Pubergevoel als je bijna 28 bent...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-15 12:48

Anoniem schreef:
Hij is zo verschrikkelijk lief. Mijn ex vond altijd alles onzin en moeite, maar Jona is al bezig met mijn verjaardag over 2 maanden. Oh en ik ga zo'n rotstreek met hem uithalen.

Met kerst heb ik hem van die fluffy handboeien gegeven, hij vond ze verschrikkelijk. Vrijdag ontmoet hij mijn ouders. Dus ik heb ze ingepakt en laat hem ze, zonder dat hij het weet, aan mijn moeder geven.

:') :') :')

Ben aardig nieuwsgierig over hoe dit verlopen is? _O- _O-

Anoniem

Re: Pubergevoel als je bijna 28 bent...

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-15 13:30

Ik was het vergeten mee te nemen :') En mijn ouders vinden hem leuk.

Ik heb alleen ongelooflijke last van zijn ex die claimt dat hij de liefde van haar leven is. We zijn gisteren de kroeg ontvlucht vanwege de spanning met haar en ik ben er klaar mee. Het kan me niet schelen hoeveel trauma's ze heeft, ik hoef haar drama er niet bij.

Ik heb hem een week gegeven om het op te lossen, anders doe ik het zelf. Ben ik onredelijk?

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-15 13:40

Anoniem schreef:

Ik heb alleen ongelooflijke last van zijn ex die claimt dat hij de liefde van haar leven is. We zijn gisteren de kroeg ontvlucht vanwege de spanning met haar en ik ben er klaar mee. Het kan me niet schelen hoeveel trauma's ze heeft, ik hoef haar drama er niet bij.

Ik heb hem een week gegeven om het op te lossen, anders doe ik het zelf. Ben ik onredelijk?

Mwoah. Hoe lang is het al uit? (Als in: hoeveel tijd heeft hij zelf al gehad om het op te lossen)

Dan had ik het leuker: een ex die heeft lopen rondbazuinen dat ik net een vent ben. Ik heb die meid één keer op een feestje gezien en niet eens gesproken. _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-15 13:41

Het is 2.5 maand uit nu. Ze doet de meest rare dingen om hem bij zich te houden, trapt scènes in de kroeg. We hebben het over een volwassen vrouw. Het is uit omdat ze 2 keer vreemd is gegaan.

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-15 13:42

Ach, mijn ex zoekt ook nog steeds een beetje aandacht, wel moeilijk... maar gaat me steeds beter af!

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-15 13:48

Wat een heerlijk topic, dit! Ik ben dan nog maar 22, maar herken jullie gevoel helemaal, zelfs al ben ik dik 2,5 jaar samen met mijn vriend. Voel me nog steeds zo'n ontzettende puber met mijn hysterische giechelbuien enzo :+

Ladybird

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-15 13:50

Anoniem schreef:

Dat hangt er van af hoe je het op gaat lossen :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-15 15:04

Ik zou haar een mail sturen, gewoon zakelijk van vrouw tot vrouw. Maar hij heeft haar net geappt dus ik wacht het af.

Mijn ouders vinden hem trouwens leuk denk ik. Zo even bellen. En wat heerlijk om te lezen dat er mensen zijn die na een lange tijd nog vlinders hebben! :D :D

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-15 15:06

hihi zag al een catfight voor me met rondvliegende plukken haar :+

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-15 15:06

Magrathea schreef:
Oja, al mijn goede studievoornemens zijn al mee met het grof vuil want tot 12u knuffelen in bed is veel leuker dan opdrachten maken

Oooh dit is herkenbaar! Ik ben benieuwd of afstuderen in juni wel was gelukt als vriendlief niet in beeld was geweest :')

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-15 15:07

Ik probeer nu ook mijn scriptie te verbeteren, maar kan alleen maar stom grijnzen _O-

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-15 15:08

Tja als je gevoel parkeren en je gedachten focussen nou wat makkelijker ging... ;)

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-15 15:09

Ja, precies, dan was ik al klaar geweest :') Zit nu met een big smile alle reacties op ons fb aankondiging te kijken :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-15 16:56

Alja schreef:
hihi zag al een catfight voor me met rondvliegende plukken haar :+

Haha nee, ik vind het ook rot voor haar dat ze zo verdrietig is. Maar foto's van hen samen inlijsten en op tafel zetten als hij niet thuis is gaat ver. Hem appen dat ze nooit meer gelukkig zal zijn, gaat ver. :')

minikatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 16:01

Heeft ze al gedreigd met zelfmoord? (Ex'entrauma no.1)

Heeft ze de sleutels nog? Misschien die dan maar eens inleveren.

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 16:21

Wut? Ze komt zijn huis in? Dat is wel een beetje gek :\

Ik vind het ergens ook wel zielig dan hoor. Aan de andere kant: denkt zo'n meid nou werkelijk dat ie op een gegeven moment zich realiseert dat zij toch de ware is (ofzo)?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 16:59

Ze had zijn sleutels geleend voor haar spullen. Vannacht in de kroeg is ze me aangevlogen, mijn vriend sprong ertussen maar ze is echt mental.

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 17:48

Mijn lief is gisteren goed gekeurd door mijn beste vriendinnetje <3

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 21:33

Ken het gevoel hoor, maar dan met mijn 21e. Ik ben helemaal hoteldebotel tot over mijn oren, al 1.5 jaar! En het voelt fantastisch het blijft ook speciaal als hij vertelt hoeveel hij wel van je houdt. Ik ben dit weekend weer gesmolten.

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 21:36

Dat gevoel is heerlijk, geniet ervan.

Ik heb zo ook van die momenten, dan voel ik me weer even helemaal gek van verliefdheid. <3

Ladybird

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 22:08

Lee, kijk boer zoekt vrouw en kom tot de conclussie dat pubergevoel ook nog op 65jarige leeftijd kan! :')

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 22:44

Anoniem schreef:
Ze had zijn sleutels geleend voor haar spullen. Vannacht in de kroeg is ze me aangevlogen, mijn vriend sprong ertussen maar ze is echt mental.

Tjeempie, dan heb je flink kortsluiting.

Aria_zz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 22:49

Ts, mag ik me hier ook melden met zware verliefdheid?
Ik ben dan wel 'maar' 22, maar heb bijna een jaar geleden zware en lange relatie verbroken en nog niet zo lang geleden mijn huidige vriend tegen gekomen, en man, ik wist niet dat liefde zo heerlijk kon zijn en je zo veilig kon doen voelen <3

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 12:29

Oei lieveli! Gaat het verder goed? Niks aan overgehouden? Mag hopen dat ze die sleutel niet meer heeft...

Blegh, ik kan 'm nu woensdagavond pas weer zien. Buuuh. :(

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 13:52

Magrathea schreef:
Blegh, ik kan 'm nu woensdagavond pas weer zien. Buuuh. :(

Ik voel je pijn :+ Ik dacht morgen mooi samen te vieren dat m'n scriptie ingeleverd is, maar helaas; te druk!