Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Gowlan schreef:Hij zal zelf wellicht ook eea te verwerken hebben, mannen zoeken afleiding dmv gamen, sporten, hobby's of in zijn geval wellicht een andere dame die hem gezelsschap houd. Kijk er niet raar van op als die ineens met hangende pootjes over een aantal weken of maanden terug komt, of dat je een spijtbetuiging toegestuurd krijgt.
Maar ook dit moet je niet hopen of verwachten, pak je verlies en begin aan een nieuw hoofdstuk in je leven, hoe moeilijk ook.
Sterkte
Kinke schreef:Je bent het ook wel aan het opzoeken Shellebel.
Dustinlover schreef:Laat het gaan, laat het gaan... Je maakt jezelf alleen maar gek.. Toen ik en mijn ex uit elkaar gingen, ging ik paar dagen ook met een andere gast mee en 1,5 week later bleef ik bij hem slapen omdat ik ook die arm om me heen miste enzovoorts.. Misschien doet hij dat nu ook..
Laat het gaan...
kiimberley schreef:Toen ik je topic las leek het alsof ik mijn eigen verhaal las. Nu 3 weken geleden overkwam mij hetzelfde. Ik herken wat je schrijft en hoe je je voelt en ik merk hoe lastig het is om je ex los te laten. Het idee dat iemand zo kort na een breuk met een ander kan zijn, doet mij ook enorm pijn. Je mag me altijd een berichtje sturen, mocht je ervaringen willen delen, je ei kwijt kunnen. Misschien hebben we wat aan elkaar

Klinkt misschien gek, omdat je me niet kent e.d., maar ik heb gemerkt dat met iemand afspreken die er neutraal instaat/niets van af weet soms heel fijn kan zijn. Gowlan schreef:Kan ook zijn dat hij liegt omdat hij niet verwacht dat jij hem zo erg checkt en je niet wilt kwetsen. Leef je in, als jij in zijn schoenen stond en een punt achter de relatie hebt gezet en met een andere jongen bent maar wellicht nog ergens gevoelens voor je ex (of beseffende dat je ex veel gevoelens en hoop voor jou heeft) dan ga je ook niet zeggen ja ik was bij me nieuwe crush. Dat doe je niet, uit zelfbescherming en als die werkelijk nog enig gevoel heeft dan doet hij dat ook niet naar jou toe. Of uiteraard schaamte, maar ik begrijp hem wel. Enne kijk maar uit, hij kan je nog aangeven voor stalken ook..

Nicolien schreef:Meid heb je mijn ex getroffen? Precies hetzelfde verhaal hier... Ik weet niet waar je precies waar je in Drenthe woont, maar mocht ik iets voor je kunnen betekenen qua afleiding, laat het me maar wetenKlinkt misschien gek, omdat je me niet kent e.d., maar ik heb gemerkt dat met iemand afspreken die er neutraal instaat/niets van af weet soms heel fijn kan zijn.