Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Nu heeft ze op haar lijstje staan "een volwassen vriendje". Hier wilde ik eigenlijk wat mee doen, maar ik weet niet zo goed wat.. Iemand nog een creatief idee?
Maar volgensmij zijn opblaaspoppen best duur? Zelfs op ebay kon ik ze niet echt voor een fatsoenlijke prijs vinden..
.
Heb eraan zitten denken dat ik wel de buitenkant kan maken zoals de bioscoop hier (rood, verwachtte en draaiende films op de buitenkant, een raam printen zodat het lijkt alsof je naar binnen kijkt en aan de binnenkant een raam zodat het lijkt alsof je naar buiten kijkt, en dan de binnenkant een lobby maken met het "timetable" scherm aan de korte kant. We hebben nog van de AH Disney figuurtjes (sneeuwwitje en de 7 dwergen met een koning)
die ik kan gebruiken als mensen die in de lobby staan. Statafels kan ik makkelijk namaken en aan de andere korte kant zal een trap omhoog komen (die uiteraard nergens naar leidt, kan dat verbloemen met dichte deuren oid?).

MelissaH1996 schreef:Ik heb op stage een kind uit groep 7 getrokken, ze houdt van paarden. Wie weet een leuke surprise omtrent paarden? Het moet niet teveel tijd kosten (ik ben enorm druk met school) en het moet niet te groot zijn of makkelijk uit elkaar vallen, want ik moet met de bus... Ik heb al zitten denken aan het maken van een paard, maar ik ben niet zo creatief helaas.
dyoka schreef:Ik wil voor mijn vriendin een fles wijn maken, maar ik weet niet hoe ik een fles kan maken.Ik zat te denken aan den 2L fles (waar het cadeautje dan in zit) maar ik weet niet goed hoe ik de "bovenkant"/flessenhals/dop het beste kan maken. Iemand een idee?