Jouw ideale kerstpakket?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Vind jij het leuk om een traditioneel kerstpakket te krijgen?

Ja, geweldig!
160 (61%)
Ach, wel aardig, zit vaak wel wat bruikbaars tussen.
39 (15%)
Nee, ik gooi het (meeste) altijd zo weg.
3 (1%)
Ik heb liever een alternatief 'pakket' zoals een VVV bon.
57 (21%)
Nee, ik vind kerstpakketten sowieso onzin.
1 (0%)

Totaal aantal stemmen: 260

kking

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 21:46

Traditioneel.

* denk terug aan de tijd dat mijn vader een pakket kreeg*
met pap en mam en broer kijken wat er in zat....wat een feest was dat toch elke keer.
Laatste jaren niets gekregen (inval onderwijs....o wacht vorig jaar een boekenbon) de jaren daarvoor bij een bank gewerkt en daar was ook de kerstmarkt. Donatie van de bank en van de personeelsvereniging en allerlei kraampjes van winkeliers die klant waren bij de bank...errugh leuk om te mogen kopen. Aantal keer een bedel voor pandora armband gedaan. <3

jorika1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 21:47

Tot 2012 kregen we een best wel grote doos met allemaal leuke dingetjes erin.
Ook wel dinger waarvan je zegt :roll: wat in hemels naam moet ik hiermee (dartbord..)
zat ook een keer een zak spekjes in, dus ik dat jammie spekjes! :r met salmiak smaak... VIES!!!!!
Voor de kippen zit er ook altijd wat lekkers in en voor de kat een blikje met vis.
Sinds vorig jaar krijgen we een bon die je in een vage webwinkel kunt uitgeven. Een zien of er dit keer wat voor mij bij zit.

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 21:55

kking schreef:
Traditioneel.

* denk terug aan de tijd dat mijn vader een pakket kreeg*
met pap en mam en broer kijken wat er in zat....wat een feest was dat toch elke keer.
Laatste jaren niets gekregen (inval onderwijs....o wacht vorig jaar een boekenbon) de jaren daarvoor bij een bank gewerkt en daar was ook de kerstmarkt. Donatie van de bank en van de personeelsvereniging en allerlei kraampjes van winkeliers die klant waren bij de bank...errugh leuk om te mogen kopen. Aantal keer een bedel voor pandora armband gedaan. <3

Dat was hier vroeger ook inderdaad! Mijn vader werkte destijds bij de Nestlé! Dus allerlei snoep van smarties enzovoorts kwamen uit dat pakket! :D

Starwien

Re: Jouw ideale kerstpakket?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 21:59

Mijn broer werkte bij de appie en had vaak een groot kerstpakket met allemaal eten en prut erin, hij had een keer een lipgloss, een spiegeltje en een leuk tasje erin en die gingen naar mij , leuk haha! Maar ook van die dingen als witte chocolade melk, super leuk om een keer te proberen! Mijn andere broer werkt bij de appie op het station en van hem krijg ik ook altijd dingen uit zijn kerstpakket. Mijn ene moeder heeft ook zo'n soort markt waar ze dingen mag uitzoeken en mijn andere moeder krijgt bonnen :)

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 21:59

Mijn vader had toen wij jong waren zoveel kerstpakketen elk jaar dat we daar met de hele straat van konden genieten met oud en nieuw :') flessen Moët champagne, veel wijn, whiskey, hele gerookte zalmen, zo over de top luxe altijd. Die tijden zijn sinds hij ambtenaar is wel een beetje veranderd zullen we maar zeggen :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 22:35

Leuk :D , ik krijg er 2 en mag ze beiden uitzoeken *\o/* Bij vrijwilligerswerk is er een speciale markt , en bij de post krijg ik een kaartje en dan op een site wat uitzoeken (vorig jaar een wok pan :Y) )

Lieft traditioneel pakket , mijn vader had geweldige pakketen :j

AnnemiekvM

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 22:45

Tot nu toe heb ik elk jaar een boekje gekregen waarin producten stonden waaruit ik kon kiezen. Ben de naam even kwijt.
Meestal staan er echt wel bruikbare en leuke dingen tussen. Een traditioneel pakket heb ik nog nooit gekregen.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 17:00

Gezien ik precies voor kerst uit dienst ben verwacht ik geen kerstpakket (15 december uit dienst). Baal er best wel van eigenlijk :=

Vorig jaar had ik een cadeaukaart van de V&D twv 50 euro.

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 17:06

takkie_muis schreef:
Leuk :D , ik krijg er 2 en mag ze beiden uitzoeken *\o/* Bij vrijwilligerswerk is er een speciale markt , en bij de post krijg ik een kaartje en dan op een site wat uitzoeken (vorig jaar een wok pan :Y) )

Cadeau caroussel?

nova_zodiax

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 17:08

Toen ik nog bij de sunday's werkte hadden we echt super leuke pakketten! We kregen een keer echte uggs, mocht we zelf kiezen welke. We hebben een Keer een bon gehad van men at work voor 150 euro. De rest weet ik niet meer.

Nu krijg ik het liefst een bon van een winkel of een pluim.

Van mijn huidige werkgever krijg ik een traditioneelpakket. Ik heb hem vorig jaar weg gegeven via een facebook pagina. Dat ga ik dit jaar weer doen, vind de etenswaren toch nooit lekker en zo maak ik iemand anders blij.

Selka

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 17:10

Verschrikkelijk!

Al die smerige zooi die toch niemand lust en uiteindelijk na 4x weg te zijn gegeven toch in de prullenbak beland. Van dat geld kan de baas beter de voedselbank of een ander goed initiatief steunen :j

Vorig jaar heb ik een grill gehad. Dat was nou wel leuk!

bliver

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 17:17

wij mogen kiezen. Je kan dan inloggen op een site en dan kan je kiezen uit iets van 50 dingen. Ik kiez altijd alsnog het verrassingspakket. Vind ik gewoon leuk. Zitten altijd lekkere dingen in bij ons en nog een extra presentje. Zo kreeg ik afgelopen jaar zon ronde glazen snoeppot die je kan opstapelen. terwijl je daar ook voor kon kiezen. Dus nu had ik en die snoeppot en nog allerlei lekkers.

Nou mag ik helemaal niet klagen want ik krijg meestal iets van drie kerstpaketten, maar vind ze allemaal even leuk/lekker :o

PowerReiner

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 17:21

Ik vind kerstpakketten ook altijd leuk. Hele dag afvragen wat erin zit en dan lekker thuis die doos uitpakken :)

De afgelopen 2 jaar geen normal kerstpakket gekregen. In plaats daarvan doen zij aan een cadeau, wat op zich leuk bedacht is, ware het niet dat het een kunstwerk is die belachelijk duur is. Ik zal je de waarde van die cadeau's besparen, dat is namelijk echt schandalig. 2 jaar terug een apart schilderij (die ik persoonlijk niet mooi vond) en vorig jaar een mobile voor in huis of in de tuin. Dat laatste vond ik wel mooi maar was een meter breed (dus ook in doornsnee) en kon ik dus nergens kwijt. Ik heb nog een poging gedaan beide kunstwerken via marktplaats te verkopen maar helaas geen succes gehad en liggen ze te verstoffen. Wil het nog gaan proberen bij diverse galerijen.

Ik ben helemaal niet ondankbaar hoor, maar vind wel dat ze iets meer rekening mogen houden met het normale middenklasse personeel. De meesten hier verdienen zoveel geld dat een envelop niet leuk is en die hebben wel degelijk wat aan een leuk schilderij, maar wij kunnen juist een envelop met die waarde heel erg goed gebruiken en dan is het wel frustrerend dat je iets van zo'n grote waarde krijgt waar je eigenlijk niets aan hebt.

Tegenwoordig ben ik ook 2 dagen per week uitgetedacheerd naar een ander bedrijf waar ik wel een kerstpakket krijg. Wat weet ik ngo niet dus dat is wel spannend.
Betekent ook dat ik 2 kerstdiners krijg :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 17:28

KimD schreef:
takkie_muis schreef:

Cadeau caroussel?

Die ja _/-\o_ , kon er niet opkomen vindt het prima zo :P Krijg ik wat ik wil :)

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 17:29

Ik krijg er ook 2, van mijn stage en van mijn werk. Wat ik op stage krijg weet ik niet. Denk dat ik van het werk een tegoedbon krijg ofzo.

MissYvette4u

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 17:30

Bij een vorige werkgever kregen we een doos vol met allerlei spulletjes om een bepaald iets te maken. De ene keer alles om wafels te maken, een andere keer van alles voor pasta (denk aan ingrediënten, boekje, een pan etc.). Vond dat altijd een feest om uit te pakken! Altijd veel plezier mee gehad.

Bij mijn huidige werkgever krijgen we ieder jaar een theaterbon (van steeds hetzelfde lokale theater) en mogen we uit een overzicht kiezen wat we willen. In dat overzicht staan producten van enkel lokale ondernemers; een dinerbon bij een lokaal restaurant, een sjaal van een lokale stoffenfabriek, oorbellen of horloge van een lokale juwelier, een pan, handdoekenset etc etc. Heel leuk bedacht maar het zijn allemaal dingen waar ik niks aan of mee heb :roll: ik ben geen theatermens. En er zit totaal geen verrassing in, het is ook ieder jaar hetzelfde met dezelfde producten.

bobo2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 17:47

mijn vader krijgt altijd een blik met wijn nootjes enzo erin en mn moeder een rituals of dr. fish pakket :) en omdat ik die pakketten zo leuk vind kopen ze er vaak nog een bij de makro voor mij haha :o

MRM25

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 18:10

Ik heb een aantal super fijne kerstpakketten gehad. Bij de HEMA heb ik één keer voor 40 euro dingen uit mogen zoeken in de winkel (toen was er nog geen crisis en kon dat nog gewoon blijkbaar, zo'n 9 jaar geleden :') ). En bij mijn vorige baantje kreeg ik altijd een kerstpakket met één groot handig iets (een BBQ, tosti ijzer en smoothie maker heb ik gehad) en daarnaast dan nog wat kleine etensdingetjes. Dat vond ik heel leuk, want daar heb je echt iets aan

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-14 21:24

nova_zodiax schreef:
Toen ik nog bij de sunday's werkte hadden we echt super leuke pakketten! We kregen een keer echte uggs, mocht we zelf kiezen welke. We hebben een Keer een bon gehad van men at work voor 150 euro. De rest weet ik niet meer.

Nu krijg ik het liefst een bon van een winkel of een pluim.

Van mijn huidige werkgever krijg ik een traditioneelpakket. Ik heb hem vorig jaar weg gegeven via een facebook pagina. Dat ga ik dit jaar weer doen, vind de etenswaren toch nooit lekker en zo maak ik iemand anders blij.

Wat voor facebookpagina is dat? O:)

Karlee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 21:29

Help, ik moet kerstcadeaus verzinnen voor mijn vriend. Hij heeft een internetbedrijf met allemaal mannelijke medewerkers en hij wil altijd iets origineels. Het zijn van die gadgetfreaks, dus hebben bijvoorbeeld al een keer bestuurbare helicopters gegeven. Maar nu moet er weer iets orgineels bedacht worden, dus als iemand een leuk idee heeft??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 21:34

Gewoon worst XD , bierpakket?

Thincla

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 21:35

Bij mijn moeders werk werd een soort markt georganiseerd met verschillende tentjes waar je dan 70 euro nep geld kreeg wat je mocht uitgeven. Dat was heel gezellig :)

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 21:36

Ik heb altijd hele vreetpakketten gehad. Was er altijd super blij mee. :D

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 21:41

Ik heb ook het liefst een uitpakdoos vol etenswaren :j
Gebruiksvoorwerpen zijn tot nu toe meestal ongebruikt weg gegooid of gegeven. Je moet het maar net nodig hebben.

Een jaar konden we voor zoveel punten iets kiezen op een site, ik vond er niet veel bij zitten, dat werd een koeltasje en onkruidkrabber :+

De eerste jaren zat er in december een staatslot bij de salarisstrook. Ineens is dat gestopt en iedereen die envelop maar nazoeken en binnenstebuiten keren en de dag erna bij collega's navragen of het klopte :')

Karlee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-14 10:40

takkie_muis schreef:
Gewoon worst XD , bierpakket?

Dat krijgen ze altijd met hun verjaardag :P