Na relatie van 4 jaar ex na een week een ander.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Billy

Re: Na relatie van 4 jaar ex na een week een ander.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 01:15

Ik vraag me af wat zijn kant van het verhaal is...er zal best een aanleiding geweest zijn waarom hij zo reageerde. Je zegt zelf dat je over hem heen liep. Da's ook niet echt een basis voor een fijne relatie!!

Paardengek95

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-15 07:12

Ik vraag me ook af wat zijn kant van het verhaal is. Maar die ga ik niet krijgen. Hetgeen wat ik weet is dat hij andere dingen zegt dan hij doet. Een paar uur voordat zijn mobiel uitviel was het (omdat het toen een week ofzo wat minder ging) : ja een paar dagen zegt toch niks, vanaf morgen gaan we alles beter doen. Ik vraag me zo af wat er in die nacht gebeurt is. Waardoor hij ineens moest nadenken !

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 10:34

Hier ga je de fout in, je constant afvragen waarom. Is menselijk hoor, maar let op dat je hier niet in blijft hangen want daar word je doodongelukkig van. Het is ook gemakkelijk om dit als excuus te gebruiken om toch weer contact te krijgen. Ik snap ook helemaal niet waarom iemand zgn. perfect is, terwijl je het hebt over kwaadspreken over jou tegen zijn ouders, dan spoor je niet en dat zou al een hele grote waarschuwing voor je moeten zijn.

PowerReiner

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 11:11

Na 4 jaar je relatie beeindigen door middel van een appje.......pffff, wat een l*l.

Ga het jezelf ajb niet moeilijk maken door alles proberen te analyseren. Ik begrijp dat het na 4 jaar moeilijk is, maar wees blij dat je daar vanaf bent. Hij is het niet waard.
En als hij weer aan komt kloppen, zou ik meteen de deur dicht gooien. Ik zou niet eens meer willen weten waarom. Het zal waarschijnlijk wel van beide kanten komen, maar om het uit te maken per app vind ik wel heel erg.
Als ik jou was zou ik hem op alle fronten blokkeren. App, facebook, de hele mikmak. Zo kun je ook niet in de verleiding komen hem op te zoeken, te zien wanneer hij online is enz.
Zo'n vent ben je liever kwijt dan rijk.

Paardengek95

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-15 11:40

Ja dat kwaad spreken deed hij zgn in een boze bui. Hij had zelfs tegen z'n moeder gezegd dat ik hem liet kiezen tussen haar en mij. Toen ik hem daarop wees zij hij : ja zo leek het hoor. ( omdat ik zij dat het niet normaal was dat ik niet bij hen thuis mocht komen) en dat met veel meer. Ook tegen vrienden van mij. Heb apjes gelezen waarin hij allemaal leugens over mij verteld. Gelukkig trapte zij er niet in. Maar ga ik dan vanzelf stoppen met die 2 voor me te zien? Lijkt me zo onwaarschijnlijk

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 11:50

Zijn kant van het verhaal zul je waarschijnlijk niet krijgen en als je die wel zou krijgen, kun je er dan van uit gaan dat dat de waarheid is? Ik denk het niet.... Probeer dat los te laten en kijk alleen naar jouw kant van het verhaal: je bent belogen, waarschijnlijk bedrogen en meerdere keren op een laffe wijze gedumpt. Maar nu ben je daar vanaf, kun je hier van gaan bijkomen en een veel leukere tijd tegemoed gaan dan die je nu gehad hebt!

De eerdere reactie in de trant van koop een taart en vier je vrijheid, daar sluit ik me bij aan!

jessdaniels

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 12:03

Iris369 schreef:
Kan je echt binnen een week verliefd worden op iemand anders? Vorige week sliep hij nog gewoon bij me en was er niet aan de hand. Zij hij dat hij me nooit kwijt wou en hadden we als voornemen voor 2015 dat we het niet meer uit zouden maken !

Ja dat kan echt. Toen ik mijn vriend leerde kennen zat hij ook in een relatie die het niet deed voor hem, aardig meisje en ze was ook tot over dr oren verliefd op hem. Om haar niet te kwetsen deed hij ook alles voor haar maar hij wist dat het niets zou worden. Toen hij eindelijk de knoop doorhakte en het uitmaakte heeft hij er ook eigenlijk geen seconde om getreurd..

We zijn tot dat hij het uitmaakte altijd vriendschappelijk met elkaar omgegaan, maar daarna is het balletje heel hard gaan rollen. We hadden mischien niet na een week een relatie maar na een maand of anderhalf toch echt wel ;)

Het is natuurlijk super vervelend voor jou, maar je moet bedenken dat hij gewoon niet gelukkig was in jullie relatie (dat blijkt tenminste uit jouw verhaal). En dat hij waarschijnlijk al die dingen deed om jou niet te kwetsen :) Ik vind juist niet dat je nu allemaal slechte dingen over hem moet gaan denken, of denken dat hij vreemd ging enz. enz. maar juist de leuke dingen onthoud en de minder leuke dingen "weg knipt" zodat hij een fijne herinnering is, en dat je vrolijk verder kunt met je leven zonder dat je je rot voelt om deze relatie ;)

Paardengek95

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-15 14:03

Het lijkt mij juist als hij me geen pijn had willen doen dat hij het direct aangegeven had dat hij het niet meer wou of wat dan ook. Want een maand geleden schreef hij nog een brief hoe graag hij weer bij elkaar wou komen en hoeveel spijt hij had. Ik heb liever dat hij de keiharde waarheid verteld dan dat ik gedumpt wordt met zoveel vragen en op zo'n manier

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 14:11

Het ruikt een beetje naar een jongen die niet alleen wil zijn en zn oude schoenen niet weggooit voor ie nieuwe weet te vinden.

Snel in een volgende relatie duiken noemt men rebounden.
Een 'rebound' relatie is een relatie die je aangaat om een andere, belangrijke relatie in je leven te vergeten. Kenmerkend voor de rebound relatie is dat je 'm heel snel na het uitgaan van je eerdere (belangrijke) relatie aangaat. De zoektocht naar liefde en de verdringing van je liefdesverdriet brengt je ertoe om je direct in de armen van een ander te storten
Laatst bijgewerkt door F_Orumster op 02-01-15 14:14, in het totaal 1 keer bewerkt

Paardengek95

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-15 14:14

Ja daarom vraag ik me ook af of het echt is , of omdat hij echt niet alleen kan zijn. Ik weet dat het antwoord verder niet uit maakt maar ik wou gewoon dat ik nog een beetje het gevoel kon hebben dat onze relatie überhaupt iets voor hem betekend heeft.

Icrack

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 14:26

Het wil helemaal niet zeggen dat als een man binnen een week iemand anders heeft hij dit meisje al eerder had, in mijn optiek is dat een aanname welke niet perse zo hoeft te zijn. Wij "vrouwen" zijn geneigd om van ons zelf uit te gaan en hoe wij het zouden doen. Je vergeet echter 1 belangrijk argument...mannen zijn anders en denken anders. Zij zijn idd in staat om vrij snel weer nieuwe verkering te hebben terwijl wij ons de ogen nog uit het hoofd huilen bij wijze van spreken. Mannen pakken over het algemeen vrij snel hun leven weer op...zo werkt dat nu éénmaal. Hoe rot dit soms ook is voor de vrouwen :-)

Babsding

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 14:29

Je verdient beter! Niet vergeten!

jessdaniels

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 14:33

Iris369 schreef:
Ja daarom vraag ik me ook af of het echt is , of omdat hij echt niet alleen kan zijn. Ik weet dat het antwoord verder niet uit maakt maar ik wou gewoon dat ik nog een beetje het gevoel kon hebben dat onze relatie überhaupt iets voor hem betekend heeft.

Nou niet zo gaan lopen doemdenken hoor, het is begrijpelijk dat je heel verdrietig bent omdat het net uit is, maar met dit soort opmerkingen praat je jezelf alleen maar naar beneden.
Je moet gewoon even tot rust komen, laat hem een tijdje met rust en dan kan je hem later nog een berichtje sturen of jullie eventjes kunnen praten en jij je kan vragen stellen. Nu doe je allerlei aannames die waarschijnlijk helemaal niet waar zijn, en hij kan zich niet "verdedigen"

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 14:37

Icrack schreef:
Het wil helemaal niet zeggen dat als een man binnen een week iemand anders heeft hij dit meisje al eerder had, in mijn optiek is dat een aanname welke niet perse zo hoeft te zijn. Wij "vrouwen" zijn geneigd om van ons zelf uit te gaan en hoe wij het zouden doen. Je vergeet echter 1 belangrijk argument...mannen zijn anders en denken anders. Zij zijn idd in staat om vrij snel weer nieuwe verkering te hebben terwijl wij ons de ogen nog uit het hoofd huilen bij wijze van spreken. Mannen pakken over het algemeen vrij snel hun leven weer op...zo werkt dat nu éénmaal. Hoe rot dit soms ook is voor de vrouwen :-)

Kunnen vrouwen ook hoor! Hangt ook af van hoe je in de relatie stond op het einde.

Paardengek95

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-15 14:38

Ja hij stond er naar mijn idee super positief in. Dat is het rare. Hij was degene die het juist niet uit wou hebben naar mijn idee. Pff ik snap er gewoon niks van.

linnnh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 14:43

De grote vraag is: Wil je het snappen? Zo ja, waarom wil je het snappen?

PowerReiner

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 14:45

Icrack schreef:

Dat herken ik inderdaad wel. Ik kom net uit een langdurige relatie die ik zelf verbroken heb, ik ga nog heel goed met hem om en we zijn als vrienden uit elkaar gegaan, ondanks dat hij echt niet uit elkaar wilde.
Soms heb ik sterk het idee dat hij er minder moeite mee heeft dan ik.

Paardengek95

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-15 14:46

Ja ik wil wel snappen waarom hij eerst me overhaalt weer een relatie met hem aan te gaan omdat hij 'verandert is'. Het dan goed gaat en hij me vervolgens zo dumpt. Waarom zou je ?

linnnh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 14:52

Maar wat veranderd het als je het weet? Eigenlijk helemaal niets denk ik.
Probeer het los te laten. Deze vent is gewoon labiel en weet niet wat hij met zichzelf aanmoet, waar hij jou in meesleept.

Eet chocolade(ijs), kijk vrouwenseries onder een dekentje op de bank en maak lol met je vriendinnen. :) Sterkte! :(:)

Edit: Waarom heb jij je tot 2 keer toe laten "verleiden"? Waarom ben je, als je na de eerste keer al weet dat jullie niet passen, alsnog bij hem terug gegaan?

Autumnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 14:54

Had je met deze jongen écht een relatie? Als je niet bij hem thuis mag komen, alleen maar ruzie hebt.
Zou me niks verbazen als dit al langer aan de gang was.
Telefoon die uitvalt.. als hij echt van je hield was hij naar je toegekomen om dit aan je te vertellen.
Veel sterkte de komende tijd, maar meis, ga alsjeblieft niet te lang treuren om deze jongen!

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 15:01

nu kun je natuurlijk niets zeggen over het feit dat iemand zich meteen weer in een volgende relatie wil storten.. uit elkaar is uit elkaar.

maar gezien de geschiedenis zou ik het houden op:

Godzijdank ben ik daar vanaf
en het feit dat hij nu al een nieuwe vriendin heeft zegt voldoende over hem als persoon.

zijn lievelingstrui als die nog bij jou ligt, ritueel verbranden zal vast al opluchting geven..
En daarna met een goede vriendin naar de kroeg om te proosten op het feit dat het je niet nog 5 jaar gekost heeft om erachter te komen..

Voor hetzelfde geld was je 28 geweest en had je 3 kinderen van hem gehad omdat je zijn onzin steeds weer geloofde..

Je bent nu 19 met nog een heel leven voor je.. feitelijk begint je volwassen leven pas net en nog wel als vrijgezel ook.. Geniet ervan, neem het ervan en ga leuke dingen doen met de mensen die je aandacht en emoties wel waard zijn.

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 15:22

Iris369 schreef:
Ja ik wil wel snappen waarom hij eerst me overhaalt weer een relatie met hem aan te gaan omdat hij 'verandert is'. Het dan goed gaat en hij me vervolgens zo dumpt. Waarom zou je ?

Je blijft je op hem richten.
Is dat belangrijk?
Focus je eens op jezelf...
Je antwoord namelijk totaal niet op mijn vragen die over jouw persoonlijkheid gaan.
Hoef je hier ook niet te doen..
Maar ik denk dat je daar veel meer gaat vinden en leren dan vragen hoeveel die relatie met jullie voor hem betekende...

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 15:46

Iris369 schreef:

Waarom zou je hem nog willen snappen op dat gebied?

Antwoord is simpel: omdat hij een l**hannes is die je beter kwijt dan rijk kan zijn.
Hij heeft je simpelweg gebruikt voor zijn pleziertjes. Daarvoor wilde hij hoogstwaarschijnlijk een weer een relatie met je.. geen vrouwengeurtje in zijn bed, dus wil hij een relatie.

Als dat niet zo is, dan ..Fijn voor hem, dan zit er iets meer goed in hem dan ik zo zie.. Maar, maakt dat überhaupt nog uit? Of hij satan himself is, pure evil, of slechts een baggerkarakter heeft? Feit blijft:
Hij heeft je nu opnieuw bewezen dat hij niet veranderd is.

S_en_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 15:55

Goof schreef:
Iris369 schreef:
Hij deed zich altijd voor als 'het perfecte vriendje' (hij zei zelf altijd dat hij dat was)

OM je uit de droom te helpen; die bestaan niet :+

echt wel :P

Paardengek95

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-15 16:37

Ik had gewoon niet verwacht dat hij tot zoiets in staat was. En ik heb er ook heel veel spijt van dat ik niet direct ben gestopt. Maar daar heb ik nu helaas niks meer aan. Maar ik heb nu best wel geen beeld van hoe een goede relatie er dan uit ziet. Aangezien hij me eerste vriend was.