Die ene buschauffeur

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

ANightAway

Re: Die ene buschauffeur

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 01:49

Stap 1: Vooraan in de bus gaan źitten. Praatje aanknopen over koetjes en kalfjes.

Stap 2 : heel subtiel vragen stellen om erachter te komen of hij een vrouw/vriendin/man/vriend heeft ( je bent vast wel vaak weg van huis als buschauffeur, vind je vrouw dat vervelend ?) Hahaha lekker bijdehand eigenlijk. Maar dan kom je er wel achter of hij een relatie heeft :D

Stap 3 : briefje met je naam en telefoonnummer geven als je de bus uit stapt.

Nee heb je, ja kun je krijgen. Elke man zal zich hierdoor gevleid voelen.

Succes ts :j

Licor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-14 12:19

Wat een hoop reacties!
Ik vind niet dat ik stook als ik met een buschauffeur een praatje maak en eventueel om zijn nummer vraag.. :+

Ik denk dat ik ga proberen een praatje aan te knopen als ik hem weer zie.. heb daar met andere chauffeurs nooit moeite mee maar bij hem dus wel :')

En ik denk dat ik eens een collega vraag.. vond die smoes over tunnels wel een goede <<)

Ik voel me echt net zo'n klein kind :=

soesita

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 12:37

Ga je nu extra vaak de bus nemen in de hoop dat je hem tegen het lijf loopt? :+

Haha, nee, ik zou er ook eerst achter proberen te komen op welke lijnen hij rijdt. En dan jezelf gewoon een enorme schop onder je kont geven. :)

Boemklatsch

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 12:39

Ik wilde er eigenlijk niet meer op reageren maar jeetje Cassidy, wat heb jij op voorhand al een negatieve kijk op zaken zeg...

TS: gewoon een praatje aan knopen, idd misschien eens aan een collega vragen om z'n naam, kun je eventueel toch wat informatie bij elkaar te schrapen. ;) Ik woon zelf in Eindhoven & ga zo nu en dan met de bus, zal m'n ogen open houden. ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 12:48

Oeh tunnels en tats... <3

Volgende keer gewoon stiekem een foto maken! Of onthouden welke bus met tijdstip het was.
Dan kan je checken!

chamion
Huisheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 12:57

@ TS, misschien kan ik je helpen? Mijn stiefvader is namelijk buschauffeur bij Connexxion in omgeving Amsterdam/Almere/Haarlem/Lelystad en alles er tussen in en omlaag en naar beneden :') Want hij heeft ook ruim 30 jaar als garagemedewerker door het hele land gezeten. Als het uit die omgeving is en dezelfde maatschappij kent hij hem misschien.

Owja, het kan kloppen dat je hem weinig ziet. De planning is soms zwaar waardeloos. Ze werken soms vanaf 3 uur in de ochtend tot 7 uur en dan vrij tot 19 uur om tot 22 uur weer te werken. Of ze beginnen nog vroeger en zijn om 10 uur al klaar met hun dag. Of ze moeten pas op 22 uur beginnen tot 5 uur in de ochtend. En dit is elke week weer anders. En soms wordt de planning van donderdag pas op woensdagavond bekend gemaakt.

Soms moet mijn stiefvader 6 keer op en naar naar Amsterdam - Almere en soms heeft hij alleen stad of streek vervoer.

Licor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-14 13:05

Kun je dan checken? Want dan kan ik er misschien nog achter komen hoe die heet :D

Het nadeel is dat hij op de bus rijdt in de stad waar ik studeer.. niet waar ik woon.. anders zou ik zeker extra vaak de bus nemen O:)

Dankje voor het aanbod maar deze chauffeur rijdt bij de maatschappij breng in omgeving Nijmegen ;) denk niet dat je stiefvader hem dan kent :)

chamion
Huisheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 13:13

Tja, hij kent ontzettend veel mensen uit dat wereld omdat hij bij zoveel maatschappijen heeft gewerkt. Maar geen idee of hij BRENG kent. Hij rijdt wel in Nijmegen rond, maar heb hem erg nog nooit over horen praten. Ik zal het in ieder geval donderdag of vrijdag even vragen (vakantie) en als hij de maatschappij kent dan laat ik je het nog even weten. +:)+

Melisding

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 13:16

Of je gaat vele pretpark bokkers achter na en stuurt een mailtje naar Breng :')

Licor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-14 13:21

Heb ik ook al aan gedacht melisding :') maar vond dat nog best ver gaan haha.. dat wordt mn laatste redmiddel denk ik haha

Chamion bedankt!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 13:41

Edit; zal voor je uitkijken!
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 16-12-14 13:58, in het totaal 1 keer bewerkt

Licor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-14 13:53

Lijn 10 en de andere lijn weet ik niet zeker meer maar toen stapte ik op bij de halte Van boetbergweg dus ik verwacht dat dat lijn 6 of 9 is geweest

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 13:56

Oooh wat leuk TS! Hopelijk kan je hem vinden! Pas op met de informatie die je op internet zet want je kan zomaar eens op een sensatiesite belanden := heb ik dus ook gehad :')

Ik woon helaas niet in die buurt maar ik hoop voor je dat je hem vindt en dat het wat wordt :D

Melisding

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 13:57

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 14:02

ik volg :D ben heel benieuwd of er via bokt achterhaald kan worden wie deze intressante busschaufeur is :):)

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 14:03

Ik heb wel eens op Facebook een oproep voorbij zien komen!
Een jongen had een meisje gezien op het station. Hij had een hele oproep geschreven en die is door half Nederland gedeeld in de hoop dat iemand het meisje zou herkennen.
Er stond iets in de trand van:
We keken elkaar aan en we glimlachten. Je had een rode sjaal om en stond te wachten op station huppeldepup....

Een heel verhaal.
Misschien zou je zoiets kunnen doen?
Als het een beetje actief gedeeld wordt krijg je snel genoeg tips en heb je meteen een openingetje :))

Licor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-14 14:06

Haha dankje voor de tip Maureen.. ik probeerde het in de OP al best neutraal te houden :+
Op die facebook had ik gekeken Melisding.. alleen ik kan daar dus niet zien wie de personen zijn die de pagina geliked hebben.. alleen hoeveel likes de pagina heeft .. is het jou wel gelukt om te zien wie de personen zijn die geliked hebben?

Haha zo'n actie durf ik niet echt Tivoli.. :o
Dan is het nog rotter als je afgewezen wordt :+

Liezja

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 14:07

Cassidy schreef:
Watdie negatieve instelling betreft (of wat jij vindt dat negatief is), dat is puur subjectief. :D

Ik zou het wel weten hoor, gewoon in de bus blijven zitten tot er niemand meer in de bus zit en dan een praatje met hem beginnen.

Maar dan nog steeds in mijn achterhoofd hebbend dat ik misschien ga stoken in een bestaande relatie....

Stoken in een bestaande relatie? Een praatje maken kan toch geen kwaad? Of is dat tegenwoordig ook al vreemdgaan?

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 14:20

Bellen naar de firma en vragen hoe buschauffeur op lijn X heet die op dat tijdstip aan die halte reed.
Misschien kom je zo achter de naam? Desnoods een vriendin laten bellen

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 14:21

Denk niet dat ze dat zomaar geven := ik heb pretpark toen ook een bericht gedaan en die wouden het ook niet geven... uit privacyredenen

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 14:23

Misschien met een verhaaltje erbij dat ze zich wel even verspreken :p
Niet geschoten is altijd mis

pniekepnak

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 14:24

Cassidy schreef:
love_western schreef:
Cassidy, meende laatste te lezen dat je ging stoppen met bokken

Duidelijk voorbeeld dat alles wat je op Bokt neerzet tegen je gebruikt kan worden. I rest my case....

Zou het iets te maken kunnen hebben met je eigen instelling? Ik heb daar nooit last van namelijk.

Echt meid... get a life! Je bent een slimme vrouw... ergens diep van binnen weet je zelf toch ook wel dat je reacties in dit topic nergens op slaan? ;)

TS, ik zou het toch via collega's gaan spelen. Ken je niemand die weer een collega van hem kent? Heeft de busmaatschappij misschien een facebookpagina? Dit moet toch te doen zijn, zie het als een uitdaging! :P

Melisding

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 14:33

TS ik kan de personen ook niet zien. Maar misschien als je de pagina zelf liked wel?

MevrouwtJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 14:35

Afbeelding
:D

Als je een vrije dag hebt, gewoon naar school reizen en de hele dag op dat verdomde station doorbrengen :Y). Of misschien inderdaad een collega vragen?

Een post op facebook of dergelijk is inderdaad wel spannend. Straks is die niet single of wil die je niet en dan sta je ook voor aap voor heel de wereld -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 14:40

Jeetje, ik maakte vorige keer ook een praatje met een jongen in een boekwinkel waarna hij me (heel verlegen, dus het was vooral grappig/aandoenlijk) vroeg of ik toevallig single was. Nou, dan zeg je nee sorry en ga je weer verder met je leven, in wat voor wereld is dat stoken in een relatie? :')

Ontopic: ik zou het inderdaad gewoon aan een andere buschauffeur vragen TS, eventueel met een smoes (inderdaad dat hij je advies had gegeven over tattoos oid en je nu nog iets wil vragen, zoiets). Zo te horen is hij best herkenbaar dus wie weet :D