Wat is jouw droomaanzoek?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-14 19:37

Ik zou niet weten hoe ik dat zou willen..

Ik weet wel dat het echt niet hoeft te gebeuren tijdens een film of tijdens een concert het podium op... Ik weet dat ik dat zelf heel irritant zou vinden als toeschouwer, ik kom hier om mijn film/concert bij te wonen, niet om te zien hoe jij gevraagd wordt door je vriend :=

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-14 19:37

Renske_W schreef:
Blijheid schreef:
Voor een droomaanzoek is volgens mij vooral een droomman van belang, hoe hij het doet maakt eigenlijk niet uit :Y)

Ik heb mijn droomman gevonden. <3
Het lijstje klopt ook, kan alles af vinken.
[ Afbeelding ]

Same here. :j

Mariett
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-14 19:41

Mijn (soon-to-be) stiefvader heeft mijn moeder vorige week gevraagd in een sinterklaasgedicht (prachtig, lang gedicht waarin hij helemaal beschreef hoe ze elkaar ontmoet hadden en alle leuke dingetjes van mijn moeder), hij had haar lootje getrokken en vond het het ideale moment. Mijn opa en oma waren er ook bij (die zijn allebei heel ziek) en die vonden het ook prachtig!

Al ben ik nog maar 17 en zit ik nog láng niet aan trouwen te denken, zoiets lijkt me wel heel mooi, gewoon iets waarvoor hij heel erg zijn best heeft gedaan :)

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-14 20:01

Niet.

En mocht ik er over een aantal jaar anders over denken, sowieso niet te uitbundig. :+

Niwla

Re: Wat is jouw droomaanzoek?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-14 20:06

Ik heb mijn droomaanzoek al gehad.

Met een limo opgehaald en voor openingstijd onthaald in het dolfinarium, waar we in de koepel met de dolfijnen gespeeld hebben totdat een van de dolfijnen een bal naar me gooide met een vraagteken erop. Op dat moment ging hij op zijn knie. :+:

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-14 20:08

Niwla schreef:

Met een limo opgehaald en voor openingstijd onthaald in het dolfinarium, waar we in de koepel met de dolfijnen gespeeld hebben totdat een van de dolfijnen een bal naar me gooide met een vraagteken erop. Op dat moment ging hij op zijn knie. :+:

Wauw gaaf! <3

Renske_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-14 20:08

Niwla, dat is idd ook wel een droomaanzoek! <3

Emita

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-14 20:11

Voor mij mag het wel intiem met z'n tweetjes zijn, op één knie, het liefst als we ergens op vakantie zijn op een romantische plek à la de top van een berg met een mooi uitzicht of bij zonsondergang op een tropisch strand ofzo :') ja heel romantisch.. maar goed trouwen hoeft van mij pas rond mn 30e dus dat mag nog wel even wachten :D

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-14 20:21

_Selena schreef:
Maar tja, ik moet uberhaupt nog de ware vinden later :+

Dit dus. De ware moet nog even langskomen. :D
Het moet compleet een verrassing zijn, geheimzinnig vind ik ook wel wat hebben. Beetje moeite zou ik leuk vinden, maar zou hem er zeker niet op afkeuren als hij dat niet doet. :)

Claudia1993_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-14 20:33

Ik heb er nooit echt over nagedacht maar het hoeft voor mij niet origineel te zijn.
Als hij het zou vragen als we een keer uit eten zouden gaan vind ik het prima. :P
Maar ik zou het wel leuk vinden als ik echt van niets weet.

mala26

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-14 21:02

Paisano schreef:
renskep schreef:
Ik ben eigenlijk ook wel zo traditioneel dat hij het moet vragen. En hij moet inderdaad ook toestemming vragen aan mijn pa. :+

Verder ben ik het liefst ergens met zijn tweeën en op een moment dat ik het helemaal niet verwacht. Er mag wel iemand verstopt zitten om foto's te maken, lijkt me erg leuk om dat moment vastgelegd te hebben.
Ik wil hem echt horen vragen of ik met hem wil trouwen en hij hoeft niet op een knie.. ik denk dat ik dat niet kan handelen :')

Goed punt! Dat is denk ik heel lastig om voor elkaar te krijgen, maar ik zou zo blij worden van een foto achteraf! :D

Boekt ticket naar Wenen.... :D

_Selena schreef:
Maar tja, ik moet uberhaupt nog de ware vinden later :+

Same here...

Niwla schreef:

Dat is echt heel gaaf! Mooi gedaan.

Vriendin van mij is paar weken terug gevraagd op vakantie in Amerika. Waren een wandeling aan het maken in een van die grote parken. Bij een mooi uitzicht is hij op zijn knieën gegaan. Ook super lief.

Verosjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-14 21:08

Een vriendin van mij heeft haar vriend op vakantie gevraagd. Ze waren met vrienden en hij was even weg. In de bosjes zat iemand verstopt foto's te maken. Hij had pas wat door toen hij naar de pier liep en nog tegen zijn vriend zei: Als dit maar geen aanzoek is. En ja hoor. hij heeft wel ja gezegd en ze hadden een prachthuwelijk (en overigens geweldige foto's van het aanzoek). Tip voor Paisano :P .

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-14 21:08

Vrienden zijn ons zijn sindskort verloofd. Ze waren op vakantie in Marokko en hij heeft haar bij zonsondergang in de woestijn gevraagd. <3

En mijn beste vriendin kreeg voor haar huwelijksaanzoek allemaal letters. Toen ze op een dag naar het strand waren, haalde hij ineens alle letters tevoorschijn en wilde daarmee zijn vraag aan haar in de duinen neerleggen. Helaas stond er nogal een stevige wind die dag en vloog het aanzoek het strand op. :')
Inmiddels zijn ze ruim een jaar getrouwd.

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-14 21:11

Hmmm, ga ervan uit dat mijn toekomstige echtgenoot met dan ook goed genoeg kent om te weten wat ik wel of niet leuk vind. En als hij de ware is en hij maakt een inschattingsfoutje is dat ook wel te overkomen.

Kan wel zeggen dat hij geen hijskraan op het huis van de buren moet laten vallen.

Imaginaerum

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-14 22:17

Romantisch en onverwachts. Zou leuk zijn als het aanzoek wordt vastgelegd door stiekeme fotografen. Ik ben benieuwd of en hoe hij een aanzoek gaat doen als de tijd rijp is. Trouwen zou ik erg leuk vinden, maar ook zonder trouwring wil ik bij hem blijven! :D

savasan

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-14 23:14

Mijn vriend wil het doen op de plek dat wel elkaar ontmoet hebben, super romantisch natuurlijk!
Was het niet dat dat een concert van een metalcore band was... Heb dus ook al duidelijk gemaakt dat ik dan sowieso nee zeg! :P

Zelf ben ik voor intiem met z'n 2en. Een droomaanzoek zou voor mij zijn in Schotland op Arthur's seat (berg bij Edinburgh). Hoe wel dat het stiekem vastleggen wel erg lastig maakt.

Aangezien mijn vriend uit Zwitserland komt zou ik het ook wel erg mooi vinden om in zijn geboortedorp gevraagd te worden. De samenkomst van verleden en toekomst. <3

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-14 23:19

:Y) of gewoon door de weeks tijdens het avondeten :Y)

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-14 23:20

Ik ben super cliché.. :=

Hij op een wit paard en dan met een diamanten ring <3

colinneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-14 23:22

palousa_boy schreef:

:') Schat geef mij de mayo effe aan.....ooo by the way...zullen we trouwen? En gewoon weer verder eten

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-14 23:23

Jij snapt hem :)

colinneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-14 23:24

Is het heel erg dat ik daarvoor pas :o

lizy29

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-14 23:26

colinneke schreef:
palousa_boy schreef:

:') Schat geef mij de mayo effe aan.....ooo by the way...zullen we trouwen? En gewoon weer verder eten

Volgens mij ging het meer in de trant van van: misschien wel handiger qua regelen als we trouwen....ja inderdaad, moeten we dat maar doen dan.....

:')

Ooit gaat hij iets romantisch voor mij doen.....(ik houd hoop) :j

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-14 23:26

Maar het was veeeeeeeeet (vet) romantisch _O-

lizy29

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-14 23:27

palousa_boy schreef:
Maar het was veeeeeeeeet (vet) romantisch _O-

Uhu :roll:

lizy29

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-14 23:28

colinneke schreef:
Is het heel erg dat ik daarvoor pas :o

Nee hoor. Maar wij zijn in eerste instantie getrouwd om praktische redenen....(natuurlijk houden we ook van elkaar). De bruiloft was wel heel mooi inclusief jurk, pak etc...