Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Tabaluga12 schreef:Gaaf kapsel! Als het goed geföhnd is lijkt het echt wel op het plaatje alleen korter maar dat ligt aan je haar hoe het van te voren was. Mooi gefohn mooi make upje ja hoor kan er prachtig uit zien.

Andere mensen zien eruit alsof ze permanent met hun vingers in het stopcontact zitten
Amaris schreef:Ik vind het echt lelijk geknipt.... twee van die lange flossen langs haar oren. Daar is toch niets meer van te maken?
Tabaluga12 schreef:Gaaf kapsel! Als het goed geföhnd is lijkt het echt wel op het plaatje alleen korter maar dat ligt aan je haar hoe het van te voren was. Mooi gefohn mooi make upje ja hoor kan er prachtig uit zien.
Ess_Ramona schreef:Ts, als contact gehad met de kapster?

Petrichor schreef:Oei het lijkt wel alsof de lagen veel te kort zijn geknipt waardoor je nu een paar zielige plukjes haar over hebt aan de onderkant. Heeft ze de zijkant toevallig met een mesje gedaan? En bij de pony lijkt het wel alsof ze geen rekening heeft gehouden met de valling van het haar.
Inderdaad goed dat je extensions neemt want hier is niets meer van te maken in deze lengte. Enige wat je zonder extensions kan doen is een heel stuk korter knippen.
Ik hoop wel dat je bij de extension geen duidelijke overgang van jouw haar naar het kunsthaar ziet gaan gezien de onderkant zo dun is is die kans wel aanwezig.
kwii schreef:Dit heb ik ook eens gehad, durfe er niets van te zeggen. .... Gelukkig is het gewoon weer aangegroeid!
Anoli schreef:Zo dan, hier zou ik ook van gaan janken![]()
Je huidige kapsel lijkt in het niks op het voorbeeld, en eerlijk gezegd zou ik toch eens contact opnemen met je kapster en uitleggen waar je mee zit.
Brr heb nu gelijk angst om naar de kapper te gaan. En ik had net besloten van de week dat ik toch écht naar de kapper moet om er een ander kapsel in te laten knippen
Sammie schreef:Jij kan tenminste nog een model in je kapsel laten knippen.Andere mensen zien eruit alsof ze permanent met hun vingers in het stopcontact zitten