PeerAppel schreef:xBeauuu schreef:Jaa hier ook via een HK topic. Ik woon zelf in zuid-limburg en mijn vriendin (PeerAppel) in groningen. Toen ik wedstrijd in haar buurt had was ze komen kijken, en sindsdien zoeken we elkaar in vakanties soms op met de trein en blijven we een paar dagen bij elkaar slapen![]()
We begonnen met whatsappen 2 jaar geleden. Elke keer als we elkaar zien voelt het alsof we elkaar al jaaaaren kennen, dus ook wel speciaalik ben 15 en zij 16.
Merleeeeeee dit bewijst dus maar weer onze afschuwelijk rare telepathie want ik zag dit topic en moest echt ons verhaal vertellen.
Zelfs ik dacht aan jullie bij dit topic
Mijn beste vriendin heb ik niet via bokt leren kennen, maar gewoon in de sociëteit van onze studentenvereniging. We waren allebei een beetje in de steek gelaten door onze vrienden dus we gingen elkaar maar vervelen en zijn daar sindsdien eigenlijk niet meer mee gestopt
Het was echt bizar, beetje het soulmate-idee maar dan in de vorm van vriendschap. Helaas hebben we elkaar dus leren kennen in Leeuwarden en is zij nu gestopt met de opleiding en terug naar naar ouders in Noord-Brabant
Maar ik weet zeker dat onze vriendschap stand blijft houden
ik ben 15 en zij 16.
!
. We praten over alles met elkaar, zonder schaamte of veroordeling
. Had haar nooit herkent, maar ben nu wel ónwijs blij dat zij mij wel herkende! 
maar ander kleurtje. 

(Emm voel je aangesproken als je dit leest)