Wat een leuke discussie is er bezig zeg
Baileymix, jij zegt echt precies wat ik denk, dank daarvoor
Seks is toch fantastisch en geweldig enzo, waarom zou je dat niet met meerdere mensen mogen delen? Ik heb al een tijdje terug kunnen concluderen dat ik niet behoefte heb aan "meer" omdat ik bij een ander wat tekort kom, maar omdat die andere persoon óók fantastisch is, en daarna nog iemand die dat ook is. Het heeft bij mij vriendschappen oneindig veel goed gedaan, ik ben er onwijs gelukkig van geworden, waarom moet een ander mij dan als slet gaan zien? Ja het is een mening, ja die mag je hebben, maar ik vind het kwetsend. Met die gedachte zeg je tegen mij dat ik met jan en alleman het bed deel terwijl ik nog nooit van mijn leven een one-night-stand heb gehad. Het zijn altijd goede vrienden geweest bij wie de vriendschap... Tja... Naar een hoger niveau is getild.
Het is op een bepaalde manier wel moeilijk, ja, want ik denk niet dat ik ooit nog een "normale" monogame relatie kan hebben

maar goed, misschien is dat gewoon wel niet mijn ding, en wat algemeen geaccepteerd is hoeft voor mij niet normaal te zijn enzo. Maar ooit ben ik student-af en ik vraag me af wat er dan van mij wordt

Ik ga in elk geval wel even opletten wie er met de term "slet" strooit. Degene die er de laatste keer zo stellig over was weet ik van dat ie 22 is en maagd

dus jaloezie is misschien wel van toepassing, ja, hihi.
(Edit: Dit is geen uithaal naar 20+-en-maagd, maar meer van "jeetje, een beetje minder veroordelen mag ook wel")