Collie2008 schreef:Deze lijkt me juist echt heel kort
Toch is ie al een stuk langer dan voorgaande jaren haha en anders gaat ie gewoon weer retour
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Horseland93 schreef:Leuk even ideeën opdoen!
alleen lastig, lastig, .. ik zie toch echt allemaal slanke dennen op de foto's en voorbeelden.
Iemand een idee wat het beste past voor een ''echte'' hollandse vrouw ?
Of zoals ik het noem: de gevulde koeken onder ons
ik ben ook een 'gevulde koek' en vind het erg lastig om iets uit te zoeken.
Jurkje dat ik plaatste wordt ook korter gemaakt, vind knie lengte beetje tuttig, maar hij moet niet mini worden want wil hem vaker aankunnen naar een feestje o.i.d. 
.
. Zag ook nog een gaaf jurkje van Jane Norman, die is op hun site ook nog eens in de aanbieding
. Dus vrijdagavond evne naar V&D en passen en dan bestellen 
Vind kort met hakken ook al snel ordinair in de winter haha, juist als je klein bent.
_SantOs_ schreef:Horseland93 schreef:Leuk even ideeën opdoen!
alleen lastig, lastig, .. ik zie toch echt allemaal slanke dennen op de foto's en voorbeelden.
Iemand een idee wat het beste past voor een ''echte'' hollandse vrouw ?
Of zoals ik het noem: de gevulde koeken onder ons
Geniale omschrijvingik ben ook een 'gevulde koek' en vind het erg lastig om iets uit te zoeken.
Eulogy schreef:Ik ben 1.64m en lijk in een strakke midirok met hakken juist langer omdat het een rechte lijn isVind kort met hakken ook al snel ordinair in de winter haha, juist als je klein bent.
Overigens draag ik winters ook wel mini, maar dan met een zwarte dikke panty eronder (soort legging) en stoere laarzen en een stoer jasje
Zoek ook iets wat ik op het schoolfeest aan kan en dan niet te overdressed ben.
Komen onwijs leuke jurkjes voorbij! Zalando is echt tof, met gratis versturen en terugsturen. 

Chouchou schreef:[ Afbeelding ]
Deze lijkt mij ook mooi! En lang leve Zalando, ik kan hem gewoon bestellen en gratis terugsturen, dus proberen kan altijd
Sem_ schreef:Chouchou schreef:[ Afbeelding ]
Deze lijkt mij ook mooi! En lang leve Zalando, ik kan hem gewoon bestellen en gratis terugsturen, dus proberen kan altijd
Die is mooi! Heb je een linkje?![]()
Ik had eerst deze besteld: http://www.wehkamp.nl/damesmode/jurken- ... A1_310924/
Maar die was het toch niet helemaal..

Chouchou schreef:http://www.zalando.nl/anna-field-jersey ... 6-q11.html
Dat jurkje uit jouw link is wel gelijk heel wat anders haha! Grappig hoe er nog zoveel variatie kan zitten in iemands smaak