Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kwanyin schreef:Wat denken jullie trouwens van een barmachtig iemand die haar sexy ondergoed gratis wil weggeven. Echt van dat type rode kanten string enzo. Vraagt er iemand, zijn die nieuw. "nee, zijn reeds gedragen".
Konstantine schreef:Weer een juweeltje: "jij woond 1 straat van mij je man heeft een goede baan verdiend goed;waarom speel je mee jij bent iemand die nooit tevrede is!!!!!!!!!!!!!!. gun het mensen die het niet kunnen betalen"
Ik ga helemaal stuk
Het lijkt ook wel alsof haast niemand op die hoeken fatsoenlijk Nederlands kan
MevrouwtJ schreef:ApWi schreef:Ik doe het niet meer, alles gaat nu naar de stort ook al is het nog prima..
Vooral omdat mensen achteraf gingen zeuren of dreigen omdat er een beschadiging oid op zat terwijl ze het notabene gratis hebben gehad.
Wauw, wat een ondankbare mensen zeg!
ApWi schreef:Ja zeg dat.. En het erge is, die beschadigingen meldde ik altijd in de advertentie![]()
Toppunt was een grote U bank met 1 brandgat op een niet opvallende plaats, dat stond in de advertentie en er stond een foto bij, mensen kwamen met het hele gezin kijken en uittesten (6mensen!) en namen hem uiteindelijk mee, helemaal blij en ze bleven maar dankjewel zeggen. Vervolgens werden wij een week lang gestalkt (tel + mail) door een zoon die helemaal pist was over dat ene brandgat en dat wij hun geld moesten geven om het te laten maken
imd schreef:Zoals ik al zei, hilarisch maar ook ontzettend triest. Ikbieddehelft is ook mooi inderdaad
OP de groepen waar ik meelees heb je dat ook inderdaad, mensen die erg zielig zijn en geen geld hebben (maar wel 9!!!! kinderen of de hele dag op facebook), allemaal leuk en aardig maar het worden echt wie-is-het-zieligst wedstrijdjes.. Beetje jammer.
imd schreef:Zoals ik al zei, hilarisch maar ook ontzettend triest. Ikbieddehelft is ook mooi inderdaad
OP de groepen waar ik meelees heb je dat ook inderdaad, mensen die erg zielig zijn en geen geld hebben (maar wel 9!!!! kinderen of de hele dag op facebook), allemaal leuk en aardig maar het worden echt wie-is-het-zieligst wedstrijdjes.. Beetje jammer.
Mayflower_ schreef:Wat een verhalen hier.Echt wat mensen al niet doen voor alles gratisch.
Ik heb 3 jaar geleden mijn kerstpakket (incl. rollade) op zo´n weggeefhoek gezet. Ik heb het geweten! Had 94 reacties, de een nog zieliger dan de andere. Hele verhalen dat ze het zo slecht hadden met kerst, dat ze van 20 euro per week moest rondkomen en het goed konden gebruiken etc, of ik het wilde verzenden (uiteraard op mijn kosten). Heb mij rot gelachen om de reacties, bijzonder dat mensen hen hele hebben en houwen op internet zetten voor iets wat gratis is. Er stond zelfs een berichtje dat diegene het zo erg had, werd per 1 januari het huis uitgezet met 4 kids etc. Zie je een reactie op diegene: ''Eh buurvrouw, jullie hebben het huis net opgeknapt en je hebt net een nieuwe baan! Wat je al niet kunt doen doen voor gratis spul!''. Uiteindelijk heb ik het pakket aan een dorpsgenoot gegeven die het niet makkelijk had op dat moment. Dus dat ook keurig vermeld in de advertentie en deze verwijderd. Zelfs daarna kreeg ik nog berichtjes 'Ja je hebt het zelf gehouden he! Je gunt het gewoon niemand.''