Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Iris369 schreef:Kan je echt binnen een week verliefd worden op iemand anders? Vorige week sliep hij nog gewoon bij me en was er niet aan de hand. Zij hij dat hij me nooit kwijt wou en hadden we als voornemen voor 2015 dat we het niet meer uit zouden maken !

Ik vind juist niet dat je nu allemaal slechte dingen over hem moet gaan denken, of denken dat hij vreemd ging enz. enz. maar juist de leuke dingen onthoud en de minder leuke dingen "weg knipt" zodat hij een fijne herinnering is, en dat je vrolijk verder kunt met je leven zonder dat je je rot voelt om deze relatie
Iris369 schreef:Ja daarom vraag ik me ook af of het echt is , of omdat hij echt niet alleen kan zijn. Ik weet dat het antwoord verder niet uit maakt maar ik wou gewoon dat ik nog een beetje het gevoel kon hebben dat onze relatie überhaupt iets voor hem betekend heeft.
Icrack schreef:Het wil helemaal niet zeggen dat als een man binnen een week iemand anders heeft hij dit meisje al eerder had, in mijn optiek is dat een aanname welke niet perse zo hoeft te zijn. Wij "vrouwen" zijn geneigd om van ons zelf uit te gaan en hoe wij het zouden doen. Je vergeet echter 1 belangrijk argument...mannen zijn anders en denken anders. Zij zijn idd in staat om vrij snel weer nieuwe verkering te hebben terwijl wij ons de ogen nog uit het hoofd huilen bij wijze van spreken. Mannen pakken over het algemeen vrij snel hun leven weer op...zo werkt dat nu éénmaal. Hoe rot dit soms ook is voor de vrouwen
Icrack schreef:Het wil helemaal niet zeggen dat als een man binnen een week iemand anders heeft hij dit meisje al eerder had, in mijn optiek is dat een aanname welke niet perse zo hoeft te zijn. Wij "vrouwen" zijn geneigd om van ons zelf uit te gaan en hoe wij het zouden doen. Je vergeet echter 1 belangrijk argument...mannen zijn anders en denken anders. Zij zijn idd in staat om vrij snel weer nieuwe verkering te hebben terwijl wij ons de ogen nog uit het hoofd huilen bij wijze van spreken. Mannen pakken over het algemeen vrij snel hun leven weer op...zo werkt dat nu éénmaal. Hoe rot dit soms ook is voor de vrouwen
Sterkte! 
Iris369 schreef:Ja ik wil wel snappen waarom hij eerst me overhaalt weer een relatie met hem aan te gaan omdat hij 'verandert is'. Het dan goed gaat en hij me vervolgens zo dumpt. Waarom zou je ?
Iris369 schreef:Ja ik wil wel snappen waarom hij eerst me overhaalt weer een relatie met hem aan te gaan omdat hij 'verandert is'. Het dan goed gaat en hij me vervolgens zo dumpt. Waarom zou je ?