Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
olafgek schreef:Lara_Silver schreef:Een topic op bokt plaatsen heeft weinig zin, zelf er op af stappen of de politie bellen wegens overlast (zwaar overdreven vanwege een beetje kletsen) wel. Vanaf 22 u t/m 7u hoort men de rust van de mensen te respecteren dus ik vond je niet overdrijven ofzo, maar hier kan men er weinig aan doen.
rust respecteren betekent in de wet niet over x aantal decibel te gaan. met gezellig rustig kletsen ga je daar dus echt niet over hoor!
) en dan gaan ze ruzie staan maken. Ons huis is al super gehorig en dan staan ze daar maar te schreeuwen, ja buiten! Naast waar ik slaap, echt heel fijn dus.... Verschrikkelijk dus ja! M'n moeder heeft er wel eens wat over gezegd, maar ik heb echt de neiging om als het weer gebeurt, het raam open te doen en iets terug te schreeuwen
Zó irritant ! 
En toen kwam dus serieus de politie aan omdat ze "klachten" hadden gehad van overlast. Niemand was eerst naar ons gekomen om het te zeggen, we hadden dus geen idee dat wij tot "last" waren bij iemand. Wij waren ook geen hangjongeren (ik iig niet, was eerste x voor mij dan dat we met die groep op die plek zaten) die daar elke avond herrie kwamen schoppen... Vond het dus wel jammer dat niemand even tegen ons had gezegd dat wij te luidruchtig waren, dan hadden we namelijk wel verkast of een toontje lager wezen lachen
Maar nee, communiceren is tegenwoordig echt een hele opgave
Politie word idd meteen maar gebeld...
ik ben ook nooit te genieten snachts. Slaap net als jou moeilijk in, werk ook nog is in de zorg. De mensen die het weekend op stap gaan snappen ook nooit dat er ook mensen zijn die snachts om 04.00 willen slapen
)