Vaak wel trouwens, maar in dit geval dus misschien niet. Ik heb er eens eerder helemaal naastgezeten. Dat was met de bassist van mijn bandje. We reisden veel samen en hij wilde altijd na het repeteren graag nog gezellig samen wat eten, betaalde alles voor mij (wat ik overigens niet wilde, maar hij was mij altijd voor en terugdoen lukte dus gewoon niet) en wij spraken buiten de band nog veel af om samen wat muziek te maken. We hadden altijd enorm veel lol en konden alles tegen elkaar zeggen. Hij maakte mij ook altijd aan het lachen. Ik dacht op dat moment dat hij misschien wel gevoelens voor mij had, maar daar zat ik dus compleet naast
Tot mijn grote spijt overigens, want het is wel een hele leuke knul.
Hij wilde graag betalen omdat hij een drukke baan heeft en relatief ruim in het geld zit. Ik ben een arme studente en hij wilde mij graag een plezier doen door het een en ander te betalen zodat ik mijn geld voor de nodige dingen kon bewaren. Verder vond hij mij gewoon erg aardig en vond hij het geweldig om samen muziek te maken.
Maar dat valt hier helemaal buiten. Nogmaals grote dank voor jullie reacties, het besef dat het niet is zoals het hoort is er hier ondertussen volledig. En ik ben dan ook niet van plan om alles zo door te zetten zoals het de laatste tijd ging. Ik denk dat het een gesprek wordt, of inderdaad de vriendschap af laten zwakken.
Ik zie hem echt gewoon als goede vriend, meer niet. En ik heb hem ook nooit anders gezien. Ik zou echt niet willen denken aan meer dan vriendschap of een relatie met hem.