Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ayasha schreef:Die jongen is niet moeilijk, jij bent moeilijk. Zend hem gewoon een berichtje of het hem leuk lijkt om nog een keer uit te gaan of dat hij het liever bij die ene keer wil houden. Zend ie terug, weet je waar je aan toe bent, zend ie niet terug, nou dan is de boodschap ook vrij duidelijk toch?
Ik zie echt het verwarrende/moeilijke niet.
Ik snap wel ineens waarom mijn man me zo voorzichtig benaderde (alsof ik een hert was dat ie kon afschrikken als ie een twijgje brak) de eerste dagen.
We leven niet meer in de middeleeuwen, we zijn geen jonkvrouwen in nood meer en je mag best wat ballen tonen en gewoon zelf een keer initiatief nemen, als ik had moeten wachten tot mijn vent een keer de hint en de 100x knipperen met m'n oogjes doorhad… 
jammer dat ie dan maar gewoon niet reageerde ipv gelijk eerlijk te zijn, maar goed nu weet je het in elk geval. En jij bent de wijste en stoerste geweest van jullie 2.En kan je iemand dichterbij zoeken
VivaLaVida schreef:Gewoon een vaag excuus dus, hij bedoelt eigenlijk (denk ik) dat je niet helemaal zijn type bent. Is niet erg toch? Ook niet iedereen is jouw type toch?jammer dat ie dan maar gewoon niet reageerde ipv gelijk eerlijk te zijn, maar goed nu weet je het in elk geval. En jij bent de wijste en stoerste geweest van jullie 2.En kan je iemand dichterbij zoeken
En "Ik had te hoge verwachtingen" is echt een poedersuiker
Skessa_ schreef:Zijn zoveel poedersuiker... Ik ben niet toe aan een relatie... Je bent mn type niet... We verschillen teveel van elkaar.. Nou ja, kan dr zo nog wel een aantal noemen
Jammer voor je!! Op naar de volgende
Moet ik dan doen alsof?
weet je toch....