_l_amanda_l_ schreef:Ik vind het wel typisch dat veel mensen reageren met "ik wil met respect behandeld worden", maar als je iets doet wat niet "mag" in de les, is dat toch ook juist erg respectloos tegenover de docent? Ervan uitgaande dat deze nog zijn best doet jou wat te leren... (ik heb op de kunstacademie nl. wel anders meegemaaktmaar dat terzijde)
Voor wat hoort wat, is dan ook mijn mening, en terugdenkend aan hoe ik zou hebben gereageerd (en waarschijnlijk nog zou doen als ik ooit nog naar school zou gaan) heb ik voor A gekozen..
Helemaal met je eens; als je respect van je leraar wil, behandel hem/haar dan ook met respect. En een beetje zitten internetten tijdens de les is natuurlijk alles behalve respect tonen.Bovendien als desbetreffende leerling al meerdere malen betrapt is op internetten (tijdens de lessen in het algemeen bedoel ik dan, dus niet eens zozeer tijdens 1 en dezelfde les) vind ik het meer dan terecht dat die persoon op zo'n manier op zijn/haar plaats wordt gezet. Internetten doe je maar in je pauzes of na schooltijd, niet tijdens de les.
maar dat terzijde)