Zomaar het water afgesloten!! Help!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Eliine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-14 11:14

Nou als de boel was afgefikt had ik de brandweer gebeld en niet mn huisbaas :')

Overigens wel een eng idee, de brandslangen doen het nu natuurlijk ook niet...

Heb ondertussen al contact gehad met de huisbaas, hij vindt het heel vervelend en is ook enigszins gepikeerd op de benedenburen want dit kan natuurlijk niet zomaar. Gelukkig heeft hij wel gegevens van ze en is nu druk bezig om ze aan de lijn te krijgen.

Shivatjuh01

Re: Zomaar het water afgesloten!! Help!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 12:05

Tjezus jij hebt pech, en ik me vanmorgen ergeren dat m'n internetverbinding het niet deed :')

Hoop dat je nu onderhand weer water hebt!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 13:26

Eliine schreef:

Heb ondertussen al contact gehad met de huisbaas, hij vindt het heel vervelend en is ook enigszins gepikeerd op de benedenburen want dit kan natuurlijk niet zomaar. Gelukkig heeft hij wel gegevens van ze en is nu druk bezig om ze aan de lijn te krijgen.

De brandweer maakt echt geen gebruik van de kranen in huis, die pakken een hoofdwaterleiding in de straat :+

Fijn dat je huisbaas er nu werk van maakt. Hier is echt niet over nagedacht door de bouwvakkers ed :n

Eliine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-14 14:35

Relaxed schreef:
De brandweer maakt echt geen gebruik van de kranen in huis, die pakken een hoofdwaterleiding in de straat :+

Fijn dat je huisbaas er nu werk van maakt. Hier is echt niet over nagedacht door de bouwvakkers ed :n

Haha nee zover was ik ook wel, maar die brandslang hangt er ook niet voor niets lijkt me! Als ik een brandje heb in mn appartement dan ben ik toch blij als ik die slang erop kan zetten. Nu had ik de boel af moeten laten fikken tot de brandweer zou komen..

Maar maakt allemaal niet meer uit want IK HEB WEER WATER *\o/* *\o/* *\o/*

Heb nu voor de nood in elk geval een stapel flessen water ingeslagen, mochten ze er toch weer mee gaan knoeien. Maar ga zo eerst eens even heeeerlijk douchen :D haha wat zijn we eigenlijk verwend he :+

Arc_En_Ciel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 14:40

Bijpassend onderschrift :))

Fijn dat je weer water hebt!

Eliine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-14 14:45

Arc_En_Ciel schreef:
Bijpassend onderschrift :))

Fijn dat je weer water hebt!

:') nu je het zegt

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 14:47

En hoe kwam het nou? Waren ze inderdaad vergeten het kraantje terug te draaien?

Eliine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-14 14:49

Weet ik (nog) niet. Had huurbaas wel aan de lijn net en die had ze gebeld dat ze als de sodemieter de boel moesten gaan fixen en dat ie het graag wilde horen als het weer opgelost was. Hij had nog niks gehoord van ze maar ik heb in elk geval water.

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 16:32

Ik volgde dit topic sinds gister maar net even in je profiel gespiekt: Was jij ook op de open dag vandaag van InHolland? Weet je dat ze daar ook douches hebben?

Voor de volgende keer misschien? Je hebt nu gelukkig weer water.;-) Watermaatschappij is trouwens Rijnland in Leiden.

Eliine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-14 18:15

Eh nee ik was niet op de open dag van InHolland ;) En opzich zijn er genoeg mensen waar ik kan douchen in de buurt, maar om daar nog om half 12 's nachts aan te kloppen.. := School zal op dat tijdstip ook wel dicht geweest zijn haha.

Maargoed ik heb een voorraad water in huis voor het geval dat. Ga nu lekker onder de douche en dan maar hopen dat ze de boel aangesloten houden!

Laulitz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 22:15

Eliine schreef:

Ja, nadat je de brandweer hebt gebeld is het altijd handig om de huisbaas ook even op de hoogte te kunnen stellen, zo bedoelde ik het :+

Maar toppie dat je weer water hebt! *\o/*

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-14 14:53

Eliine schreef:
Eh nee ik was niet op de open dag van InHolland ;) En opzich zijn er genoeg mensen waar ik kan douchen in de buurt, maar om daar nog om half 12 's nachts aan te kloppen.. := School zal op dat tijdstip ook wel dicht geweest zijn haha.

Maargoed ik heb een voorraad water in huis voor het geval dat. Ga nu lekker onder de douche en dan maar hopen dat ze de boel aangesloten houden!

Oh sorry, ik dacht je te herkennen van Inholland en aangezien ik in je profiel zag dat je een opleiding aan het doen bent.. Dan heb ik me vergist. En idd de school was dan al dichht maar had je wel vanochtend heen kunnen gaan. (Gister dan.)Wel fijn dat hetopgelost is.