Wat trek jij aan als je uitgaat ?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-14 04:51

Ik had vandaag een kort zwart jurkje met een door de midden geknipte zwarte grote trui en Vans met panterprint aan. Ik geloof dat the object of my affection het wel mooi vond.

Op hoge hakken kan ik wel dansen maar niet op technofeesten. Mijn Vans springen lekkerder.

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-14 06:39

_San87_ schreef:
lieveli schreef:
Een van m'n zwarte jurkjes, 20 denier panty en vans, dr martens of hakken.

Dit. Alleen dan ieder kleur jurkje, hold ups en hakken. Want Dr. Martens en Vans heb ik niet :').

Check! Simpel jurkje met statement sieraad.

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-14 10:19

robert45 schreef:
Een goed stel schoenen ( zonder hoge hak) een nette spijkerbroek en een net overhemd....

Ik zal niet zo snel een jurkje aan trekken :P

Joh, echt niet? :D
}:) }:)

Je zou er waarschijnlijk om in de smaak vallen bij bepaalde types....
(of je daar blij van wordt is een ander punt)

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-14 10:39

ANightAway schreef:
Ik ga denk ik vandaag voor een broek denk ik...
Ik heb altijd een kokerrok met croptop aan of een jurkje, dat word ook saai.
Maar wel met hakken, snap niet dat mensen op gympen kunnen uitgaan :+

En ik snap niet dat mensen op hakken kunnen uitgaan :D
Heb het één keer gedaan, maar niet voor herhaling vatbaar _O- Ik draag meestal gewoon een lange broek en simpele top. Ik moet namelijk achteraf nog een eindje fietsen en doe dat liever niet met een korte rok of jurkje. En qua schoenen laarsjes of sneakers.

danielle_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-14 18:17

Heb zelf altijd een skinny spijkerbroek aan en een simpel hempje (meestal zwart)

Uitgaan op hakken kan ik ook totaal niet :+ lekker simpel mijn zwarte vans

PrizTwir

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-14 18:40

Een broek met een leuke top. Bv. een peplum top. En ik heb eigenlijk altijd hakken aan als ik opstap ga. En heel soms een jurkje. Maar zeker geen spijkerbroek!

LieZ_Horses

Re: Wat trek jij aan als je uitgaat ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-14 18:50

Ik heb altijd een spijkerbroek aan, met een blouse of shirtje en vaak daaroverheen nog een colbertje of leren jasje.
En op hakken lopen is ook niet voor mij weggelegd, dus ik heb lekker m'n sneakers of All Stars aan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-14 19:03

Toen ik studeerde zou het niet eens in me zijn opgekomen om op hakken uit te gaan, dan werd je echt raar aangekeken want dat was ordinair, zeker in Amsterdam.
Techno op je hakjes is ook niet echt een goede combinatie :))

In Engeland is het wel gebruikelijk en ga hier meestal uit in een jurkje, of inderdaad kokerrok en crop top of een legging en crop top. En hakken, meestal. Hoewel ik me nog steeds echt stukken beter kan vermaken op m'n Air Max of Vans dus die trek ik ook nog steeds gerust aan onder een kokerrok of legging, vind het juist wel leuk staan eigenlijk :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-14 19:16

Ik denk dat het afhangt van waar je in Amsterdam uitgaat. Ga dus ook rustig op mijn hakken naar A'dam.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-14 19:23

Ik ging eigenlijk altijd naar Studio 80, AIR of de Gashouder, en af en toe voor de grap toeristen kijken in de Escape op een donderdagavond omdat het dan gratis was :') Of feestjes van Machiavelli.
Maar ben in Nederland sowieso nooit op m'n hakken uit geweest.

Bambolina

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-14 19:38

Gewoon wat ik die dag aan heb :+ Maar goed, ik ga ook nooit dansen ofzo, we komen vaak niet verder dan tafeltennis in onze vaste kroeg, en tegen de tijd dat het volloopt en de DJ gaat spelen nemen we onze biertjes gewoon mee naar buiten, lekker onder de warmte lamp :P

Héel soms trek ik wel wat sjiekers aan, een iets te kort jurkje met skinny jeans er onder, met deze schoentjes er onder: https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hph ... e=5513EFCD
Maar ben eigenlijk altijd langer met mijn make-up bezig dan mijn kleding.. dat vind ik veel leuker om te doen.

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-14 19:57

Celiien schreef:
Vaak jurkjes met hakken :j zonder panty. En op vakantie vaak korte broek met hakken, of korte rokjes of gewoon jurkjes

*\o/* altijd hakken!

Hakken. <3 <<)

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-14 23:56

Eulogy schreef:
In Engeland is het wel gebruikelijk en ga hier meestal uit in een jurkje, of inderdaad kokerrok en crop top of een legging en crop top. En hakken, meestal. Hoewel ik me nog steeds echt stukken beter kan vermaken op m'n Air Max of Vans dus die trek ik ook nog steeds gerust aan onder een kokerrok of legging, vind het juist wel leuk staan eigenlijk :')

Hey, goh, ik was vorige week nog in Birmingham! :wave: Dat wil zeggen, in een van de voorsteden; Solihull om precies te zijn. drie keer raden wat een autoliefhebber daar gaat doen :D

MevrouwtJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 10:04

Platte schoenen(zoals laarsjes of sneakers), Skinny jeans en een leuk topje :). Heel af en toe een jurkje, maar dat eigenlijk alleen in hoogzomer of op vakantie!

En hakken omg, ik sterf na een halfuur al dus dat wordt hem niet :)). Wel respect voor de dames die er de hele nacht op lopen te stampen!

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-14 11:12

Ik krijg nu echt een raar berichtje van iemand .. Door dit topic :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-14 11:16

Als ik uitga ga ik altijd dansen, dus jurkjes of rokjes/hakken doe ik nooit aan :P
meestal een high waisted spijkerbroek met een leuk t-shirt of croptop, rave knotje in mijn haar of een mooie bandana en dan ben ik klaar! Oh en als schoenen meestal leuke sneakers!

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-14 11:32

Celiien schreef:

Iets om met z'n allen over te lachen? In dat geval willen we wel meelachen, natuurlijk.

Oneerbare voorstellen moet je pareren met dusdanig oneerbare voorstellen dat die ander gelijk afhaakt }:)

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-14 11:37

Skinny jeans en een t shirt met platte gympen of mn sleehak met een jurkje. Hangt echt van de locatie af.
Maar vaak doe ik geen moeite :')

xMalibu

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-14 11:45

Skinny jeans, een topje en sneakers. In een jurkje, hakken, rokje met panty ben je hier echt overdressed. Terwijl ik het stiekem veel leuker vind om een jurkje aan te doen :(

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-14 11:50

Altijd een skinny jeans met daarop een blouse, net shirt of juist iets stoers met studs oid en mijn schoenen kunnen 't daglicht niet meer verdragen van vertraptheid :') Nou zijn hier ook wel alleen maar kroegen en ben je echt overdressed als je strak in 't pak in een jurkje en op hakken aankomt.

Collie2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-14 11:53

Vrijwel altijd een mooi strak strapless jurkje en killer heels :D, maar goed ik ga vrijwel alleen naar clubs.
Festivals heb ik altijd een kort broekje aan met een apart topje en cowboy laarzen en veel sieraden

Horseloverl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-14 11:54

:')
robert45 schreef:
Een goed stel schoenen ( zonder hoge hak) een nette spijkerbroek en een net overhemd....

Ik zal niet zo snel een jurkje aan trekken :P

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-14 14:40

ikke schreef:
Celiien schreef:

Iets om met z'n allen over te lachen? In dat geval willen we wel meelachen, natuurlijk.

Oneerbare voorstellen moet je pareren met dusdanig oneerbare voorstellen dat die ander gelijk afhaakt }:)

Sanderrs schreef:
Oehww schat altijd op hakken? Maak me gek

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-14 14:51

Celiien schreef:
ikke schreef:

Sanderrs schreef:
Oehww schat altijd op hakken? Maak me gek

Hij stuurde mij "Hmm..." en toen ik vroeg of ik iets voor hem kon betekenen:

Sanderrs schreef:
Wie weet schat! Hihi..
Wat draag je vandaag, mooie laarzen?

}:0

jorika1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-14 14:53

oude overall en klompen :D