Uitmaken?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Urion

Re: Uitmaken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-14 13:07

Maar mensen je hebt verliefd en verliefd... Niet iedereen vind het nodig om dagelijks de kriebels nog te voelen. Ik voel die kriebels niet meer maar ik zit wel op de klok te kijken iedere dag tot hij weer thuis komt vanuit zijn werk. In de situatie van de TS zou ik er ook voor kiezen om ermee te stoppen maar ik lees ook reacties van mensen die zeggen dat verliefdheid na een jaar nog gewoon aanwezig hoort te zijn. Ik denk niet dat je dat per relatie hetzelfde kan bekijken, als ik naar ons kijk zijn wij gewoon niet zo zweverig.

nine1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-14 13:12

Als je zo twijfelt, zou ik idd de relatie beëindigen..
Op deze manier hou je je vriend imo aan t lijntje..

Sidera

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-14 15:26

RoyceMack schreef:
Ik benoemde hier boven ook al dat als zij niet meer verliefd is op hem en geen toekomst meer ziet dat je zeker niet bij elkaar moet blijven, want ook ik geloof niet in een relatie als beste vriend en vriendin. Passie en liefde is heel belangrijk, wat ik eigenlijk meer bedoelde is dat ze al veel eerder had moeten bedenken wat ze had. Dat ze misschien wat meer waardering moest hebben voor het feit dát hij alles voor haar doet en haar op een voetstuk plaatst. Dat dat zoveel meer waard is dan iemand die jouw buitenkant leuk vindt en na een jaar of 3 zegt, joh bedankt, maar mn gevoelens zijn weg. Of iemand die erg boos wordt van jouw negatieve kanten. Dat ze beseft dat ze nu iemand heeft die haar rotkanten óók kan waarderen en elke keer weer opnieuw voor haar gaat na bijvoorbeeld een ruzie of whatever.

Kijk ik bedoel: nu is het te laat, nu zijn de gevoelens weg vanuit haar, maar ik bedoel echt te zeggen dat ik vind dat ze eerder had moeten beseffen wat ze nu had.
Er zijn meisjes die vallen op kl**tzakken en die dromen van een jongen die hen zo behandeld zoals TS dr vriend.
Tuurlijk moet je verliefd zijn op elkaar en je aangetrokken voelen tot elkaar en ook intiem zijn etc.
Maar het punt is dat het belangrijker is hoe hij je behandeld (dat hij je ook leuk vindt ondanks je rotkanten en nogsteeds daar is voor je) dan dat hij na drie jaar relatie zoiets heeft van ik voel niks meer voor je, zonder reden. (dat ie bv alleen je uiterlijk leuk vond etc)..

En het is nu al te laat en ze moet zeker ook niet blijven, op is op.

dus ik ben het met jullie eens hoor, ze had het alleen eerder moeten beseffen en dat is nu te laat.

Als je het zo zegt ben ik het idd daar mee eens :)