Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Iolanthe schreef:Jee, wat een hoop gedoeAls mensen hun paarden verven of hun hoeven lakken oid wordt er toch ook niet zo geprotesteerd.
Wij hebben een paar jaar geleden een pootafdrukje van onze hamster gemaakt door het pootje even in zo'n inktpadje (of het dat heet) te zetten en dan op het papier, werkte prima. Daarna even met een papiertje met wat water de inkt eraf halen
Diertje was tam genoeg (kan ik natuurlijk van TS haar hamster niet inschatten) om niet te stressen en heeft daarna nog een heel eind gezond geleefd
IZEP schreef:Sorry hoor TS voel jij je wel lekker?

moonfish13 schreef:Die dingen als kinderklei/verf is volledig eetbaar zover ik weet, fabrikanten passen wel op! Voor je het weet heb je een dikke schadeclaim aan je broek.
Air schreef:moonfish13 schreef:Die dingen als kinderklei/verf is volledig eetbaar zover ik weet, fabrikanten passen wel op! Voor je het weet heb je een dikke schadeclaim aan je broek.
En sinds wanneer is een dwerghamster een kind? Zullen we ze dan ook maar chocolade, lollies en chips gaan geven? Is ook niet giftig!
Ik snap echt niet waarom men adviseet om maar het risico te wagen... je kan een hamster niet vergelijken met een kind, en ook niet met een hond of kat want die kan je prima wassen.
Daphna schreef:Ik heb het niet helemaal gelezen, maar je zou hem door rode bietensap heen kunnen laten lopen. Dan kan hij zijn bootjes daarna zelf wassen.
Sure_lee schreef:Anders steek je een stok in zijn reet. Dan kun je hem beter vasthouden en als kwast gebruiken