Agossie schreef:Oh, er schiet mij nog een leuke te binnen. Jaaaren geleden, toen ik met mijn vorige paard nog wedstrijden reed (B). We moesten in de proef E - B - X halthouden en 4 seconden stil staan - voorwaarts arbeidsdraf. Ik wend af, houd halt bij X, draai mijn hoofd naar de jury, groet de jury, en ga weer voorwaarts in arbeidsdraf. Iedereen moest lachen maar ik had geen idee waarom tot ik later echt moest afgroeten... De jury heeft netjes bedankt voor de onbedoelde groet op het protocol...
Dat heb ik ook gehad maar dan andersom
Moest een vriendinnetje voorlezen, ik weet niet meer of het nou Z1 of Z2 proef was, maar ze moest iig iets doen op de P-L-V lijn en dan halthouden op L en dan achterwaarts ofzo. Ik las het braaf voor, maar na halthouden zei ik er per ongeluk achteraan "en groeten". Daarna las ik gewoon weer verder. Ik had het niet door. Vriendinnetje had het wel door en die moest haar lachen inhouden. Mensen in de bak naast me stonden hadden het ook door en moesten ook lachen. Jury had het niet gehoord gelukkig, die zat te ver weg.