Kelly_ann schreef:Goof schreef:Ik zou een flinke email sturen naar M en je baas met daarin dat ze de boel ontregelt (incl voorbeelden) dat ze je op deze manier te kakken zet bij bedrijven en collega's (incl voorbeelden) en dat je niet gediend bent van dagelijks contact (noem voorbeelden) en al helemaal niet in je vrije tijd (noem voorbeelden).
Niet meer opnemen buiten werktijden en tijdens werktijden afkappen na enkele minuten.
Ik zou ook alle contactpersonen laten weten dat voortaan alle contact verloopt via jou en zeker niet meer via de ander.
Dat lijkt me riskant. 'Pittige' emails kunnen tegen je gaan werken. En de baas gaan uithangen terwijl je het formeel niet bent levert scheve gezichten op.
Het moet ook geen lelijke email worden waarmee je risico's op de hals haalt, maar een email die wel heel duidelijk maakt dat haar moeienissen roet in het eten gooien. Alles goed onderbouwen en dan hopen dat de werkgever de problemen in gaat zien.
ja daarom vind ik het ook wel jammer dat het nu ''ineens'' zo vlak achterelkaar is.

goed gedaan.