Verknipt!!!!!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Amaris

Re: Verknipt!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 10:26

ohdear... in eerste instantie dacht ik 'best leuk dat nieuwe kapsel' maar toen ik nog eens keek leek het aan de achterkant veel korter te zijn dan aan de voorkant? Dat het naar voren langer uitloopt kan heel leuk zijn, maar volgens mij is het bij jou idd mislukt.... jij blij met je extensions!

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 10:28

Ach,je kan altijd nog een muts op zetten.

Samblabla

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 10:32

Oh wat heeft die kapster dat verknipt.. Enige remedie is naar een goede kapper gaan en bij laten knippen en weer laten groeien. Zonde...

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 10:37

:(:) :(:)
T is inderdaad verknipt :(:)

Gelukkig heb je vandaag extensions!

Tabaluga12

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 10:37

Gaaf kapsel! Als het goed geföhnd is lijkt het echt wel op het plaatje alleen korter maar dat ligt aan je haar hoe het van te voren was. Mooi gefohn mooi make upje ja hoor kan er prachtig uit zien.

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 10:45

Ik vind het echt lelijk geknipt.... twee van die lange flossen langs haar oren. Daar is toch niets meer van te maken?

lampjerulez

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 13:24

Tabaluga12 schreef:
Gaaf kapsel! Als het goed geföhnd is lijkt het echt wel op het plaatje alleen korter maar dat ligt aan je haar hoe het van te voren was. Mooi gefohn mooi make upje ja hoor kan er prachtig uit zien.

Mja.. hopelijk wel

Maar dan nog.. het is toch duidelijk te zien dat er overal happen zitten en het gewoon niet goed geknipt is?Dat het niet op het plaatje lijk ok, maar die happen overal....

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 13:27

Ts, als contact gehad met de kapster?

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 13:35

Oei het lijkt wel alsof de lagen veel te kort zijn geknipt waardoor je nu een paar zielige plukjes haar over hebt aan de onderkant. Heeft ze de zijkant toevallig met een mesje gedaan? En bij de pony lijkt het wel alsof ze geen rekening heeft gehouden met de valling van het haar.

Inderdaad goed dat je extensions neemt want hier is niets meer van te maken in deze lengte. Enige wat je zonder extensions kan doen is een heel stuk korter knippen.

Ik hoop wel dat je bij de extension geen duidelijke overgang van jouw haar naar het kunsthaar ziet gaan gezien de onderkant zo dun is is die kans wel aanwezig.

Nienke89

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 14:13

Oh Oops, je ziet inderdaad wat happen in de pony zitten :-o wat erg! Al contact gehad met de kapper?
Succes met je extentions, ben benieuwd hoe dat er uit ziet!

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 14:59

Volgens mij hoort dit zo. Imo is het dan niet verknipt, maar gewoon niet tevreden geknipt. Had je toch kunnen zeggen daar ter plaatse..

Ik vind het overigens niet eens zo lelijk staan. Leuk dan die strakke lijnen in het gezicht.

kwii

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 15:09

Dit heb ik ook eens gehad, durfe er niets van te zeggen. .... Gelukkig is het gewoon weer aangegroeid! :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 15:14

Ik vind je na foto leuker dan je voor foto... maakt je een stuk vlotter!

Als ik jou was zou ik wel je pony even stijlen... ik vind het kriskrasse wel wat hebben!

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 15:17

Zo dan, hier zou ik ook van gaan janken :j :(:)

Je huidige kapsel lijkt in het niks op het voorbeeld, en eerlijk gezegd zou ik toch eens contact opnemen met je kapster en uitleggen waar je mee zit.

Brr heb nu gelijk angst om naar de kapper te gaan. En ik had net besloten van de week dat ik toch écht naar de kapper moet om er een ander kapsel in te laten knippen :')

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 15:22

Jij kan tenminste nog een model in je kapsel laten knippen. :P Andere mensen zien eruit alsof ze permanent met hun vingers in het stopcontact zitten :))

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 15:23

Haha true, :')

Deeks93

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-14 16:17

Amaris schreef:
Ik vind het echt lelijk geknipt.... twee van die lange flossen langs haar oren. Daar is toch niets meer van te maken?

Nee klop!!! kan niet eens een staartje met rijden... kan wel, maar dan komt er een matje onder mn cap vandaan... dan liever los met rijden.

Tabaluga12 schreef:

Nah... heb alles geprobeerd maar hier kan ik echt niks mee... en mijn fohn kunsten zijn op zich wel goed...
Maar plaatje was volledig lang en ik heb een bob dus het lijkt er niet echt op...

Ess_Ramona schreef:
Ts, als contact gehad met de kapster?

Nee, straks bied ze aan om te komen om het bij te werken, nou NEEEEEEEE!!! dan ga ik bijten denk ik :P

Petrichor schreef:
Oei het lijkt wel alsof de lagen veel te kort zijn geknipt waardoor je nu een paar zielige plukjes haar over hebt aan de onderkant. Heeft ze de zijkant toevallig met een mesje gedaan? En bij de pony lijkt het wel alsof ze geen rekening heeft gehouden met de valling van het haar.

Inderdaad goed dat je extensions neemt want hier is niets meer van te maken in deze lengte. Enige wat je zonder extensions kan doen is een heel stuk korter knippen.

Ik hoop wel dat je bij de extension geen duidelijke overgang van jouw haar naar het kunsthaar ziet gaan gezien de onderkant zo dun is is die kans wel aanwezig.

Nee alles met een schaar, en ze heeft droog geknipt zodat ze meteen kon zien hoe het viel... denk toch dat ze iets te diep in het glaasje heeft gekeken...
Krijg heel dun extensions en mijn haar is al dun, maar net dik genoeg... heb mn haar al geverfd zodat de kleur verschil niet te zien is haha

kwii schreef:
Dit heb ik ook eens gehad, durfe er niets van te zeggen. .... Gelukkig is het gewoon weer aangegroeid! :+

Ik durfde niet maar ik heb ook een uur stil voor de spiegel gezeten...

Anoli schreef:
Zo dan, hier zou ik ook van gaan janken :j :(:)

Je huidige kapsel lijkt in het niks op het voorbeeld, en eerlijk gezegd zou ik toch eens contact opnemen met je kapster en uitleggen waar je mee zit.

Brr heb nu gelijk angst om naar de kapper te gaan. En ik had net besloten van de week dat ik toch écht naar de kapper moet om er een ander kapsel in te laten knippen :')

Haha... gewoon naar een bekende kapper gaan! dan komt het wel goed...

Sammie schreef:
Jij kan tenminste nog een model in je kapsel laten knippen. :P Andere mensen zien eruit alsof ze permanent met hun vingers in het stopcontact zitten :))

Nah het enige model is een extreem strakke bob of super kort... geval 1 staat me niet en kan ik met paardrijden niks mee... en geval 2 moet ik al helemaal niet aan denken!!

_bokworst

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 16:33

Jeetje wat balen! Ik zou er ook kapot van zijn..
Het is inderdaad niet netjes geknipt, maar ik denk dat het ook nog wel bij valt te werken door een goéde kapper :j
Succes met je extensions!

Deeks93

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-14 18:21

nog een uurtje!!:D:D:D:D:D

Nymbous

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 18:46

.
Laatst bijgewerkt door Nymbous op 22-08-24 23:13, in het totaal 1 keer bewerkt

Hanmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 23:29