Zeepjes verdwijnen...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Gydja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-14 14:18

xManon_ schreef:
Heeft je broertje een vriendin?
Ik pak ook gewoon wat ik tegenkom bij de schoonfamilie namelijk, zitten geen stickers op. :P

Mijn broertje heeft geen vriendin. Hij is er volgens mij nog helemaal niet mee bezig. Als ik wat wil pakken bij de schoon familie... dan valt er niets te pakken want er staan allemaal lege flessen...

Sychess

Re: Zeepjes verdwijnen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 14:21

Dat heb ik ook gehad met een dure scrub. Mijn zus gebruikte er telkens (heel veel) van en ik betaalde zo een tientje per flesje (ja, dat vind ik duur :P). Toen ik het haar vroeg ontkende ze, maar toen ze de volgende keer wilde douchen heb ik eerst mijn flesje weggehaald en bij me gehouden tot ze klaar was haha en toen kreeg ik wel commentaar. Ik was kinderachtig bezig volgens haar :+

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 14:53

Mars schreef:
TS los eens een bakkie jeukpoeder op in je scrub, kan niet anders of je gaat die dader wel herkennen dan :P

Dan zou ik gewoon een paar lepels roze haarverf doen :)

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 15:19

Alweer lang geleden maar:

Vriendlief komt de badkamer uit, hand over zijn wangen... "Hoe krijg je die wax er nu weer af?' Whahaha, was ie in de weer geweest met mijn hot wax, en kreeg het niet van zijn gezicht af.. (Juist, hij wilde zijn baard ermee weghalen, en dat het ook langer weg bleef :Y) )

Sindsdien heeft ie niet meer aan mijn spullen gezeten, haha :D

Nassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 15:43

janouk schreef:
Als moeder blijf ik het een raar fenomeen vinden :o?

18 jaar lang koop je van alles voor je kind voor in de badkamer: zeep, tandpasta, shampoo, deo, borstels, elastiekjes etc. etc.
en ze gebruiken 18 jaar lang al jouw "dure" spullen, als ze het kunnen gebruiken om het poppenhaar of de autootjes te wassen. :n

En op een dag kopen ze zelf eens een klein flesje met iets }> en dan is dat verboden gebied, mag niemand er naar kijken, en al helemaal de dop niet open doen. *\%/*

_O- :D :=

:')
Nou precies!

Ik vind het niet erg als iemand mijn spullen pakt. In dit geval alleen mijn moeder, zus is al uit huis. Dan koop ik wel weer nieuwe, kan me er ook echt niet druk om maken.
Ook bij mijn schoonfamilie heb ik een lijn Rituals staan, het zou mij niet uitmaken als schoonzus/mam dit pakt.

Leprycorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 15:47

Haha zo herkenbaar!!
Mijn (ex)vriend gebruikte ook altijd ontzettend veel conditioner. Hij vond het altijd zo heerlijk dat zijn haar dan zo zacht was :+ _O-
Niet de reden dat het ging hoor! Haha

Vond het nooit zo erg. Eerder juist grappig. Gebruik zelf ook geen echt dure dingen ofzo.

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 16:07

Nassie schreef:
janouk schreef:
Als moeder blijf ik het een raar fenomeen vinden :o?

18 jaar lang koop je van alles voor je kind voor in de badkamer: zeep, tandpasta, shampoo, deo, borstels, elastiekjes etc. etc.
en ze gebruiken 18 jaar lang al jouw "dure" spullen, als ze het kunnen gebruiken om het poppenhaar of de autootjes te wassen. :n

En op een dag kopen ze zelf eens een klein flesje met iets }> en dan is dat verboden gebied, mag niemand er naar kijken, en al helemaal de dop niet open doen. *\%/*

_O- :D :=

:')
Nou precies!

Ik vind het niet erg als iemand mijn spullen pakt. In dit geval alleen mijn moeder, zus is al uit huis. Dan koop ik wel weer nieuwe, kan me er ook echt niet druk om maken.
Ook bij mijn schoonfamilie heb ik een lijn Rituals staan, het zou mij niet uitmaken als schoonzus/mam dit pakt.

Punt bij mijn schoonfamilie is dat ze het wel gebruiken maar zelf nooit goede huidverzorgingsproducten in huis halen.
Geloof me, ik was op een gegeven moment bulten geld kwijt aan shampoo.

Tot ik er klaar mee was en alleen nog maar goedkope shampoo kocht.

Gydja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-14 16:21

AmyII schreef:
Punt bij mijn schoonfamilie is dat ze het wel gebruiken maar zelf nooit goede huidverzorgingsproducten in huis halen.
Geloof me, ik was op een gegeven moment bulten geld kwijt aan shampoo.

Tot ik er klaar mee was en alleen nog maar goedkope shampoo kocht.

Bij mijn schoonfamilie hebben ze ook nooit shampoo... ze wassen hun haar met douchegel (als ze dat al hebben)

Nassie

Re: Zeepjes verdwijnen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 17:32

Hihih douchegel :')
Gelukkig is mijn schoonfam van dezelfde merken als ik.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 17:41

Ik ken het! Vroeger pikte ik de shampoo van m'n zusje, want die kocht tenminste iets anders dan
'alle haartypen' van een huismerk :') maar dan kreeg ze ook netjes wat geld als het op was.

Tegenwoordig kopen we zelf spul, er staan dus op z'n minst 20 flessen in de badkamer :+ . Mijn kleine zusje vind het leuk om een lege fles te pakken en daar van alle flessen wat in te doen. Mijn nieuwe conditioner heeft ze half leeg geknepen in zo'n mengsel want dat rook het lekkerst en je haar werd er zacht van :\

Heb vaak bodylotion etc van Therme en daar mogen ze best aan zitten, maar m'n shampoo en conditioner ben ik zo precies op dat ze gelijkmatig op gaan dat ze daar niet aan mogen komen _O-

Cleo12

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 17:50

Wellicht moet je gewoon wachten met duur spul kopen tot je op jezelf woont. Want als je het vergeet als je het op je kamer houd, ben je er ook niet heel erg aan gehecht. Of zie ik dat verkeerd? En anders is dat wel de manier en leer je er vanzelf wel aan denken.

Ik heb ooit een kamer bij iemand gehuurd en zijn (buitenlandse) vriendin had ook mijn cremespoeling gepakt, maar kwam toen melden dat haar haar er van uitviel :D . Oftwel, ze kende het gewoon niet. Heeft ze daarna nooit meer gedaan (gelukkig, want mijn budget was al zo beperkt om ook nog de vriendin van mijn hospita van beautyspullen te voorzien...)