Je meest luie momenten

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 17:52

xTitanic schreef:
'Jij kan alvast de balken/staanders opruimen dan zadel ik mijn paard af en kom dan helpen'
Denk dat iedereen wel weet wat er gebeurt :Y) :')

Deze is wel heel herkenbaar :=

Ik heb er trouwens ook een handje van om tegen mijn vriend te zeggen. "Wil je wat drinken meenemen" terwijl hij op de bank zit _O-
Hij heeft mij al een aantal keer uitgelegd, dat je niet iets kan meenemen als je nergens heen loopt..

O:)

@lrtj_, :')
@Doanique: >;)

Anoniem

Re: Je meest luie momenten

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 17:53

Pizza bestellen en laten bezorgen bij de pizzatent om de hoek := (en die brengen hem dan op de scooter :') )

Maar ook zelf naar het winkelcentrum gaan met mn scootertje.. om de hoek :D

Szan

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 17:54

Jans schreef:
Pizza bestellen en laten bezorgen bij de pizzatent om de hoek := (en die brengen hem dan op de scooter :') )

Wij wonen tegenover een pizzazaak en deze week nog pizza besteld daar... dan komen ze lopend de pizza brengen :Y) :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 17:56

_O- bij ons is het serieus 1 minuutje lopen :') je doet er langer over om je scooter op te starten := :D

Anoniem

Ik heb mijn vriend wel eens gevraagd of hij mijn wekker (die heel bewust aan de andere kant van de kamer ligt) uit wil doen :=

Ayasha
Blogger

Kuggur schreef:
opvallend hoog hufter gehalte in dit topic....

Ik dacht al dat ik de enige was waar een deel hier een moeilijke aan zou hebben. :n wat staan er respectloze dingen tussen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 17:57

In gewone kleren naar mijn verzorgpaarden als mn broek niet net nieuw is..
Als ik mn kleren een paar dagen aan gehad heb, mogen ze de was weer in. Maar dan kan ik eerst wel naar de paardjes. Hoef ik me niet nog een keer om te kleden :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 17:58

"Als jij Kim ophaalt, leg ik de spullen alvast klaar" (staat in de paddock aan het eind van het terrein)
"Wat zei je? Ging je een kopje koffie voor me maken?" O:)
"Als jij de hindernissen opzet, stap ik [naam] alvast in!" :j *gaat met paard aan de hand op een krukje zitten wachten*

En wachten tot de laptop helemaal leeg is, omdat ik vanuit bed nét niet bij het stopcontact kan. _O-

Oja, en van die dingen als met je voet iets oprapen of naar je toe schuiven, wat niet lukt, waardoor je het uiteindelijk toch op de normale manier moet doen en dan denken; als ik het in 1 keer goed had gedaan, had ik niet zoveel tijd/energie hoeven verspillen. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 18:00

Ayasha schreef:
Kuggur schreef:

Ik dacht al dat ik de enige was waar een deel hier een moeilijke aan zou hebben. :n wat staan er respectloze dingen tussen.
Ach, het is niet zo dat je de ander dwingt om iets voor je te doen... in mijn geval dan. _O-
Bij ons is het gewoon grappig en [naam] weet dat ik vanwege mijn ziekte sowieso erg weinig energie heb.
Wij hebben veel voor elkaar over.

CRos95

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 18:01

met je ouders whatsappen die in de woonkamer op de bank zitten, en jij ook...
Vinden ze overigens leuk :'), ik type alleen sneller dus dan heb je afentoe kreten als :"Nouhou niet zo sneeel, ik houd het niet bij"

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 18:01

Ayasha schreef:
Kuggur schreef:

Ik had het Kuggur ook al gevraagd, maar wat dan? Ik zie er niks respectloos aan hoor.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 18:02

je vader naar boven laten komen om je licht aan te doen vind je niet respetloos?
Als je mijn dochter was had je tien keer de trap op en af mogen doen alvorens je weer buiten mocht.
Kijken of je me nog een keer zou roepen om je licht aan te doen.
Laatst bijgewerkt door Ayasha op 31-10-14 18:02, in het totaal 1 keer bewerkt

vuurneon

Mijn man is zeer verzorgend en is met mij getrouwd met mij zoals ik ben :+ ja, ik laat mij soms graag verzorgen, doe het met liefde ook andersom maar t is soms zo heerlijk om gewoon die slechte huisvrouw te zijn :') of gewoon luie momenten hebben :') Niemand doe ik kwaad daarmee :)

Het is pas respectloos als de ander het zo ervaart lijkt mij. Mijn man brengt mij met liefde een kopje thee boven namelijk en hangt met liefde de was op als ik daar te lui voor ben.
Laatst bijgewerkt door vuurneon op 31-10-14 18:03, in het totaal 1 keer bewerkt

Lau

[***] schreef:
xTitanic schreef:
'Jij kan alvast de balken/staanders opruimen dan zadel ik mijn paard af en kom dan helpen'
Denk dat iedereen wel weet wat er gebeurt :Y) :')

Deze is wel heel herkenbaar :=

Ik heb er trouwens ook een handje van om tegen mijn vriend te zeggen. "Wil je wat drinken meenemen" terwijl hij op de bank zit _O-
Hij heeft mij al een aantal keer uitgelegd, dat je niet iets kan meenemen als je nergens heen loopt..

O:)

@lrtj_, :')
@Doanique: >;)

Jij gaat zweten :')

xAlice

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 18:03

Ayasha schreef:
je vader naar boven laten komen om je licht aan te doen vind je niet respetloos?
Als je mijn dochter was had je tien keer de trap op en af mogen doen alvorens je weer buiten mocht.

Haha dat had mijn moeder ook écht niet gedaan. en bellen voor drinken al helemaal niet _O-

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 18:04

KoudbloedKim schreef:
Ayasha schreef:
Ach, het is niet zo dat je de ander dwingt om iets voor je te doen... in mijn geval dan. _O-
Bij ons is het gewoon grappig en Maarten weet dat ik vanwege mijn ziekte sowieso erg weinig energie heb.
Wij hebben veel voor elkaar over.

Heb het daar dan ook niet zozeer over. Wanneer je mensen gewoon iets vraagt kunnen ze zelf besluiten of ze het doen of niet maar iemand roepen en dan als die persoon er is, vragen of ie je licht aan wil doen? :?
Dat vind ik er over gaan. Als ik voor pampus op de zetel lig doet mijn man ook dingen voor me die ik best zelf kan maar waar ik letterlijk de fut niet voor heb door ziekte en hij vraagt ook wel eens "of ik niet naar beneden ga" omdat ie graag wat wil maar te lui is om op te staan en dat doe ik dan met alle liefde voor 'm. Daar doelde ik dus niet op.
Laatst bijgewerkt door Ayasha op 31-10-14 18:05, in het totaal 1 keer bewerkt

Blue_Eyes
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 18:04

Ik vraag net aan mijn dochter of ze mij even de telefoon aan wil geven, want die ligt meestal in de hoek waar zij tv zat te kijken. Ze kon hem niet vinden en drukt op het knopje waardoor alle handsets gaan piepen... Ligt-ie naast me :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 18:05

vuurneon schreef:
Het is pas respectloos als de ander het zo ervaart lijkt mij. Mijn man brengt mij met liefde een kopje thee boven namelijk en hangt met liefde de was op als ik daar te lui voor ben.
Mee eens. :j

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 18:06

vuurneon schreef:
Mijn man is zeer verzorgend en is met mij getrouwd met mij zoals ik ben :+ ja, ik laat mij soms graag verzorgen, doe het met liefde ook andersom maar t is soms zo heerlijk om gewoon die slechte huisvrouw te zijn :') of gewoon luie momenten hebben :') Niemand doe ik kwaad daarmee :)

Leeseens wat er staat, ik heb het over sommige berichten en haal een bericht er na een voorbeeld aan.. Om die acties gaat het niet. :) Ik ga ook met alle liefde voor mijn man naar beneden om iets te halen en andersom hij ook voor mij als ik te moe ben om de ene voet voor de andere te krijgen. Maar die "doe je het licht aan" actie bv... Tsja sorry, dat vind ik respectloos.

_Animo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 18:07

Ik gooi als ik in bed lig en mijn licht staat nog aan een kussen tegen de schakelaar. Waarop ik als het lukt weer met een trots gevoel weer ga liggen. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 18:08

Ayasha schreef:

Nee, dat vind ik niet respectloos :) Hij gaat er niet dood aan en het is echt niet zo dat ik dit iedere dag tien keer doe hoor, dit is een keertje gebeurd. Hij had ook terug kunnen roepen 'wat is er?' :)

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 18:08

Denk dat mensen ook wel weten bij wie ze zoiets kunnen doen hoor.
M'n pa is een goedzak en hij zou zuchtend het licht aandoen en dan mompelen 'kinderen..'

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 18:09

Slina schreef:
Denk dat mensen ook wel weten bij wie ze zoiets kunnen doen hoor.
M'n pa is een goedzak en hij zou zuchtend het licht aandoen en dan mompelen 'kinderen..'

Precies, mijne ook. ''Flikker je gauw op!'' lachte hij, maar het licht was wel aan! :Y)

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 18:13

Ze hoeven het niet te doen, maar nee heb je, ja kun je krijgen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 18:15

Ach mijn pa is ook erg af en toe. Heeft ie zin aan gebakken ei. Dus appt hij mij. Ben meestal boven op mijn kamer bezig. Dus dan mag ik naar beneden en ei bakken.

En ik doe het met plezier. Hij doet ook vaak dingen voor mij.

En als ik op de bank lig en perongeluk iets laat vallen. Dan mag de hond het op pakken en komen brengen.