Einde relatie

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 16:52

Wauw

Anomien

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 17:02

Jolien... :+ zo grappig.

jij bent de laatste tijd wel erg goed te spreken.....! :D

Maar TS, geef het tijd. Ga vooral juist nu niet achter hem aan. Als je elkaar elke dag zag is het misschien nu vestandig wat afstand nemen. Wie weet komt hij weer terug, met een verklaring voor zijn belachelijke gedrag. Dan kun je het misschien nog lijmen ipv nu (onbedoeld toch weer geemotioneerd te reageren).

En als het niet goed komt, dan moet het gewoon zo zijn.

En jij hoeft je nergens voor te schamen hoor! En pak aub je vriendenkring weer op. Daar heb JIJ wel een excusses te maken, trakteer ze op een biosje of zo. Een echte goede vriend(in) vergeeft zoiets vast wel! Succes meid! Enne dikke knuffel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 17:09

Joolien schreef:

_/-\o_ Heerlijk, zo'n dosis relativeringsvermogen. Wou dat ik 't had :Y)

Jennyj01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 17:10

Ts ga naar Gooise vrouwen 2. Gaat over vreemde kerels en vrouwen die prima voor zichzelf kunnen zorgen. Want wil je gelukkig worden? Begin bij jezelf. Dan volgt je omgeving vanzelf. Waar ik me wel een beetje over verbaas is dat je 22 bent. Neem aan hij ook ongeveer van die leeftijd. De een kan niet eens z'n eigen tel regelen en de ander weet niet waar z'n id. en rijbewijs zijn.

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 17:13

topsylover schreef:
Dus hij dumpt je omdat je je id kaart vergeten bent? MEID, wees blij dat je er vanaf bent! :D

Mijn gedachte :D

xPabloBokt
Fotograaf

Re: Einde relatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 17:19

Jeetje als ie je hiervoor aan de kant zet is het wel echt het zwakste figuur ter wereld. Nog zwakker dan mijn ex en dat wil wat zeggen :')

Meid, wees blij dat je hier vanaf bent. Als ie hierdoor al door het lint gaat dan kan het alleen nog maar erger worden. Wat een eikel zeg, sjezus. Lekker ondankbaar. Snel al je vriendinnen bellen en je excuses aanbieden. Hopelijk kunnen ze dat waarderen.

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 17:22

Iemand die je zó makkelijk laat vallen is de moeite niet waard :)
Wacht maar tot/of hij zelf een verklaring komt geven of zijn excuses aan komt bieden :)

ANightAway

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-14 17:32

Hoi hoi lieve bokkers

Wow wat een berichten allemaal, echt super lief ! :+:

Hij heeft me rond 2 uur opgehaald. Ben net thuis.
Denk dat veel van jullie het er niet mee eens zijn, maar ik ben blij dat ik het heb gedaan. Op het moment dat ik bij hem in de auto stapte was ik niet verdrietig meer, maar voelde ik vooral woede.

Ik heb in ieder geval aan hem kunnen laten weten wat ik voel. En hoe ik me de afgelopen dagen heb gevoeld. Hij heeft er spijt van. Ja achteraf praten is makkelijk. :(
Net via whatsapp ook de link van dit topic opgestuurd, met de tip erbij dat hij dit kan gebruiken hoe hij zich in ieder geval NIET moet gedragen in aankomende relaties.

Mijn hart is gelucht, ik ga nu even op m'n gemak alles bijlezen.

Dee_Es

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 17:38

Fijn om te horen TS, ik snap wel dat je nog een keer wou praten, even je zegje kunnen doen.

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 17:40

Sterkte TS!! Ga het weekend vooral leuke dingen doen met vrienden, een avondje weg is een leuk idee.

Ik ga geen oordeel over het verhaal geven want ik ken alleen jouw kant en er is ook nog een andere kant. ;) Het zal allemaal niet zo zwart-wit zijn denk ik.

Pauww

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 17:46

Je hebt hem de link gestuurd :=
Zou hij niet boos worden omdat je het verhaal online hebt gezegd?

Maar ach, hopelijk kan hij er wat uit leren!
Veel sterkte :-)

ANightAway

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-14 17:48

Trouwens, wat hem dwars zit ben ik niet echt te weten gekomen. Hij herhaalde vooral dingen en als ik vroeg waarom hij iets zo voelde dan kreeg ik t antwoord "Gewoon". Ja dan kan ik er verder ook niets mee.

Wat hem in ieder geval dwars zat is dat hij het idee had dat hij mij niets kon vragen om te doen.
Dat vond ik jammer, ik ben er altijd voor hem geweest, en dat had hij dan eerder moeten aangeven. Ik kan ook niet alles ruiken :n. Maar sommige dingen kunnen ook gewoon niet, vragen kan altijd, maar als ik niet de mogelijkheid heb om iets de doen dan houd het op.

ingeb0rg

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 17:49

Haha dat vind ik dan wel weet een rete gave actie!

Kan meneer lezen hoe alle vrouwen hem bestempelen als eerste klas staatsmongool!

Dag ex van TS! jouw verlies, toedeloe!

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 17:51

Heb even het topic doorgelezen en je bent goed veranderd TS!

Gelukkig zie je in dat hij niet voor jouw is en dat het beter is dat hij weg is, als hij zich zo druk kan maken om iets als een telefoon (en wat er bij kwam) :')
Tja, dan zal het toch eerder niet helemaal goed hebben gezeten.

In ieder geval fijn dat je het hebt kunnen afsluiten en lekker laten gaan.
Je vindt vast iemand die met 27 jaar een stuk volwassener is dan hij :wave:

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 17:54

Nou, als je hem toch de link hebt gestuurd:
Ex van TS: wat ben jij een slappe zak zeg, op deze manier iemand de grond intrappen :evaw:

En ook ik krijg bij dit verhaal het gevoel dat hij jouw afgesloten abo voor iets wilde gebruiken dat niet klopt.
Laatst bijgewerkt door Cayenne op 12-12-14 17:55, in het totaal 1 keer bewerkt

Collie2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 17:54

Wat een idioot inderdaad. En als zijn nieuwe tijdelijke abonnement zo belangrijk was (gezien zijn heftige reactie) zal daar blijkbaar wat achter zitten, maar goed los van dat ben jij meer waard. Ruzie maken (tot relatie verbreken aan toe) moet je doen over wezenlijke dingen, dingen die er echt toe doen. Niet over een telefoon abonnement (en wel/niet je ID/rijbewijs/whatever)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 17:56

topsylover schreef:
Dus hij dumpt je omdat je je id kaart vergeten bent? MEID, wees blij dat je er vanaf bent! :D

mijn idee!

Tabaluga12

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 17:56

Cayenne schreef:
Nou, als je hem toch de link hebt gestuurd:
Ex van TS: wat ben jij een slappe zak zeg, op deze manier iemand de grond intrappen :evaw:

En ook ik krijg bij dit verhaal het gevoel dat hij jouw afgesloten abo voor iets wilde gebruiken dat niet klopt.

_O-

En laf ook!!

Tiffany

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 18:17

:D :D *vind ik leuk* ts je komt er wel!

Voor de ex van ts: Stomme loezer :wave:

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 18:18

Goed bezig TS, blij dat je van die slapjanus af bent.

Wat ik nog mis in dit verhaal is waarom er uberhaubt op jouw naam een tijdelijk abonnement moest worden afgesloten :?
Dat kan hij toch gewoon zelf doen?

ANightAway

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-14 18:22

Hij wilde 2 keer bij dezelfde provider vanwege een aanbieding. En je kan maar 1 abonnement per provider afsluiten.
Hij had er 1 afgesloten, en die begon vanwege nummer behoud in januari. Hij wilde er dus nog 1 die je voor een maand kon afsluiten waardoor hij deze maand ook een abonnement had.
Laatst bijgewerkt door ANightAway op 12-12-14 18:22, in het totaal 1 keer bewerkt

san4nie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 18:22

Het eerste waar ik aan dacht is, abbonomenten worden toch gewoon stilzwijgend verlengd als je ze zelf niet stop zet? Bij de mensen die ik ken wel in ieder geval.
Meid, wees blij dat je van hem af bent! Er lopen veel rond die vele malen leuker en liever zijn!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 18:23

Euh, dat kan wel hoor. Hoe moeten zakelijke klanten dat anders doen? Of mensen die een telefoon privé en voor hun werk willen gebruiken bij dezelfde provider?
Hoe dan ook, ik vind het dikke lariekoek van je ex. Belabberd k*t excuus om zo met je vriendin om te gaan.

ANightAway

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-14 18:25

Renee1991 schreef:
Euh, dat kan wel hoor. Hoe moeten zakelijke klanten dat anders doen? Of mensen die een telefoon privé en voor hun werk willen gebruiken bij dezelfde provider?
Hoe dan ook, ik vind het dikke lariekoek van je ex. Belabberd k*t excuus om zo met je vriendin om te gaan.

Ik weet niet, ik was erbij in de winkel toen hij het wilde afsluiten. Hij wilde er 2 nemen maar dat kon niet bij die provider.

Ach het doet er eigenlijk niet meer toe :o

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 18:36

Jolien & Cayenne :'). Geweldig!