Je verstaat heel iets anders , dan wat er word gezegd .

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Yv_
Berichten: 19122
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Westland

Re: Je verstaat heel iets anders , dan wat er word gezegd .

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-14 11:33

Dat heb ik dus áltijd met dat stomme woord pollepel.
Als ik het lees, zeg ik áltijd pollepel ipv polleepel 8)7

Gruis

Berichten: 1310
Geregistreerd: 30-01-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-14 11:37

Iloontjeehh schreef:
Hahaha zo herkenbaar!

Hier eentje van mn vader waar ik nog steeds heel hard om moet lachen _O- Hij heeft een oom en tante die hij als kind bijna nooit zag, genaamd Dik en Riny. Tja... zeg dat snel achter elkaar en je krijgt... dus mn vader (als kind) toen ze binnenkwamen: "en waar is nu dikke Riny?" _O-


In het verlengde van deze zei ik alweer een aantal jaren terug dat ik een CD had gehaald van Nick en Simon. Een vriend / klasgenoot van mij keek me toen heel achterdochtig aan en vroeg: 'Welke artiest noemt zich nou weer Dikke Simon' >;) _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-14 12:11

Een vriend van mij is hier heeeel erg goed in, kan nu maar een voorbeeldje bedenken, maar er schieten me vast nog wel meer te binnen :+

Ik:"Mag ik je een tip geven voor je badkamer?"
Hij:"Wat moet ik met een kip in mijn badkamer???" >;)

Fink

Berichten: 1776
Geregistreerd: 16-09-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-14 12:13

''Ik heb een reactie gekregen voor 120,-''
Ik verstond:
''Ik heb een erectie gekregen voor 120,-''
:+

vuurneon
Berichten: 49885
Geregistreerd: 17-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-14 12:23

Canadese neef zei; hug me!
Ik verstond: f*ck me! En bleef hem schaapachtig aankijken :')

Bij de alcoholcontrole de agent verkeerd begrijpen en zeggen: 'ik heb niets gedronken' en wil doorrijden :')

AngeliqueB
Berichten: 1524
Geregistreerd: 29-02-08

Re: Je verstaat heel iets anders , dan wat er word gezegd .

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-14 12:36

Hier in de buurt ligt een (nieuwe) straat en die heet: Onderste Scheijdt. Toen iemand de eerste keer de weg vroeg aan mij, waar 'onder de schijt' lag, heb ik hem ook aangekeken met deze blik :? >;)
De Scheijdt, spreek uit als: Sjeet, is de vroegere dialect benaming van Schaesberg, nu onderdeel van Landgraaf.

Ajpam

Berichten: 225
Geregistreerd: 16-12-12

Re: Je verstaat heel iets anders , dan wat er word gezegd .

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-14 12:56

Ik lag me hier helemaal dood :')

Weggebokt
Berichten: 10018
Geregistreerd: 15-08-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-14 12:57

Ajpam schreef:
Ik lag me hier helemaal dood :')

Je lag dood ?? :oo

Of lach je je helemaal dood ? :Y)

lovehaffie

Berichten: 893
Geregistreerd: 08-04-05
Woonplaats: Den Haag

Re: Je verstaat heel iets anders , dan wat er word gezegd .

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-14 13:00

Ik had van de week iets op stal... Zat met mijn moeder en een vriendin zegt mijn moeder iets met begrijpen... Dus ik kijk mijn vriendin verbaasd aan en zij mij.. Wij verstonden pijpen! Gelukkig kan mijn moeder hier prima om lachen haha

Amaris

Berichten: 12899
Geregistreerd: 25-03-06
Woonplaats: Wieërt

Re: Je verstaat heel iets anders , dan wat er word gezegd .

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-14 13:03

Grappig topic... zie ik dit nou net nadat ik een grappig plaatje via de app gekregen had.

Iemand die Paard verstond ipv Baard (maar het verdere verhaal is 18+ en kan ik dus eigenlijk niet hier plaatsen haha)

minikatje

Berichten: 8965
Geregistreerd: 26-07-05
Woonplaats: sprookjesland

Re: Je verstaat heel iets anders , dan wat er word gezegd .

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-14 13:12

Dagelijks maakt mijn hoofd van alles moord en doodslag.

Krantenkoppen worden 10 graad erger als ik ze lees en vriendlief zegt de meest maffe dingen.
Heb serieus de kat eens "Schijt!"horen roepen.

Eef_Bam

Berichten: 4130
Geregistreerd: 19-08-09
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-14 13:27

Ik hoor altijd leukere dingen dan wat er daadwerkelijk bedoeld wordt.

Ik zat ooit in een commissie en aan het einde van het jaar kon iedereen een cadeau ophalen, echt superhandig een wok! Vervolgens haal ik mijn cadeau op en blijkt het een mok te zijn :Y) .

Ook een keer in een hele lange lezing gezeten, had weinig gegeten en zat op de klok t ekijken tot de lunchpauze. Toen er werd aangekondigd dat het pauze was en er voor iedereen een Whopper klaarlag kon ik mijn geluk niet op, lekker een hamburger :D . Tot bleek dat het om een Dopper (waterdrinkfles) ging -O- .

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Re: Je verstaat heel iets anders , dan wat er word gezegd .

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-14 14:03

Ja wat doe je jezelf aan op zulke momenten :')

vivian_ve
Berichten: 600
Geregistreerd: 21-04-08
Woonplaats: Australia

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-14 15:53

Gisteren stond ik tijdens mijn nachtdienst even buiten met iemand te praten. Komt er een man aanlopen, die zegt (dacht ik): "Do you have a leg for me?". Ik stond hem een beetje glazig aan te staren. Dus ik zeg maar nee want ik vond het zo raar. Toen vroeg ik aan de jongen waarmee ik stond te praten wat hij nou zei. Dus die jongen zegt, hij vroeg om een vuurtje (light). Dus ik begon te lachen en leg uit dat ik dus been verstond. Zegt die jongen: "oh dat zou wel grappig zijn geweest, dan had ik dit gedaan", en hij trekt vervolgens zijn nep been uit (waarvan ik dus niet wist dat hij die had). Dus ik schrok me het leplazerus. :')

lies_sparkle

Berichten: 6137
Geregistreerd: 19-06-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-14 15:54

vivian_ve schreef:
Gisteren stond ik tijdens mijn nachtdienst even buiten met iemand te praten. Komt er een man aanlopen, die zegt (dacht ik): "Do you have a leg for me?". Ik stond hem een beetje glazig aan te staren. Dus ik zeg maar nee want ik vond het zo raar. Toen vroeg ik aan de jongen waarmee ik stond te praten wat hij nou zei. Dus die jongen zegt, hij vroeg om een vuurtje (light). Dus ik begon te lachen en leg uit dat ik dus been verstond. Zegt die jongen: "oh dat zou wel grappig zijn geweest, dan had ik dit gedaan", en hij trekt vervolgens zijn nep been uit (waarvan ik dus niet wist dat hij die had). Dus ik schrok me het leplazerus. :')


:')

steefvicky

Berichten: 2569
Geregistreerd: 30-01-12
Woonplaats: Zeeland

Re: Je verstaat heel iets anders , dan wat er word gezegd .

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-14 16:00

Iets andere interpretatie van t topic maar ik had vorige week ook zo iets.

De barman bij mij op t werk zei dat ik de 'geslachtsroom' moest zoeken. Maar ik verstond het niet en hoorde alleen het laatste deel van het woord. Ik dus ik ging vol enthousiasme de 'room' zoeken in de koelkast. Bleek het dus uiteindelijk 'geslachtsroom' te zijn en toen ik echt hoorde wat ik dus moest zoeken, vond ik t niet gek dat ik t niet kon vinden. :')
ook een gevalletje van iets anders horen, dan dat het in werkelijkheid is.

Zoolgangster

Berichten: 9750
Geregistreerd: 08-04-06
Woonplaats: 587 km van Londen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-14 16:08

>;) Wat sommige opmerkingen betreft moet ik sterk aan deze bekende Oostenrijkse meneer denken:

Afbeelding

:')

MissBmx
Berichten: 4401
Geregistreerd: 20-05-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-14 16:13

Mizora schreef:
Iets anders lezen dan er staat ken ik ook. Bij mij een klassieker, omdat het me al 15 jaar terug overkomen is.

Jullie kennen het zinnetje onderaan de (calvé) pindakaaspot toch wel? "Smerig tot op de bodem."






Juist ja, "smeuïg tot op de bodem"


Nee nu kan ook nooit meer normaal de pot pindakaas pakken zonder te lachen.

Boompje1985

Berichten: 5445
Geregistreerd: 23-09-11
Woonplaats: Arnhem

Re: Je verstaat heel iets anders , dan wat er word gezegd .

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-14 16:27

Ik had het met PicDumps... ik hoorde het met P en D omgedraaid :o

Liezja
Berichten: 767
Geregistreerd: 07-01-12
Woonplaats: The World.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-14 16:29

vivian_ve schreef:
Gisteren stond ik tijdens mijn nachtdienst even buiten met iemand te praten. Komt er een man aanlopen, die zegt (dacht ik): "Do you have a leg for me?". Ik stond hem een beetje glazig aan te staren. Dus ik zeg maar nee want ik vond het zo raar. Toen vroeg ik aan de jongen waarmee ik stond te praten wat hij nou zei. Dus die jongen zegt, hij vroeg om een vuurtje (light). Dus ik begon te lachen en leg uit dat ik dus been verstond. Zegt die jongen: "oh dat zou wel grappig zijn geweest, dan had ik dit gedaan", en hij trekt vervolgens zijn nep been uit (waarvan ik dus niet wist dat hij die had). Dus ik schrok me het leplazerus. :')


_O- _O- _O-

zimbabwe

Berichten: 2313
Geregistreerd: 22-10-05
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-14 16:32

Zoolgangster schreef:
>;) Wat sommige opmerkingen betreft moet ik sterk aan deze bekende Oostenrijkse meneer denken:


:')


Haha, Wilkommen, herr Sigmund! Mijn brein is een en al freudiaans...hihi, mijn leven is zoveel leuker dankzij mijn gedachten..hihi

primera

Berichten: 921
Geregistreerd: 31-10-04
Woonplaats: Zuid Holland

Re: Je verstaat heel iets anders , dan wat er word gezegd .

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-14 16:42

Heb het wel eens gehad bij een bushalte onder weg naar school, een man liep voorbij , draait zich naar me en ik dacht dat die zei "heb je geld voor mij" maar hij zei het raar dus ik vroeg wat hij zei, zegt die "ben je een beetje geil voor mij". (en zo liep die meerdere langs met dezelfde vraag en allemaal verstonden ze het niet goed de eerste keer)

Van de week verstond ik de reclame van de AH geheel verkeerd, een kilo shoarma reepjes, en ik verstond "nu bij Albert heijn een kilo chihuahua reepjes"

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-14 16:43

primera schreef:
Van de week verstond ik de reclame van de AH geheel verkeerd, een kilo shoarma reepjes, en ik verstond "nu bij Albert heijn een kilo chihuahua reepjes"


_/-\o_ :')

_Kellyy

Berichten: 2422
Geregistreerd: 26-08-05
Woonplaats: Zuid-Holland/Ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-14 16:53

vivian_ve schreef:
Gisteren stond ik tijdens mijn nachtdienst even buiten met iemand te praten. Komt er een man aanlopen, die zegt (dacht ik): "Do you have a leg for me?". Ik stond hem een beetje glazig aan te staren. Dus ik zeg maar nee want ik vond het zo raar. Toen vroeg ik aan de jongen waarmee ik stond te praten wat hij nou zei. Dus die jongen zegt, hij vroeg om een vuurtje (light). Dus ik begon te lachen en leg uit dat ik dus been verstond. Zegt die jongen: "oh dat zou wel grappig zijn geweest, dan had ik dit gedaan", en hij trekt vervolgens zijn nep been uit (waarvan ik dus niet wist dat hij die had). Dus ik schrok me het leplazerus. :')


_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
You made my day!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-14 16:56

Schiet me net nog wat te binnen.
Ik luisterde een tijd geleden naar het nieuws op de radio en hoorde:" De aanslag is opgeëist door een groep irritante moslims."

MILItante moslims, dus :o