Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

puppy1128 schreef:Leffroi schreef:Helaas, kan ik soms heel beeldend denken. Mo Ook wel weer leuk af en toe, maar als iemand weer eens met een ranzig verhaal aan komt zetten...
Of als je aan wat anders denkt dat je dan iets heel doms voor je ziet en moet lachen.. Ook handig
Heb dat de laatste tijd behoorlijk vaak dat ik dat soort verhalen hoor met operaties enzo. Word echt helemaal gek van mezelf want ik kan dus niet goed tegen bloed, laat staan dat het prettig is om hele operaties voor je te zien 
enidan schreef:Ik ben ook heel extreem met beelddenken en ik zou het wel wat minder willen hebben... Laatst vertelde mijn moeder bijvoorbeeld dat 'pietje' een bepaalde operatie had gehad (weet even niet meer wat) en dan zie ik gewoon voor me hoe die operatie gaat (of tenminste, hoe ik denk dat dat gaat), met alle detailsHeb dat de laatste tijd behoorlijk vaak dat ik dat soort verhalen hoor met operaties enzo. Word echt helemaal gek van mezelf want ik kan dus niet goed tegen bloed, laat staan dat het prettig is om hele operaties voor je te zien
Gewoon phonetisch dus. Helaas niet dat ik ook op gehoor piano kan spelen ofzo :CJoolien schreef:Wat helemaal leuk is, is synesthesie oftewel het denken in kleuren. Sommige mensen zien een kleur als jij een bepaald woord zegt of iets omschrijft.
https://www.youtube.com/watch?v=mzRl9QuJTOs
Ook heb je mensen die denken in smaken. Die zien iets, en proeven daar iets bij. Ik heb daar een keer een docu over gezien maar ik kan het niet meer vinden.
Kaus schreef:Stap 1: Steek onder elke teennagel een tandenstoker
Stap 2: Schop met je voet zo hard tegen de muur als je kunt
Stap 3: Huil
Voel je de pijn?

Voel je de pijn?

Voel je de pijn?