nu van had ik het maar anders gedaan..
En nu denk ik van, oke als hij gelukkig met haar is, dan heb ik er vrede mee.. :)
Ik hoop oprecht voor hem dat hij een leuke vriendin treft en uiteindelijk zijn gezinnetje kan starten,
ik ben nog jong, ik ga nu gewoon genieten van alles en iedereen om me heen, maar vooral van alle kleine dingetjes :)

Nicolien schreef:
Meid heb je mijn ex getroffen? Precies hetzelfde verhaal hier... Ik weet niet waar je precies waar je in Drenthe woont, maar mocht ik iets voor je kunnen betekenen qua afleiding, laat het me maar weten :) Klinkt misschien gek, omdat je me niet kent e.d., maar ik heb gemerkt dat met iemand afspreken die er neutraal instaat/niets van af weet soms heel fijn kan zijn.

Haha ik weet niet wie je ex is maar het zou zo kunnen ;)
Ik woon richting Gieten, Assen die kanten op en jij?
Misschien kunnen we inderdaad een keertje ergens iets drinken of iets, lijkt me leuk om nieuwe mensen te ontmoeten !