Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
ANightAway schreef:Ik ga denk ik vandaag voor een broek denk ik...
Ik heb altijd een kokerrok met croptop aan of een jurkje, dat word ook saai.
Maar wel met hakken, snap niet dat mensen op gympen kunnen uitgaan
Ik draag meestal gewoon een lange broek en simpele top. Ik moet namelijk achteraf nog een eindje fietsen en doe dat liever niet met een korte rok of jurkje. En qua schoenen laarsjes of sneakers.
Of feestjes van Machiavelli.
Maar goed, ik ga ook nooit dansen ofzo, we komen vaak niet verder dan tafeltennis in onze vaste kroeg, en tegen de tijd dat het volloopt en de DJ gaat spelen nemen we onze biertjes gewoon mee naar buiten, lekker onder de warmte lamp 
Eulogy schreef:In Engeland is het wel gebruikelijk en ga hier meestal uit in een jurkje, of inderdaad kokerrok en crop top of een legging en crop top. En hakken, meestal. Hoewel ik me nog steeds echt stukken beter kan vermaken op m'n Air Max of Vans dus die trek ik ook nog steeds gerust aan onder een kokerrok of legging, vind het juist wel leuk staan eigenlijk
Dat wil zeggen, in een van de voorsteden; Solihull om precies te zijn. drie keer raden wat een autoliefhebber daar gaat doen
. Heel af en toe een jurkje, maar dat eigenlijk alleen in hoogzomer of op vakantie!
. Wel respect voor de dames die er de hele nacht op lopen te stampen!
Nou zijn hier ook wel alleen maar kroegen en ben je echt overdressed als je strak in 't pak in een jurkje en op hakken aankomt.
, maar goed ik ga vrijwel alleen naar clubs.ikke schreef:Celiien schreef:Ik krijg nu echt een raar berichtje van iemand .. Door dit topic
Iets om met z'n allen over te lachen? In dat geval willen we wel meelachen, natuurlijk.
Oneerbare voorstellen moet je pareren met dusdanig oneerbare voorstellen dat die ander gelijk afhaakt
Sanderrs schreef:Oehww schat altijd op hakken? Maak me gek
Celiien schreef:ikke schreef:Iets om met z'n allen over te lachen? In dat geval willen we wel meelachen, natuurlijk.
Oneerbare voorstellen moet je pareren met dusdanig oneerbare voorstellen dat die ander gelijk afhaaktSanderrs schreef:Oehww schat altijd op hakken? Maak me gek

Sanderrs schreef:Wie weet schat! Hihi..
Wat draag je vandaag, mooie laarzen?