Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
.
.
uiteraard wel op een nette, respectvolle manier 
Evelien__ schreef:Aranel schreef:Ik denk dat je je niet blind moet staren op de Randstad. Denk bvb ook eens aan Breda, Tilburg, Zwolle. Ook grote steden maar niet zo massaal als Rotterdam.
En wat bedoel je precies met immo?
Met immo bedoel ik de huizenmarkt. Wordt dat in NL niet gezegd dan? Mijn excuses alvast

Iris82 schreef:Ohh, ik zou wel zeker heel erg goed rondkijken voordat je zomaar besluit in Rotterdam te gaan wonen.Brrr. Echt, Nederland heeft zoveel meer te bieden.
Ik woon dan niet in Rotterdam, zit er net naast (Schiedam) maar woon dus ook direct aan het centrum. Echt, het is hartstikke leuk dat alles binnen 5 minuten bereikbaar is hier.. Alleen het is dus áltijd binnen 5 minuten bereikbaar; ook 's nachts als je liever had gehad dat de bus voor één keer niet zou rijden
Ik kan juist niet wachten tot we naar een rustigere omgeving verkassen

Iris82 schreef:Ohh, ik zou wel zeker heel erg goed rondkijken voordat je zomaar besluit in Rotterdam te gaan wonen.Brrr. Echt, Nederland heeft zoveel meer te bieden.
Maar ik kom er vandaan, dus misschien een beetje bevooroordeeld, maar toch. 
Evelien__ schreef:Voor de mensen die mijn keuze van "omgeving" wat meer willen begrijpen: ik zat net op Funda te kijken naar immo en daar zag ik (de) Tanthof (+ Oost en West welliswaar) in Delft. Dit is het soort omgeving waar ik graag zou wonen. Qua huizenbouw en groen en de verdeling van die twee tov mekaar. Gezellige buurt lijkt me? Of vergis ik me hierin?
al is het wel erg druk in de spits daar.
Warboel schreef:Achja Rotterdam. You either love it or hate it
Overigens vind ik het zelf helemaal geen verkeerde stad. Zou 100x liever in Rotterdam wonen dan in Utrecht of Amsterdam. Witte de Withstraat bijvoorbeeld is erg leuk. En je hebt de Markthal nu natuurlijk!
TS, als je eens een rondleiding wil in de omgeving van Blaak(Markthal) en de andere kant op richting Museumpark, stuur me dan maar een PB'tje. Ik zit op Blaak op school en kom regelmatig in de richting van al die musea.
Omgeving Delft is ook best leuk vertoeven volgens mij.
Jullie kunnen natuurlijk wel om het hardst roepen hoe lelijk Rotterdam is, maar als TS het leuk vindt is het toch prima. Jullie hoeven er zelf niet te wonen![]()
Niet iedereen houdt van de stilte en rust van het platteland.

LuckyBoy90 schreef:Misschien is Dordrecht iets voor jou? Het ligt tussen Rotterdam en Gorinchem aan.
Het is een veelzijdige stad met voor elk wat wils. Naast een historische binnenstad (waar je goed kan winkelen en eten), is er ook veel groen en zit je zo op het platteland en in de natuur.