Flirten!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

_black_rose_

Re: Flirten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 10:16

Flirten doe ik alleen wanneer ik nuchter ben en wanneer de jongen niet helemaal stomdronken is. Dan heb ik de meeste controle over mezelf en dan heb ik ook de meeste controle over de situatie, het laatste dat ik zou willen is valse hoop creëren bij de jongen of zelf te ver gaan. ik ben namelijk 100% tevreden met mijn relatie en zou m voor geen goud in de wereld willen missen.
Over die aanraking, dat doe ik dus ook alleen als ik uitga en mijn vriend er niet bij is (anders heb ik alleen aandacht voor mijn vriend, en het zou echt sneu zijn als ik hem daar liet staan). Zo op straat of bij random andere gelegenheden flirt ik ook zonder aanraking, dan is er natuurlijk ook geen enkel excuus om iemand aan te raken en dan lijkt het me ook gewoon een beetje raar ofzo.

Pieter25

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 16:58

Ik lees mee := := Met een paar biertje op gaat het best goed :') Nuchter af en toe in een kledingwinkel of dergelijke, maar meestal denk ik er pas aan als ik buiten ben _O-

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-14 23:32

Ik vind aanraken in het dagelijks leven niet raar. Even een hand op een arm, schouder, hand, etc. Maar dat moet wel natuurlijk gaan, niet 'en nu leg ik m'n hand op z'n arm'.

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-14 15:40

De vriendin van een vriendin van mij zei laatst tegen haar: "Is het je wel eens opgevallen dat wanneer Sas met je praat ze altijd d'r hand half op je kont legt?"

Ik geloofde het niet, maar schijnbaar is het wel zo. :')