Politie?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 14:20

Waarom niet gewoon bellen? Misschien zijn er nu wel 3 buren van je beroofd omdat het geen politie was.... Ik zie het probleem niet hoor... En waarom ruzie? Als je pa nu alsnog niet wilt bellen doe je het alsnog zelf. Dan is het toch nog steeds achter zijn rug om? had je het beter meteen kunnen doen....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 14:21

Mroes_1992 schreef:
NikkiTazz schreef:
Je bent 18 jaar, je kunt toch zelf bellen? Of mis ik iets.

Ze heeft net gezegd dat ze bang is dat der vader dan boos wordt en ze evt op straat gezet wordt :)

ah gemist dus. Maar als zij de politie belt, hoort haar vader niet dat er gebeld is hoor. haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 14:22

NikkiTazz schreef:
Mroes_1992 schreef:
Ze heeft net gezegd dat ze bang is dat der vader dan boos wordt en ze evt op straat gezet wordt :)

ah gemist dus. Maar als zij de politie belt, hoort haar vader niet dat er gebeld is hoor. haha

Dat probeerde ik net ook uit te leggen :)

Vera96

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-14 14:23

Maar hij gaat toch bellen zo/straks. Ik zie het probleem niet? Hij heeft er vanacht een politiebusje, of iets wat er op lijkt, zien staan dus misschien was dat de reden dat hij vanacht niet belde.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 14:32

VeraPopeye schreef:
Maar hij gaat toch bellen zo/straks. Ik zie het probleem niet? Hij heeft er vanacht een politiebusje, of iets wat er op lijkt, zien staan dus misschien was dat de reden dat hij vanacht niet belde.

Er is ook geen probleem, maar wij snappen niet dat een 18 jarig meisje niet gewoon zelf belt, maar eerst pappie vraagt.... snap je??

Vera96

Re: Politie?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-14 14:32

Omdat pappie open deed en het afgehandeld heeft, snap je?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 14:34

Ik bedoel meer, jij bent bezorgd en wilt geruststelling. Je ben 18+ dus hoort dat zelf op te lossen, snap je?

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 14:36

Zo jongens, tandje minder mag ook wel hoor. TS mag nog altijd zelf bepalen wat ze wel of niet doet :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 14:40

Zeker, het is maar net hoe je het leest, het is gewoon goed bedoeld.
Bedoel te zeggen dat ze volwassen is en zelf kan bepalen. Politie heeft zwijgplicht, en dus komt haar verder er niet achter als ze zelf belt voor haar geruststelling. Snap je?

Vera96

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-14 14:41

Ja voel bijna aangevallen :D . Maar goed snap Julie wel maar laat ik maar zeggen dat het ook met mijn thuis situatie te maken heeft. Ik ga het de volgende keer in ieder geval andere aanpakken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 14:42

NikkiTazz schreef:
Zeker, het is maar net hoe je het leest, het is gewoon goed bedoeld.
Bedoel te zeggen dat ze volwassen is en zelf kan bepalen. Politie heeft zwijgplicht, en dus komt haar verder er niet achter als ze zelf belt voor haar geruststelling. Snap je?

Gelukkig ben ik dus niet de enige die zo denkt.

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 14:51

TS vader wil niet bellen want stiekem is hij degene die ze zoeken <<)

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 14:52

Natuurlijk is het goed bedoeld, maar als het al 50x is gezegd en TS zegt dat het ze dat niet zo gaat doen vanwege eigen overwegingen, dan hoef je het niet te blijven herhalen.

@ts, had je vader ondertussen gebeld? Blijft natuurlijk wel een beetje een vaag verhaal

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 14:53

50 keer in 3 pagina's lijkt me overdreven ;).... ik ga ook niet meerdere pagina's terug lezen :D
Het is duidelijk toch +:)+

En ZeSteigert... :') :') :') :') :')

Vera96

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-14 14:55

Vind het eigenlijk geen leugen opmerking, zesteigert. Want zo brengen mensen het wel. Voor de duidelijkheid, dat is absoluut niet. En mijn vader gaat ook gewoon bellen. Of hij dat gedaan heeft weet ik niet. Heb hem nog niet gesproken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 15:00

Ik ben 19 en zou ook mijn vader erbij halen om de deur te openen. Dat doe ik 's avonds laat echt niet meer. Hier word veel ingebroken de laatste tijd. Meiden worden lastig gevallen of achter volgd door Polen.

Misschien volgend jaar als ik mijn mechel heb. Dat ik dan de deur durf te openen. De labrador is ook wel waaks. Maar misschien op dat moment net niet :')

plovesb

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 15:06

Ja hoor politie kan ook savonds aan bellen of smorgens vroeg omdat ze dan de meeste kans hebben dat er iemand thuis is, denk bijv aan niet betaalde boetes etc.

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 15:17

Sorry hoor maar ik ben ook 19 en ik zou het niet proberen om om zo'n tijd de deur open te doen. Al stond de koningin voor de deur, daar haal ik echt mijn ouders wel bij. Met mijn 1,63 ben ik zo omver gelopen, bij een ouder iemand kijken ze daar echt wel voor uit.
TS Ik vind dat je goed gehandeld hebt en ben erg benieuwd of de politie een verklaring voor je heeft, snap ook dat je zelf niet wil bellen.

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 16:43

Geen leugen opmerking? Ik hoop toch dat het niet waar is voor je..

TS volgens mij is er hier niemand die dat serieus denkt.

Gea99

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 16:44

Zo jammer weer he? Dat je elkaars problemen niet kunt ruilen.
Een ander weet vaak beter hoe het op te lossen ;)

Ts, ik vind dat je verstandig hebt gehandeld. Ik had die deur ook echt niet open gedaan.

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 16:46

ZeSteigert schreef:
Geen leugen opmerking? Ik hoop toch dat het niet waar is voor je..

TS volgens mij is er hier niemand die dat serieus denkt.

Lijkt me nogal logisch dat dat een typfout is en het geen LEUKE moet zijn.

Vera96

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-14 16:55

Is inderdaad een typfout. Maar waarom zeg je dat, is totaal nutteloos en ik denk dat het vrij duidelijk is dat ik deze hele situatie enorm vervelend vind en wij absoluut niks te verbergen hebben. Er wordt of is gewoon gebeld met de politie maar ik laat me daar in dit topic verder niet over uit. Niet omdat wij iets te verbergen hebben of in gevaar zijn, maar ik de opmerkingen hier niet altijd even aardig vind. Heb zeker nuttige tips gekregen over het handelen en daar doe ik wat mee, over het bellen echter niet.

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 16:57

Ik geef je groot gelijk hoor TS, ik zou in jouw plaats ook niet meer alles neer gaan zetten waar iedere bokker om vraagt. Hoop dat je dit soort rare situaties niet weer krijgt, ik zou 'm ook knijpen als ze om die tijd hier aanbellen!

kwii

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 16:58

Jongens jongens wat een topic.
Vind het trouwens helemaal geen vreemd gedrag van de politie.
Ik doe sowieso bijna nooit de deur open, als er iemand aanbelt die ik niet verwacht. Dus s'avonds kan ik me dat goed voorstellen :P

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 17:02

ZeSteigert schreef:
TS vader wil niet bellen want stiekem is hij degene die ze zoeken <<)

Mhihi :P.

Je kunt idd ook niét open doen, maar dan heb je kans dat ze de deur zelf open gaan maken :').