Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Blondie20 schreef:Deze komt uit 2004, nu net een maandje van mij, ben er heeeel blij mee, rijdt super! Maar mijn standaarden lagen ook wel hoog.. Vriendlief liet mij altijd in zijn z4 rijden.. Dus moest wel met iets sportiefs.. Wat ook nog eens een trailer kan trekken.. En niet meteen mega is.. Thuis komen hihi

Jasmijn159 schreef:Blondie20 schreef:Deze komt uit 2004, nu net een maandje van mij, ben er heeeel blij mee, rijdt super! Maar mijn standaarden lagen ook wel hoog.. Vriendlief liet mij altijd in zijn z4 rijden.. Dus moest wel met iets sportiefs.. Wat ook nog eens een trailer kan trekken.. En niet meteen mega is.. Thuis komen hihi
Trekt die Audi een trailer ja??
Edit: Ford fiësta goed te tunen, maar ken ik echt niet als een zuinige auto hoor! En ook niet echt sportief mee te rijden, inhalen op de snelweg is al een uitdaging. Echt geen pittige motor

Bagheera_206 schreef:Mijn allereerste auto was een Peugeot 206 GTI. Die heb je ook binnen jouw budget, want een jaar of 7 geleden heeft ze ergens tussen de 5.500 en 6.000 euro gekost met 90.000km op de teller. Er lag een 2 liter met 140 pk voorin. Voordeel van een 206je is dat er heel veel op internet staat en vrij makkelijk aan onderdelen is te komen. Alleen zit je met een GTI soms met de uitdaging dat sommige onderdelen net iets lastiger zijn te vinden dan de standaard 206 onderdelen.
Inmiddels ben ik over gestapt op een Volvo C30, maar die valt zoals ik al iemand zag posten buiten jouw budget.
Zomerbeslag:
[ Afbeelding ]
Winterbeslag:
[ Afbeelding ]
Hier spaar ik dus voor...
Mocht je iemand weten die geïnteresseerd is dan stuur maar een berichtje voor alle gegevens.