Accu Iphone bizar snel leeg??

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

_flo_

Re: Accu Iphone bizar snel leeg??

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 21:41

Nav van dit topic ook maar even nagekeken of mijn batterij qua serienummer ook vervangen mag worden.

Mijn iPhone is net 7 maanden "oud" en heb er al een aantal oorlogen mee gevoerd, tot nu toe elke slag nog gewonnen.

Nummer ingevoerd en krijg ik bericht dat mijn batterij reeds vervangen is.
Daar ben ik dan echt niet bijgeweest.

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 21:44

ik zie net deze tips voor het behoud van je batterij. Ik hang hem altijd de hele nacht aan de lader, maar dat schijnt dus niet goed te zijn

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 21:59

Mijn 5 heeft dit probleem ook, is zelfs al een keer 'gerepareerd' door Apple. Nu moet ik hem gewoon iedere nacht opladen en op halve helderheid zetten dan redt die het een dag, anders een halve dag. Het probleem begon trouwens pas na rond een jaar. Is niets aan te doen en helaas voor mij het enige enorme nadeel aan deze telefoon(s).

Liselot

Re: Accu Iphone bizar snel leeg??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-15 23:09

Ik heb inmiddels vandaag de accu laten vervangen via iphone-world. Hopen dat dit werkt :)

Westhof

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-15 20:48

Met mijn iPhone 5 had ik dit probleem ook. Kon hem wel opsturen naar Apple, maar dan zou ik hem volgens de medewerker 7-10 dagen kwijt zijn en het was ook nog eens belachelijk duur. Nu heeft de college van mijn vader een originele Apple batterij voor me besteld en erin gezet. Kostte me slechts €10 en was hem maar een dag kwijt. Nu doet hij het weer prima :)