Ik koop alleen broeken met wijdere pijp voor het rijden
Rij western.Dus ben blij als ik er eentje kan vinden bij de C&A voor een leuke prijs, want inderdaad... Ze zijn niet overal meer te vinden!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Rij western.
Yvank_ schreef:Skinny zit mij stuk beter dan bootcutdraag alleen maar skinny ben blij dat die bootcuts steeds meer verdwijnen. Maar om antwoord te geven op je vraag, primark heeft ze nog volop.
.
. http://www.c-and-a.com/nl/nl/shop/dames ... -leg-jeans
je kan in NL bij het merk Wrangler en Lee kijken, daar verkopen ze geloof ik gewoon nog Bootcut van. Ik gebruik het voor het paardrijden maar ook gewoon dagelijkse leven
betadine schreef:Had ze in de C&A niet gezien, thans binnen geweest. Daar ga ik dus ook nog eens binnen.
maar opzich is het te doen! Alwiene schreef:betadine schreef:Had ze in de C&A niet gezien, thans binnen geweest. Daar ga ik dus ook nog eens binnen.
C&A heeft ze als het goed is sowieso van Yessica. Die staan bij de C&A's hier altijd op een wandstelling, dan 1 broek voor 40 en 2 voor 70 geloof ik. Liggen wel allerlei soorten door elkaar, dus goed op de kaartjes kijken of het 'bootleg' is. En zijn er in normaal, kort en lang. Alleen zijn dat wel stretch spijkerbroeken. En ik weet niet of dat is wat jij wil omdat je iets zei over stretch wat je niet fijn vindt.
.