Uggs bij de mediamarkt?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Uggs bij de mediamarkt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-14 22:14

Is die actieweek ook online?

belle_boef

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-14 22:19

Ach t is gewoon een goede verkooptruc. Er gaat vast een mannelijk gezinslid mee die dan ook wat koopt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-14 22:24

Ik werk bij de Mediamarkt en kan jullie met 100% zekerheid zeggen dat het echte Ugg's zijn, even los van de discussie over dieronvriendelijke laarzen (ik vind ze ook verschrikkelijk).
Maar ze zijn dus wel echt.

Verder komen er dus ook dat airwheel geval, baboe elektrische bakfietsen, een leaseplan voor de fiat 500, bjorn borg onderbroeken, witte reus wasmiddel, ik geloof ook douchegel en zo, echt een hele hoop.

Shar_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-14 22:24

SweetVanille schreef:
Pinda_Dipje schreef:
Oh die vreselijke dieronvriendelijke laarzen. -O-

_/-\o_

tjaa.. als je ze om die reden niet draagt ik heb warme voetjes in de winter en ze worden er toch voor doodgemaakt omdat andere ze ook weer dragen. het zelfde als een bondkraag dat is ook dier onvriendelijk.
maar jullie rijden vast paard want daarom zit je op bokt of je bent bezig in de omgang met paarden ?? ga is na hoeveel leer er naar tuig laarzen chaps ect gaat ??
daar worden die lieve lametjes kalveren koeien enzo ook voor dood gemaakt ;)

Danique07

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-14 22:27

Bedankt voor de reacties over de echtheid etc. Als het goed is komen er voor mij twee paar, ik hoop dat er genoeg zullen zijn!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-14 22:35

Danique07 schreef:
Bedankt voor de reacties over de echtheid etc. Als het goed is komen er voor mij twee paar, ik hoop dat er genoeg zullen zijn!!

Welk filiaal? Deventer?

Liins

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-14 22:37

Ik hoop ook dat je 2 paar kunt/mag meenemen!
Ik ben iig in Deventer te vinden in de Mediamarkt

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-14 00:08

Ik hoorde net wel dat er heel weinig zijn, echt maar 2 paar per maat oid.

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-14 00:22

Waarschijnlijk wordt marktplaats dan ook weer overspoeld door doorverkopers..

Pinda_Dipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-14 13:55

chaaya schreef:
tjaa.. als je ze om die reden niet draagt ik heb warme voetjes in de winter en ze worden er toch voor doodgemaakt omdat andere ze ook weer dragen. het zelfde als een bondkraag dat is ook dier onvriendelijk.
maar jullie rijden vast paard want daarom zit je op bokt of je bent bezig in de omgang met paarden ?? ga is na hoeveel leer er naar tuig laarzen chaps ect gaat ??

Werd ze maar dood gemaakt, dat dacht ik voorheen namelijk ook.
Helaas, niets is minder waar. http://www.piepvandaag.nl/uggs-en-halal ... e-schapen/

Ieder zijn meug, ik pieker er sindsdien niet meer over. Dan maar een extra paar sokken aan. :)

PrinceAmos

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-14 16:04

Ze zijn 100% echt.

6marly6

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-14 16:58

Pinda_Dipje schreef:
chaaya schreef:

Werd ze maar dood gemaakt, dat dacht ik voorheen namelijk ook.
Helaas, niets is minder waar. http://www.piepvandaag.nl/uggs-en-halal ... e-schapen/

Ieder zijn meug, ik pieker er sindsdien niet meer over. Dan maar een extra paar sokken aan. :)

Goed dat je dit artikel post. Het geeft een beetje een samenvatting van wat je vindt na even Googlen over dit onderwerp...

moyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-14 17:56

Laatst bijgewerkt door moyra op 28-10-14 17:58, in het totaal 1 keer bewerkt

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-14 17:58

moyra schreef:
PrinceAmos schreef:
Ze zijn 100% echt.

http://nos.nl/artikel/715052-uggs-niet- ... rkoop.html

daar word toch iets anders over gedacht Door uggs australia

Tis gewoon een megastunt van Mediamarkt.

Alle Saturnvestigingen zijn sindskort omgezet naar Mediamarkt.

Dat moet natuurlijk ook bij het grote publiek bekend worden en hoe trek je klanten? Je hoeft het maar in je folder te zetten en de mensen komen wel, daar heb je geen dure radio- of tv-commercial voor nodig.

_Lisanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-14 18:05

Goedkoop voor Uggs, maar wordt nog steeds genoeg op verdiend. Die dingen schijnen maar 15 euro te kosten om te maken...
Ik hoef ze ook niet meer sinds ik weet hoe ze gemaakt worden :n. Is ook niet te vergelijken met andere leren spullen. Het gaat er hier juist om dat de dieren niet geslacht worden en alles er uitgetrokken wordt terwijl ze nog leven.

Maar van Mediamarkt uiteraard een slimme actie.. Bij de Makro hebben ze dat toen ook eens gedaan voor die prijs, kwam een enorme run op en binnen no time waren ze uitverkocht geloof ik.

*edit: even het artikel dat hierboven staat gelezen. Oke dan is het inderdaad een restproduct maar hoe er met die dieren wordt omgegaan is toch ook niet normaal.. Arme beesten..
Laatst bijgewerkt door _Lisanne op 28-10-14 18:28, in het totaal 1 keer bewerkt

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-14 18:10

De schapen worden wel geslacht, de vachten zijn een restproduct ervan, bij de echte uggs tenminste.

Ik ga niet, heb een goed paar en paar twee gaat weer terug naar de vorige eigenaar. Al is het wel verleidelijk er even te gaan kijken. Alleen zitten er geen mediamarkten dichtbij hier.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-14 19:03

Ik heb een tijd geleden een filmpje op youtube gezien, waarin ze lieten zien dat levende schapen gewoon ontdaan werden van hun vacht + huid hoor.. Weet dus niet of Ugg nou echt zo eerlijk is :n

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-14 19:04

Boeiend of het eerlijk is of niet... Denk je dat landen als Australië dat toestaan? Daar gaat dit topic namelijk niet over.

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-14 19:22

Manonn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-14 19:25

Weet iemand of ze ook via de website te bestellen zijn morgen?

PrizTwir

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-14 19:33

Wat ik zou doen is gewoon goed kijken als ze echt zijn.

Op ugg australia staat een heel stuk over waaraan je de nepperts kunt herkennen.

Kijk vooral naar de label op de achterkant, bij nepperts zijn die vaak een ander lettertype, andere kleur en groter. De zool is anders. De kleur van de schoen zelf is ook niet hetzelfde.

Cavaliere

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-14 19:50

MarlindeRooz schreef:
Boeiend of het eerlijk is of niet... Denk je dat landen als Australië dat toestaan? Daar gaat dit topic namelijk niet over.

Het maakt niet uit of australie dat toestaat ofniet. ugg heeft niks met australie te maken, het is een Amerikaan die zijn laarsjes laat maken in Vietnam. Het australische volk haat onze 'echte' uggs, omdat dit merk.. Die Amerikaan dus bijna de traditie daar kapot heeft gemaakt met zijn laarzen uit Vietnam.. Ugg en australie moet je dus los van elkaar bekijken want het heeft er niets mee te maken

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-14 19:52

Cavaliere schreef:
MarlindeRooz schreef:

Het maakt niet uit of australie dat toestaat ofniet. ugg heeft niks met australie te maken, het is een Amerikaan die zijn laarsjes laat maken in Vietnam. Het australische volk haat onze 'echte' uggs, omdat dit merk.. Die Amerikaan dus bijna de traditie daar kapot heeft gemaakt met zijn laarzen uit Vietnam.. Ugg en australie moet je dus los van elkaar bekijken want het heeft er niets mee te maken

Bron?

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-14 19:53

Manonn_ schreef:
Weet iemand of ze ook via de website te bestellen zijn morgen?

Wrs niet. :n

Manonn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-14 20:03

Ik heb zelf net even gebeld naar media markt en de uggs zijn vannacht om 00.01 te bestellen via de website