Ben nogal een zeikerd wat interieur betreft

Wat leuk dat zoveel mensen ook gewoon een huis kopen!
Ik ben 26 en m'n vriendin 28
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
! 
x_Anne_x schreef:Gemeubileerd lijkt me dan weer helemaal niets.
Dan meestal wel heel neutraal, m'n kamer nu is ook gemeubileerd en vind het prima als je toch nog niet weet of je lang wil blijven, en het is wel heel erg makkelijk verhuizen
Maar echt, vrijwel alles hier is gemeubileerd, behalve als je koopt natuurlijk. Ben er inmiddels wel aan gewend eigenlijk.
Wel een aparte 'regel'.. Een huis gemeubileerd ingaan..
Eulogy schreef:x_Anne_x schreef:Gemeubileerd lijkt me dan weer helemaal niets.
Probeer in Engeland maar eens een huurflat te vinden die niet gemeubileerd isDan meestal wel heel neutraal, m'n kamer nu is ook gemeubileerd en vind het prima als je toch nog niet weet of je lang wil blijven, en het is wel heel erg makkelijk verhuizen
Maar echt, vrijwel alles hier is gemeubileerd, behalve als je koopt natuurlijk. Ben er inmiddels wel aan gewend eigenlijk.
Ik vond het idee eerst ook niks maar je kunt er alsnog heel makkelijk je eigen plekje van maken en wat ik toe nu toe heb gezien bevalt me wel
Ik ben trouwens 19 en m'n vriend is 21.

_Nancy schreef:Oh wauw, kom nu echt een mooi huis tegen IN zijn eigen dorp voor mooie prijs..
Pff.. Wie heeft er een portie geduld voor mij?
Anne, ik ken jouw nog van het andere topic, wij zijn niet veel langer samen hoor.. 9 maanden nu
Wij gaan wel kopen waarschijnlijk..

Nachtlampje schreef:Yay :3
Gemeubileerd lijkt mij ook niets, maar wel handig als je er maar kort wilt wonen. Wij zijn van plan in ieder geval 4 jaar te blijven in de woning die we krijgen.
Wij hebben ongelooflijk veel geluk ook. We hebben op Entree.nu gereageerd en zijn 86e geworden in meettijd. Das niets natuurlijk, dus wij weer verder reageren.
Ik had sowieso bijna meer voor de "lol" gereageerd omdat we ons vooral hadden gericht op wonen in Nijmegen, en we toch niet een helemaal nieuwe nieuwbouw woning zouden krijgen.
Maar na anderhalve maand kregen we een brief dat we in aanmerking kwamen. Er waren nog 5 appartementen over, en later nog 1tje op de begane grond. Je mocht voorkeur aangeven in volgorde. Wij papieren langsgebracht, en na anderhalve week gebeld..
Waren we, met onze 86e plaats, helemaal vooraan in de keuzes en nu krijgen we dus -ongelooflijk- een nieuwbouwwoning op de begáne grond, op de hoek dus aan 3 kanten ramen, met een klein voortuintje en met ook een belachelijk lage huurprijs in verhouding.
We mogen zelfs tegeltjes kiezen en kleurtjes voor de keuken
Wie heeft er, als hij of zij al een woning heeft, ook al een plattegrond?
Of een idee van hoe groot het minimaal moet zijn?

Oliefanter schreef:Wij zijn beide 23 en al 8 jaar samen. 19 is jong lijkt mij! Maar heel anders natuurlijk als je eerst huurt.
Meubilair moeten we nog kopen, een frigo, afwasmachine enzo is er al.
Plattegrond heb ik maar moet ik erop zien te krijgen!
Die koopwoningen en wachtlijsten van jullie snap ik niets van, hier is het systeem volgens mij heel anders.
Nog iemand die paarden mee aan huis neemt?
Als we iets naar onze zin vinden tenminste