Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Sammie schreef:Wij hebben een keer gratis boodschappen gehad, omdat we 4de wachtende waren. En dat werd ons verteld, want zelf zagen we het niet
Verder blijf ik het een prutformule vinden. Zeker nu met die hele kerstactie.. Ze gooien ontiegelijk veel boodschappen die nog goed zijn weg, omdat er ook een regel is dat de datum van vandaag en morgen gratis mee mag. Ipv dat dan ook te doen.. halen ze het twee dagen van te voren uit de winkel om in de vuilnisbak te dumpen..
Want de A merken mogen dan wel goedkoper zijn dan bij een andere supermarkt, maar als ik nooit A merken koop, heb ik er toch niets aan.. Sammie schreef:Wij hebben een keer gratis boodschappen gehad, omdat we 4de wachtende waren. En dat werd ons verteld, want zelf zagen we het niet
Verder blijf ik het een prutformule vinden. Zeker nu met die hele kerstactie.. Ze gooien ontiegelijk veel boodschappen die nog goed zijn weg, omdat er ook een regel is dat de datum van vandaag en morgen gratis mee mag. Ipv dat dan ook te doen.. halen ze het twee dagen van te voren uit de winkel om in de vuilnisbak te dumpen..
SdaphneS schreef:En je laatste uitspraak is gebaseerd op welke voor informatie?
topsylover schreef:Sammie schreef:Wij hebben een keer gratis boodschappen gehad, omdat we 4de wachtende waren. En dat werd ons verteld, want zelf zagen we het niet
Dit is in mei al veranderd hoor! Het is nu alleen nog de datum van vandaag, en alles wat we eruit halen gaat naar de voedselbank, dus weggooien doen we nauwelijks nog!

Sammie schreef:Wij hebben een keer gratis boodschappen gehad, omdat we 4de wachtende waren. En dat werd ons verteld, want zelf zagen we het niet
Floor_x schreef:topsylover schreef:
Dit is in mei al veranderd hoor! Het is nu alleen nog de datum van vandaag, en alles wat we eruit halen gaat naar de voedselbank, dus weggooien doen we nauwelijks nog!
Spullen die over de uiterste verkoopdatum naar de voedselbank gaan? Dit is bij wet verboden dus dat lijkt me echt stug...
Waar ik werk wordt het dan gewoon weggegooid, heb wel is gevraagd waarom het idd niet naar een voedselbank gaat aangezien de producten gewoon nog goed zijn, en toen zei hij dat dat niet mocht. Het moet zelfs weggegooid worden in vuilnisbakken waarop staat 'Niet voor menselijke consumptie'.
Jillsil schreef:Wij waren ook een keer de 5de in de rij. Dus nummer vier roept naar de cassiere "deze mensen zijn nummer vijf! " Wat leuk ze krijgen de boodschappen gratis!
Nou niet dus er kwam een onsamenhangend verhaal over zelfs scan kassa's en een andere kassa die open was (die ging spontaan open toen de nummer 4 riep dat wij de 5de waren)
Geen zin om een hele scene te schoppen daar maar beetje triest was het wel.
En gister zat de caissière te mopperen dat ze moest blijven zitten terwijl ze eigenlijk terug naar de broodafdeling wilde maar dat het steeds zo druk was bij de kassa. Uhhh, tja beter druk als geen werk zou ik zeggen.
5 in de rij, jumbo wees blij!![]()
wat slordig dat er zoveel 'slechte' filialen zijn.

SophieFT schreef:Jillsil schreef:Wij waren ook een keer de 5de in de rij. Dus nummer vier roept naar de cassiere "deze mensen zijn nummer vijf! " Wat leuk ze krijgen de boodschappen gratis!
Nou niet dus er kwam een onsamenhangend verhaal over zelfs scan kassa's en een andere kassa die open was (die ging spontaan open toen de nummer 4 riep dat wij de 5de waren)
Geen zin om een hele scene te schoppen daar maar beetje triest was het wel.
En gister zat de caissière te mopperen dat ze moest blijven zitten terwijl ze eigenlijk terug naar de broodafdeling wilde maar dat het steeds zo druk was bij de kassa. Uhhh, tja beter druk als geen werk zou ik zeggen.
5 in de rij, jumbo wees blij!![]()
Bij ons komt het ook wel eens voor dat mensen van de broodafdeling kassa bij moesten draaien omdat het onverwachts heel druk werd, maar die mensen hebben ook eigen taken dat die dag af moet hé. Laat staan dat er eventueel broodjes in de oven zitten, of mensen daar iets willen bestellen. Dus ik snap wel goed dat diegene terug wilde.
Kreeg mooi mijn boodschappen voor niks.
Ik zorg er altijd voor dat ik op tijd mensen bij roep aan de kassa, maar soms kan dit voor de nodige stress zorgen...
xMyrth schreef:Ik werk ook bij de jumbo en ik verbaas me echt over de diverse reacties in dit topic.
Onze Jumbo houdt zich prima aan de regels.
4e wachtende in de rij komt bij ons eigenlijk nooit voor. Als het wel voor komt dan wordt dat echt niet gewaardeerdIk zorg er altijd voor dat ik op tijd mensen bij roep aan de kassa, maar soms kan dit voor de nodige stress zorgen...
Bij ons het ook nog steeds zo dat je datum van morgen gratis mee krijgt. Maar dat is dus eigenlijk afgeschaft? Producten die over datum zijn mogen we gewoon niet meegeven i.v.m. aansprakelijkheid.