Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Arrabel schreef:Volgens mij €6,75
Dan koop ik gewoon 1 lijn (We hebben verschillende lijnen), die doe ik leuk in een doos en stuur die naar je op!
ik snap echt de spanning van het uitpakken.. Dat heb ik ook altijd als er een pakketje binnenkomt van bijv. Yves Rocher. Ook al weet ik wat er dan in zit : P Arrabel schreef:Ik werk voor een bedrijf die de inhoud voor (bijna) alle kerstpakketten in Nederland ontwikkeld en verkoopt. (daarom is het nu ook super druk hier)
Normaal verkopen we deze inhoud alleen aan groothandels en in sommige gevallen aan kleinere winkels maar niet aan particulieren.
Maar aangezien ik hier werk kan ik denk ik wel wat regelen.
Het gaat hier alleen om food producten, we hebben dus geen fondue sets ofzo![]()
Mocht je geïnteresseerd zijn om een pakket te ontvangen, dan ga ik even kijken of ik dat kan regelen en vragen wat de mogelijkheid en kosten zijn.
Edit: Ik heb het even gevraagd voor je, het is mogelijk.
De kosten zullen rond de €18,- excl. verzendkosten zijn.
. Alleen ga ik geen 50 euro uitgeven als ik dat bedrag nog op een cadeaubon heb staan. Iris82 schreef:Dat is er al eigenlijk.
, je zit goed deze kerst haha
best jammer

, stiekem jaloers mag toch
Alwiene schreef:Ja beetje vaagMaar ik was altijd gek op het uitpakken van het kerstpakket, maar waarschijnlijk krijgen wij dit jaar geen kerstpakket meer.
Nu vroeg ik me af of het mogelijk is om ergens 1 kerstpakket te bestellen, in de klassieke vorm dus met allerlei levensmiddelen enzo, zonder de inhoud te weten.
) zou ik m zo naar je op willen sturen. Wil je toch een heul karig pakket uitpakken voor de verzendkosten? Stuur maar een pb