eeuuhh momenten.....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 11:19

zacharyhill schreef:
paard ben ik ook wel al eens vergeten. op concours aankomen en trailer open doen.............hmm vandaar dat het zo stil was onderweg. Belt zuslief met de vraag of ik zonder paard mijn proef ging rijden madam stond nog lekker thuis in haar box.

_/-\o_ _/-\o_ Oke dat is best knap :')

Agossie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 11:22

Oh, er schiet mij nog een leuke te binnen. Jaaaren geleden, toen ik met mijn vorige paard nog wedstrijden reed (B). We moesten in de proef E - B - X halthouden en 4 seconden stil staan - voorwaarts arbeidsdraf. Ik wend af, houd halt bij X, draai mijn hoofd naar de jury, groet de jury, en ga weer voorwaarts in arbeidsdraf. Iedereen moest lachen maar ik had geen idee waarom tot ik later echt moest afgroeten... De jury heeft netjes bedankt voor de onbedoelde groet op het protocol...

jasz

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 11:27

Ik heb dit soort dingen ook zo vaak! Maar ik ben gewoon een erg vergeetachtig en onhandig persoon..
Laatst nog was ik met de bus naar m'n werk, m'n fiets had ik bij de bushalte gezet, leek me wel handig. Dus ik s'middags weer naar huis met de bus. De volgende dag wil ik naar m'n paard, dus loop ik naar buiten om de fiets te pakken. En m'n fiets is weg! Ik helemaal in paniek m'n moeder roepen, dacht dat ie gestolen was! En toen bedacht ik me dat ie bij de bushalte stond..

Verder zit ik altijd op de fiets en denk ik dat m'n fietssleutel kwijt is. Ik loop op m'n werk soms echt tien keer heen en weer als ik niet meer wist wat ik moest doen en ik heb al genoeg lepeltjes in de prullenbak gegooid. Maar ja.. Ik heb er mee leren leven haha ;) je hebt in ieder geval wat te doen zo

zacharyhill

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 11:28

normaal laad ik haar nooit dat deed mijn zus altijd, die ging helaas door haar zwangerschap niet mee toen. ik zorgde altijd dat de spullen ik de auto lagen, zo deden we ieder ons ding ik heb dan ook niet gekeken in de trailer was er vanuit gegaan dat zus ze er wel had opgezet helaas niet zo..

paps is er toen snel om gereden en het was gelukkig niet ver van huis.

BootsScoot

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 11:33

Autosleutels in de vriezer leggen. Een onderbroek inm magnetron terugvinden.......

Liezja

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 11:36

Wakker worden en je mobiel willen pakken, helemaal in paniek zijn omdat je mobiel kwijt is, ligt ie gewoon netjes onder je kussen. 8-)

V_eraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 11:38

M'n telefoon pakken en niet meer weten wie ik nou een berichtje moest sturen

V_eraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 11:40

zacharyhill schreef:
paard ben ik ook wel al eens vergeten. op concours aankomen en trailer open doen.............hmm vandaar dat het zo stil was onderweg. Belt zuslief met de vraag of ik zonder paard mijn proef ging rijden madam stond nog lekker thuis in haar box.

HAHHAHAH hoe krijg je het voor elkaaar :') :')

Marcato

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 11:48

Haha! Wat een geweldige dingen komen hier voorbij. Ook zeer herkenbaar! Ik ben nogal vergeetachtig. Echt heel irritant.

Tafelkleed in de vriezer leggen. En m de dag daarna natuurlijk niet meer kunnen vinden.

Gedachteloos naar de wc lopen en dan uitkomen bij de voorraadkast.

Naar de keuken lopen voor wat te drinken inschenken. Weer terug naar de bank maar glas in de keuken laten staan. Weer terug naar de keuken en opnieuw een glas inschenken.

Paard ben ik ook eens vergeten! Had m na het rijden op de poetsplaats tussen 2 kettingen gezet. Heb m'n stalgenoten gedag gezet en ben naar huis gereden. Thuis aangekomen bekroop me het gevoel dat ik wat vergeten was. Oeps! Gauw terug naar stal en ja hoor, daar stond ie nog keurig op de poetsplaats te wachten. Schaamde me zo erg dat ik net deed of ik niet weg was geweest, haha!

liesjecryos

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 11:50

Laatst nog was ik druk in gesprek met mijn man terwijl ik eten wou opscheppen...maar de honden moesten ook gevoerd worden.
Dus gooi ik snel wat smuldier op het bord en zet dat ineens voor mijn man neer....oeps :o
ook zo vaak dat ik mijn koptelefoon zoek voor bij de pc en dat ding gewoon om de nek heb hangen :') .

Puera

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 12:00

Herkenbaar. :))

Vuile was in de prullenbak willen gooien i.p.v. in de wasmand. Naar de koelkast lopen en niet meer weten wat je moet hebben. Of juist in de kelder moeten zijn en voor de koelkast staan...

Ik had een boodschapje gedaan bij de supermarkt en na het inladen van alle spullen kwam ik erachter dat m'n fietssleutel weg was! Al m'n zakken nagezocht, tas op de kop gekeerd. Paniek begon toe te slaan, dus maar de Appie weer in gelopen en kijken of ie misschien uit m'n zak was gevallen tijdens het winkelen. Niet te vinden dat kreng, dus moedeloos terug naar m'n fiets en bedenken hoe ik thuis moet komen met een afgeladen fiets die op slot staat... zit m'n sleutel gewoon in het slot. 8)7

Jaren geleden, toen ik stage liep, ging ik mee met een groepje studenten op excursie. De docent en ik reden elk in een van de busjes van het opleidingscentrum. De docent moest nog wat ophalen, ik moest maar eventjes wachten tot ie weer terug kwam. Na enkele minuten wachten kwam 't busje weer terug, en ik sloot netjes aan. Ergens leek de bus wat anders dan anders, maar goed.
Toen we bij een veehouder ergens in the middle of nowhere stopten, werd mijn vermoeden bevestigd... achter het verkeerde busje aangereden. :o

bridgetF

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 12:03

Kwanyin schreef:
In halve paniek heel mijn handtas binnenstebuiten draaien. De hele auto overhoop, onder elke zetel grabbelen en even op straat zien als er niets gevallen is. En dan zeggen "zeg, ik bel je dadelijk terug, ik vind mijn telefoon echt nergens meer!" terwijl je in paniek denkt dat hij gestolen is. 8)7

raap me op...ik kom niet meer bij.... _/-\o_

jaleesa89

Re: eeuuhh momenten.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 12:09

Haha wat een leuke en herkenbare dingen komen hier voorbij.
Ik ben wel is mijn bril kwijt terwijl die op mijn neus staat
Telefoon kwijt terwijl ik hem vast heb
Bij de kast staan en niet meer weten wat ik daar deed
Of naar boven lopen en echt zo iets hebben van eeuuh??
In de winkel datgene waar ik voor kom vergeten te kopen
Mijn cavia kwijt zijn, ziet ie naast me op de bank :+
Of de laptop opstarten om een mail te sturen en eenmaal opgestart niet meer weten waarom je t hebt gedaan.
Zat domme dingen dus

Irene_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 12:09

Hier ook zo ontzettend vaak! Had het net nog, had een briljante ingeving op werk en moest iets op internet opzoeken. Open de browser en....eeeeuuh wat ging ik ook alweer doen :')

Of vergeten dat ik met de fiets naar werk was en vrolijk op het parkeer terrein op zoek naar mijn auto.

In de parkeergarage met 4 verdiepingen vergeten waar ik mn auto had neer gezet.

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 12:22

Kuggur schreef:
Dit is een geruststellend topic. Ben niet alleen...

Precies wat ik dacht toen ik het topic opende :')

Ik ben eergisteren terug naar stal gelopen omdat ik mijn tas was vergeten...die al om mijn arm bleek te hangen :Y)

Agossie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 12:24

Ik loop NU naar de keuken om koffie te pakken....

Edit: Ja! Het is gelukt! Ik heb koffie!!
Laatst bijgewerkt door Agossie op 31-10-14 12:30, in het totaal 1 keer bewerkt

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 12:29

Mijn man had zin in cup-a-soup, hij doet keurig heet water in het kopje, scheurt zakje open en gooit zo in de inhoud van het zakje in de prullenbak, loopt naar zijn kopje en wil zijn soep maken en... Staat alleen alleen met een leeg zakje en afgescheurd stukje van het zakje in de hand :')

Gisteravond wou ik mijn glas pakken van mijn nachtkastje, maar grijp mis en tik dus het glas aan... Hoppa! Waterballet :+ gebeurt mij wel vaker...

In paniek mijn fiets zoeken bij de supermarkt, om tot de ontdekking te komen dat ik had bedacht te gaan lopen naar de supermarkt.

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 12:30

Af en toe word ik wakker en dan is het pikkedonker en dan vraag ik me af waar ik ben.. :+

Serieus,, ik heb dan geen idee hoe ik in bed lig.. Zoek dan een muur met mijn hand, maar kan geen muur vinden :+
Zoek mijn telefoon, maar die is ook verdwenen.. Kussens hetzelfde..

Gelukkig is dit altijd na een minuut of 10 wel weer voorbij :+

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 12:32

Ehm, mijn telefoon pakken om te kijken hoe laat het is maar vervolgens niet opletten welke tijd het nu precies was.

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 12:46

vuurneon schreef:
Mijn man had zin in cup-a-soup, hij doet keurig heet water in het kopje, scheurt zakje open en gooit zo in de inhoud van het zakje in de prullenbak, loopt naar zijn kopje en wil zijn soep maken en... Staat alleen alleen met een leeg zakje en afgescheurd stukje van het zakje in de hand :')

Gisteravond wou ik mijn glas pakken van mijn nachtkastje, maar grijp mis en tik dus het glas aan... Hoppa! Waterballet :+ gebeurt mij wel vaker...

In paniek mijn fiets zoeken bij de supermarkt, om tot de ontdekking te komen dat ik had bedacht te gaan lopen naar de supermarkt.

Daarom gebruik ik een flesje :D

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 12:51

Ja, moet ik mij ook aanleren :')

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 12:53

Zelfs met flesjes presteer ik het om een ongewenste douche te nemen. Ik gooide mijn fles omhoog met de intentie 'gooien en vangen'. Ik had er blijkbaar niet eens een dop op dus ja, het gevolg kun je al wel raden. -O-

_MelisS

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 13:02

Laatst deed ik mn staldeur dicht en probeerde hem met mn auto sleutel dicht te bliepen en maar gek vinden dat de lampjes niet gingen branden :Y)

Of je broodje smeren en tegelijk proberen thee te maken wat eindigde dat ik mn chocoladevlokken in mn thee gooide :=

3 jaar terug is mn werk verhuisd naar een nieuwe locatie.. en dan gewoon doodleuk de eerste ochtend toch naar het oude pand rijden en maar gek vinden dat er niemand open doet. Wordt je gebeld van waar blijf je nou.. en dan zeggen dat je er al bent. En dan bedenken ohja hier moet ik niet zijn. Hoor het nog vaak van mn collegas :)*

_MelisS

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 13:05

Nayomie schreef:
Zelfs met flesjes presteer ik het om een ongewenste douche te nemen. Ik gooide mijn fles omhoog met de intentie 'gooien en vangen'. Ik had er blijkbaar niet eens een dop op dus ja, het gevolg kun je al wel raden. -O-

Hahahaha :')

Ik heb vaak een flesje water in de auto staan vlak naast mn pook. En ik me maar afvragen waarom ik mn auto niet in zn achteruit kreeg.....
met een flesje water lukt dat natuurlijk niet :=

itsmi

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 13:10

Agossie schreef:
Oh, er schiet mij nog een leuke te binnen. Jaaaren geleden, toen ik met mijn vorige paard nog wedstrijden reed (B). We moesten in de proef E - B - X halthouden en 4 seconden stil staan - voorwaarts arbeidsdraf. Ik wend af, houd halt bij X, draai mijn hoofd naar de jury, groet de jury, en ga weer voorwaarts in arbeidsdraf. Iedereen moest lachen maar ik had geen idee waarom tot ik later echt moest afgroeten... De jury heeft netjes bedankt voor de onbedoelde groet op het protocol...

Dat heb ik ook gehad maar dan andersom ;) Moest een vriendinnetje voorlezen, ik weet niet meer of het nou Z1 of Z2 proef was, maar ze moest iig iets doen op de P-L-V lijn en dan halthouden op L en dan achterwaarts ofzo. Ik las het braaf voor, maar na halthouden zei ik er per ongeluk achteraan "en groeten". Daarna las ik gewoon weer verder. Ik had het niet door. Vriendinnetje had het wel door en die moest haar lachen inhouden. Mensen in de bak naast me stonden hadden het ook door en moesten ook lachen. Jury had het niet gehoord gelukkig, die zat te ver weg.