Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Ayasha schreef:de binnenstebuiten tip en hoekjes pakken moet je maar eens proberen met een donsdeken van 240*200 als je zelf 1.50m bent
Verrekte donsdeken weegt verdikkeme voor mijn gevoel meer dan de zakken meuslie voor de paarden.
Na een half jaar vloeken, schelden en kl*ten (in die mate dat als het een keer goed ging mijn man zei: "hu, is het al klaar? Ik heb je toch niet horen schelden?" want die kwam altijd als ie een "godver..." hoorde effe helpen.) heb ik besloten dat ik het laken op leg en daarop het donsdeken.
Ik vertik het van het er nog in te steken.
Lootje1991 schreef:Ayasha schreef:de binnenstebuiten tip en hoekjes pakken moet je maar eens proberen met een donsdeken van 240*200 als je zelf 1.50m bent
Verrekte donsdeken weegt verdikkeme voor mijn gevoel meer dan de zakken meuslie voor de paarden.
Na een half jaar vloeken, schelden en kl*ten (in die mate dat als het een keer goed ging mijn man zei: "hu, is het al klaar? Ik heb je toch niet horen schelden?" want die kwam altijd als ie een "godver..." hoorde effe helpen.) heb ik besloten dat ik het laken op leg en daarop het donsdeken.
Boven op het bed gaan staan en dan naar beneden laten hangen
bij het zomer stuk kon ik vakjes tellen (11×12) maar het herfst stuk heeft vakjes van 7x7 geloof ik waarbij ik slecht zie wat nou de lange kant is van zo'n vakje
daar ben ik dus nog wel was wat tijd mee kwijt. Maar het is zo'n fijn dekbed
(en daar komt bij dat ik hem moet helpen
)
)

Eleionomae schreef:T enige nadeel wat ik nu heb is dat mijn dekbed langer is dan dat hij breed is en dat het slecht te zien is wat nou de lange kant isbij het zomer stuk kon ik vakjes tellen (11×12) maar het herfst stuk heeft vakjes van 7x7 geloof ik waarbij ik slecht zie wat nou de lange kant is van zo'n vakje
daar ben ik dus nog wel was wat tijd mee kwijt. Maar het is zo'n fijn dekbed
Lootje1991 schreef:Ayasha schreef:de binnenstebuiten tip en hoekjes pakken moet je maar eens proberen met een donsdeken van 240*200 als je zelf 1.50m bent
Boven op het bed gaan staan en dan naar beneden laten hangen
Eleionomae schreef:Ik heb nergens last van. Gewoon de hoes binnenstebuiten hebben. In de hoes met je armen en dan de punten van je dekbed vastgrijpen en dan de hoes om je dekbed heen schudden. Het liefst in het trapgat (ik ga gewoon op mn bed staan, mijn trap loopt verkeerd haha) dan nog ff de punten er goed in en opschudden vanaf de onderkant
Ik werk in de zorg en verschoon dagelijks bedden, ik heb al regelmatig complimentjes gehad over dat het dekbed er zo mooi in lag en zo lekker strak was opgemaakt
het lijkt net alsof dat dekbed 's nachts uit dat overtrekt sluipt argh met als gevolg dat het dekbed er 's ochtends half uithangt super irritant!! Ik kan er sowieso heel slecht tegen als er ruimte in de overtrek vrij blijft.