Doubtless schreef:Ja Baileymix want zoiets kan alleen gebeuren als je bedpartner baggerslecht in bed is
Wanneer was de laatste keer dat je in slaap viel tijdens GEWELDIGE seks?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
muntdrop schreef:Wat een onzin dat jij het goed zou moeten maken.
BaileyMix schreef:Ailill schreef:Bijna 2 jaar geleden, al had dat denk ik meer te maken met een kroonluchter die op m'n hoofd viel
![]()
DO tell more
muntdrop schreef:Als je in slaap valt tijdens de sex ben je gewoon te moe lijkt mij (of er valt een kroonluchter op je hoofd haha). Dat doe je toch niet expres lijkt mij. Als mijn bedpartner zoiets zo doen zou ik alleen denken "grrr nu moet ik het zelf maar afmaken". Tis niet dat je expres denkt "wow ik heb geen zin, nou ik ga maar gewoon in slaap vallen nu". Ik zou in iig geen vriend willen die dan meteen zn mannelijkheid kwijt is en ik zou ook niet alles uit de kast trekken om dat te fixen. Hoogstens smeer ik een boterham voor hem omdat zn linker/rechter hand moe is.
BaileyMix schreef:Doubtless schreef:Ja Baileymix want zoiets kan alleen gebeuren als je bedpartner baggerslecht in bed is
Wanneer was de laatste keer dat je in slaap viel tijdens GEWELDIGE seks?
Doubtless schreef:BaileyMix schreef:Wanneer was de laatste keer dat je in slaap viel tijdens GEWELDIGE seks?
Ik vraag me of je over letterlijk tijdens de daad of 'de seks'/het hele plaatje praat. Ik namelijk over het laatste en ik ga er vanuit TS ook.
Dat is een paar weken geleden gebeurd. Ik ben immens tevreden over mijn seksleven, maar zoals ik eerder al postte, het kan gebeuren dat je heerlijk tevreden en ontspannen per ongeluk gewoon weg soest.
muntdrop schreef:Ailill schreef:Tof feest - veel alcohol - oud pand - hoge plafonds - wild action - antieke kroonluchter.
Half uur daarna wakker worden met je schoonouders aan je bed, top avond
Gaat alles wel goed met de antieke kroonluchter?![]()