Gratis spullen aanbieden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 13:52

Nou, de eerste is geweest en ik kreeg zomaar een reep chocola als bedankje, dat valt me weer mee! :D

Kwanyin

Re: Gratis spullen aanbieden

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 13:55

Wat denken jullie trouwens van een barmachtig iemand die haar sexy ondergoed gratis wil weggeven. Echt van dat type rode kanten string enzo. Vraagt er iemand, zijn die nieuw. "nee, zijn reeds gedragen" :') .

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 14:02

Kwanyin schreef:
Wat denken jullie trouwens van een barmachtig iemand die haar sexy ondergoed gratis wil weggeven. Echt van dat type rode kanten string enzo. Vraagt er iemand, zijn die nieuw. "nee, zijn reeds gedragen" :') .

_O-

Ik heb gehoord dat je dat beter voor geld op MP kan zetten... Verdien je er ook nog wat aan...

Maar dan nog... eww... je gaat geen gedragen ondergoed verkopen of weggeven aan iemand anders :r

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 14:04

By the way, bij dat bericht was het na die reactie ook muisstil :')

Jindai

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 14:06

Bah Kwanyin! :') :r

Toch schijn je er goed aan te kunnen verdienen....... :')

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 14:16

Weer een juweeltje: "jij woond 1 straat van mij je man heeft een goede baan verdiend goed;waarom speel je mee jij bent iemand die nooit tevrede is!!!!!!!!!!!!!!. gun het mensen die het niet kunnen betalen"

Ik ga helemaal stuk _O-
Het lijkt ook wel alsof haast niemand op die hoeken fatsoenlijk Nederlands kan :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 14:23

Konstantine schreef:
Weer een juweeltje: "jij woond 1 straat van mij je man heeft een goede baan verdiend goed;waarom speel je mee jij bent iemand die nooit tevrede is!!!!!!!!!!!!!!. gun het mensen die het niet kunnen betalen"

Ik ga helemaal stuk _O-
Het lijkt ook wel alsof haast niemand op die hoeken fatsoenlijk Nederlands kan :=

En dan vooral overdag.

Op werktijden.

Werk.

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 14:25

Op welke gratis spullen groepen zitten jullie?

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 14:27

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 14:30

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 14:31

Leuk he :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 14:36

Ik heb ook een keer gratis vissen aangeboden op Marktplaats, kreeg ik een reactie dat iemand het wel op wou halen, maar dan ook graag met nog meer gratis dingen voor het aquarium want hij had niet zoveel geld. Nou, dan kan diegene het wel bekijken hoor, ik vind vragen naar gratis dingen asociaal, en daarnaast moet je niet aan dieren beginnen als je er geen geld voor hebt.

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 14:41

Ik zit op de plaatselijke, waarop soms ook mensen die een provincie verderop wonen en geen vervoer hebben reageren... Wtf. :')

ApWi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 15:24

MevrouwtJ schreef:
ApWi schreef:
Ik doe het niet meer, alles gaat nu naar de stort ook al is het nog prima..

Vooral omdat mensen achteraf gingen zeuren of dreigen omdat er een beschadiging oid op zat terwijl ze het notabene gratis hebben gehad.

Wauw, wat een ondankbare mensen zeg!

Ja zeg dat.. En het erge is, die beschadigingen meldde ik altijd in de advertentie :')

Toppunt was een grote U bank met 1 brandgat op een niet opvallende plaats, dat stond in de advertentie en er stond een foto bij, mensen kwamen met het hele gezin kijken en uittesten (6mensen!) en namen hem uiteindelijk mee, helemaal blij en ze bleven maar dankjewel zeggen. Vervolgens werden wij een week lang gestalkt (tel + mail) door een zoon die helemaal pist was over dat ene brandgat en dat wij hun geld moesten geven om het te laten maken 8)7

N0a

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 15:34

ApWi schreef:
Ja zeg dat.. En het erge is, die beschadigingen meldde ik altijd in de advertentie :')

Toppunt was een grote U bank met 1 brandgat op een niet opvallende plaats, dat stond in de advertentie en er stond een foto bij, mensen kwamen met het hele gezin kijken en uittesten (6mensen!) en namen hem uiteindelijk mee, helemaal blij en ze bleven maar dankjewel zeggen. Vervolgens werden wij een week lang gestalkt (tel + mail) door een zoon die helemaal pist was over dat ene brandgat en dat wij hun geld moesten geven om het te laten maken 8)7

Moet niet gekker worden.. nog hoge eisen stellen ook. ^) Waar halen ze het lef vandaan hè? Ze hebben de bank gratis gekregen en als die niet aan de eisen voldoet maak je er iemand anders blij mee.. en anders steek je hem maar ergens in waar de zon niet schijnt.. -O-

ApWi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 16:11

Ja inderdaad waar halen ze het lef vandaan, maar vooral schaamteloos vind ik het, ook de mailtjes die je vooraf van iedereen krijgt (net zoals ik hierboven allemaal lees over dat bedelen, smeken en zeuren om te brengen) mensen willen dingen gratis én ook nog eisen stellen 8)7

Eerste gunde ik iedereen alles maar nu gaat het lekker naar de stort, alleen kleding geef ik aan iemand die ik ken die het weer gebruikt voor een goed doel.

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 17:49

Zoals ik al zei, hilarisch maar ook ontzettend triest. Ikbieddehelft is ook mooi inderdaad :D

OP de groepen waar ik meelees heb je dat ook inderdaad, mensen die erg zielig zijn en geen geld hebben (maar wel 9!!!! kinderen of de hele dag op facebook), allemaal leuk en aardig maar het worden echt wie-is-het-zieligst wedstrijdjes.. Beetje jammer.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 17:51

imd schreef:
Zoals ik al zei, hilarisch maar ook ontzettend triest. Ikbieddehelft is ook mooi inderdaad :D

OP de groepen waar ik meelees heb je dat ook inderdaad, mensen die erg zielig zijn en geen geld hebben (maar wel 9!!!! kinderen of de hele dag op facebook), allemaal leuk en aardig maar het worden echt wie-is-het-zieligst wedstrijdjes.. Beetje jammer.

Ik heb altijd de neiging om te zeggen dat condooms goedkoper zijn. :x

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 17:52

imd schreef:

Oooh ik heb zo'n vermoeden over wie je het hebt :')

Patsab

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 17:52

Macyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 18:06

Oooooh dit is zo herkenbaar.. Ik ben lid van de plaatselijke weggeefhoek, maar my god.. Er komen echt mensen voorbij. _O- Ook regelmatig mensen die opzoek zijn naar dingen: "ik heb een vraagje, heeft iemand een koelkast over met 3 laden en een vriesvak? met spoed". Euh, ja. Die ga je dus niet vinden hé.

Edit: Die 'ik bied de helft pagina' is werkelijk geniaal!

PureSG

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 18:50

Ik ben ook lid van de plaatselijke weggeefhoek hier. Ik zet er regelmatig iets op en heb ook al een paar keer wat opgehaald bij iemand. :j
Tot nu toe is het altijd op een normale en vriendelijke manier gegaan, maar inderdaad, bij sommige dingen die aangeboden worden komen de meest bijzondere verhalen voorbij. :+

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 20:14

Wat een verhalen hier. :D Echt wat mensen al niet doen voor alles gratisch.

Ik heb 3 jaar geleden mijn kerstpakket (incl. rollade) op zo´n weggeefhoek gezet. Ik heb het geweten! Had 94 reacties, de een nog zieliger dan de andere. Hele verhalen dat ze het zo slecht hadden met kerst, dat ze van 20 euro per week moest rondkomen en het goed konden gebruiken etc, of ik het wilde verzenden (uiteraard op mijn kosten :D ). Heb mij rot gelachen om de reacties, bijzonder dat mensen hen hele hebben en houwen op internet zetten voor iets wat gratis is. Er stond zelfs een berichtje dat diegene het zo erg had, werd per 1 januari het huis uitgezet met 4 kids etc. Zie je een reactie op diegene: ''Eh buurvrouw, jullie hebben het huis net opgeknapt en je hebt net een nieuwe baan! Wat je al niet kunt doen doen voor gratis spul!''. Uiteindelijk heb ik het pakket aan een dorpsgenoot gegeven die het niet makkelijk had op dat moment. Dus dat ook keurig vermeld in de advertentie en deze verwijderd. Zelfs daarna kreeg ik nog berichtjes 'Ja je hebt het zelf gehouden he! Je gunt het gewoon niemand.'' :')

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 22:44

Mayflower_ schreef:
Wat een verhalen hier. :D Echt wat mensen al niet doen voor alles gratisch.

Ik heb 3 jaar geleden mijn kerstpakket (incl. rollade) op zo´n weggeefhoek gezet. Ik heb het geweten! Had 94 reacties, de een nog zieliger dan de andere. Hele verhalen dat ze het zo slecht hadden met kerst, dat ze van 20 euro per week moest rondkomen en het goed konden gebruiken etc, of ik het wilde verzenden (uiteraard op mijn kosten :D ). Heb mij rot gelachen om de reacties, bijzonder dat mensen hen hele hebben en houwen op internet zetten voor iets wat gratis is. Er stond zelfs een berichtje dat diegene het zo erg had, werd per 1 januari het huis uitgezet met 4 kids etc. Zie je een reactie op diegene: ''Eh buurvrouw, jullie hebben het huis net opgeknapt en je hebt net een nieuwe baan! Wat je al niet kunt doen doen voor gratis spul!''. Uiteindelijk heb ik het pakket aan een dorpsgenoot gegeven die het niet makkelijk had op dat moment. Dus dat ook keurig vermeld in de advertentie en deze verwijderd. Zelfs daarna kreeg ik nog berichtjes 'Ja je hebt het zelf gehouden he! Je gunt het gewoon niemand.'' :')

Weet je wat ik irritant vind. Door alle 'zielige' mensen op zulke hoeken durf je als normaal persoon nauwelijks meer te reageren. Zo'n kerstpakket bijvoorbeeld zou ik gewoon heel gaaf vinden (dit jaar al wat geregeld, maar stel dat dat niet zo was) en zou ik dus best op reageren, zou dan indien van toepassing ook gerust de verzendkosten willen betalen etc. Maar omdat er 100 mensen reageren die het allemaal zo zwaar hebben ga ik me schuldig voelen dat ik dat pakket dan ook graag wil hebben terwijl ik het alleen maar heel gaaf vind en het niet keihard nodig heb. En zo zijn er veel meer van dat soort artikelen waarop ik nauwelijks nog durf te reageren.

Willeke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 23:24

Hier ook. Halve huisraad weggeven. Bureau werd de volgende dag verkocht op een andere pagina.

ik kreeg een privé bericht met de vraag of ik nog meer leuke spullen had want ze won nooit wat :oo