Misschien ben ik wat dat betreft hard voor mezelf, dat kan zo zijn hoor 
Ik hoop iig voor TS dat alles op haar pootjes terecht komt
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Misschien ben ik wat dat betreft hard voor mezelf, dat kan zo zijn hoor 
Suzanne F. schreef:Gucci_ schreef:Dat heb ik wel geprobeerd, om te denken dat ik in mijn eentje wel gelukkig kan worden, maar dat hielp niet echt. Als ik bijvoorbeeld een dagje uit wil en dat er dan iemand meegaat (vriendin of familie) dan heb ik daar veel meer zin in dan dat ik alleen ga.
Dan zoek je het weer buiten jezelf. (weggaan, dagje uit)
Dat is niet wat jouw leegte kan vullen. Het is echt iets wat van binnenuit moeten komen. Geluk hangt niet vast aan een iemand of een iets.
Ik snapte dit vroeger ook nooit. Ik vond het maar gezwets en dacht: Jij hebt makkelijk praten.
Maar inmiddels snap ik het. En ik heb veel meegemaakt. Heel veel. En nog steeds.
Nikass schreef:lifaya schreef:Snoevi jij omschrijft precies wat ik bedoel :p
Maar jullie zeggen: "vraag zelf eens een vriend of vriendin mee" en "genoeg andere mensen waar ik het gezellig mee kan hebben"
Dan heb je het dus niet over de eenzaamheid van het hebben van helemaal niemand
Nikass schreef:Helaas Elena, hebben sommige mensen niemand (van Ts weet ik dat niet). Vage kennissen of collega's hebben misschien geen zin om af te spreken (weer een afwijzing).
Ik zeg niet dat ze niets moet ondernemen, maar je onderschat wat eenzaamheid is.
Wie is er voor?Tamadine schreef:Misschien is het wel leuk een groep hier op bokt te beginnen voor mensen die eenzaam zijn. Kan denk ik wel een hele leuke groep worden en wie weet wat daar allemaal uit komtWie is er voor?
Ik moet zeggen dat ik van de zomer vrij veel heb gedaan via nieuwemensenlerenkennen.nl. Moet zeggen dat dat erg bevallen is. Momenteel doe ik het eventjes niet, omdat het financieel even niet ging, maar ik heb er ook weer nieuwe mensen leren kennen. Alhoewel het tot op heden voornamelijk wel oppervlakkig is, maar de meetings die we hadden waren altijd super gezellig. En wie weet wat je tegen komt.
. Sheran schreef:Vrijgezelle vrienden zijn heel fijn, totdat ze een vriendin/vriend krijgen.
heb dit ook maar mooi mogen ondervinden afgelopen maanden. Zo ben je beste vriendinnen en spreek je meerdere keren per week af, dan heeft ze niet eens tijd om even wat te drinken voordat je naar de andere kant van de wereld vertrekt voor een maand
Onder het motto "overwerken en weekend komt vriend" .... Ja die vriend komt elk weekend en hij woont op een steenworp afstand, goh wat een drama. Tjah, that hurt my feelings
Maarjah, like I said, zo leer je je echte vrienden kennen en weet je wat je kan verwachten. Met mijn beste vriendin (waar ik dus al 12 jaar beste vriendinnen mee ben) heb ik de dag voor mijn vertrek nog afgesproken.