Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Robin_S schreef:Heb net even in je profiel gespiekt en zeker weten dat een leuke meid als jij wel aan een ander baantje geraakt!
Dus dat zijn de werknemers van Tele2 zelf die dat zeggen
Oh en dat heb ik ook al heel vaak gehoord inderdaad, missende skills. Ik probeer dus ook nooit boos te worden op klantenservicemensen. Soms bel ik op als ik boos ben, maar als iemand dan gewoon netjes en vriendelijk op neemt en probeert te helpen dan ben ik ook zo weer rustig. UItschelden zal ik nooit, maar als ik van anderen zo hoor wat ze allemaal naar hun hoofd krijgen

Robin_S schreef:Kirsha schreef:Met alle respect hoor, maar ik vind het wel apart dat je het afraadt terwijl je er eigenlijk niet eens ervaring mee hebt.
TS, laat je niet gek maken. Je zal voor jezelf moeten beslissen of het je wat lijkt of niet. Misschien lijkt het je niks maar bevalt het je wel ontzettend goed. Ik wilde ook nooit achter de kassa (niet helemaal een goede vergelijking) maar toen ik er eens had gezeten vond ik het eigenlijk heel leuk. Je weet het nooit van tevoren.
Ben je zelf wel eens zo'n callcenter binnengewandeld? Als je dat doet weet je onmiddellijk wat ik bedoel.