Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Cayenne schreef:Ik heb mijn grote liefde via Relatieplanet gevonden. Daar moet je wel voor betalen maar vind dat geen probleem. Alleen was het een aanbieding voor 3 maanden, maar ik leerde hem meteen al de eerste dag kennen. Drie maanden weggegooid geld

.
.

SuperAssie schreef:Ik zit te twijfelen of ik een betaald account moet nemen op pepper![]()
Heb me vanavond aangemeld daar en ik frustreer me over het feit dat ik berichtjes krijg en ze niet kan lezen haha
Denk dan alleen weer.. tsja wat als het niks is, dan is 't ook weggegooid geld
_Marjon_ schreef:Haha dat klopt inderdaad ook wel ja. Al is het alleen maar door de beruchte personeelsfeesten.
Maar ik was al bezet toen ik bij de Efteling kwam werken, scheelt weer.
Tallie1979 schreef:Badoo is voor mensen die alleen voor een avondje Pim-pam-petten gaan, de kans dat je daar wat tegen komt dat duurzaam is, is denk ik vrij klein!
Ik zat ook op badoo en kreeg alleen maar van die geile apen die op 1 ding uit waren!

Maar me aangemeld en ook na aanmelding overstelt met reacties
Gelukkig kon je toen goed filteren, een keer een afspraak gehad in Apeldoorn, maar die was alleen op sex uit
Dus maar snel vertrokken. 
kaatje77 schreef:Heb mijn vriend via Badoo leren kennen.
Lange relatie was uit en kreeg een mailtje van mijn nichtje, wat achteraf spam wasMaar me aangemeld en ook na aanmelding overstelt met reacties
Gelukkig kon je toen goed filteren, een keer een afspraak gehad in Apeldoorn, maar die was alleen op sex uit
Dus maar snel vertrokken.
Kreeg ook van een oudere man een reactie en hij bleef maar berichten sturen, ik moest een relatie met hem aangaan, want een kind had hij al, dus dat hoefde niet, ik moest alleen zijn vrouw worden en kon dan mooi de paarden houden jaja. duhuh ik geloof het ook
Met een dubbel gevoel na 3 weken over en weer te hebben gemaild met Dennis afgesproken en het was echt liefde op het eerste gezicht![]()
Geloof dat we binnen een maand al samenwoonden als het niet sneller was.
athans vorig jaar 
Cayenne schreef:Mijn vriend (via relatieplanet leren kennen) heeft mij gisteren ten huwelijk gevraagd!