Steef schreef:Nooit meer koude handen en voeten! En iets waardoor ik na 1 keer lezen alle stof onthouZou me veel tijd schelen
Eigenlijk moest t zo zijn dat als je een stuk papier eet je onthoud wat erop staat
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Grease schreef:magische krachten zodat ik naar Hogwarts zou kunnenOf ''the force'', zou ook wel handig zijn!
nee even zonder grappen. tijd. geld. duidelijkheid (vooral in mijn eigen hoofd). rust.

Een kat eigenlijk
Amiigo schreef:Steef schreef:Nooit meer koude handen en voeten! En iets waardoor ik na 1 keer lezen alle stof onthouZou me veel tijd schelen
Eigenlijk moest t zo zijn dat als je een stuk papier eet je onthoud wat erop staat
Lijkt me wel ideaal haha
), het perfecte lichaam, een apple laptop, overal hoger dan een 8 op mijn rapport, een goede conditie, dat mijn ouders een goede band hebben, mijn diploma, alvast beginnen met het inrichten van de zolder, dat school later op de dag begint, iedere ochtend met de bus naar school en terug, dat de mcDonalds niet meer bestaat
, nooit meer ongesteld zijn (en wel gezond en kinderen kunnen krijgen
), een apparaat waarmee je in één klik alle lesstof van school in je hoofd krijgt, Chinees leren, meer tijd, een manier waarop je dingen in kunt spreken om een document op de computer te krijgen ipv alles overtypen, meer zin hebben in de gymles, lichtblauwe ogen, altijd weten wat ik aan wil trekken, elke dag gratis shoppen, mijn oude (verzorg)pony terug, nooit meer stress, een perfecte huid, dat mijn telefoon minder vaak vastloopt, altijd motivatie om alles te doen, een goede baan, een mooi gezin en een veilig en mooi huis later, ohja en een Audi RS6 dank u 

NatasjavE schreef:takkie_muis schreef:Geldboom
Ik ook......hoeft niet eens een mooie te zijn.
ponyparadijs schreef:Elias93 schreef:Op het moment.. Werk.
Van hele dagen bij huis word je ook niet vrolijk
Dito hier.
Waar kan ik een baan vinden?
Hahaha
NatasjavE schreef:Poiuytrewq schreef:Of je kweekt gewoon wietplantjes, zijn in feite ook geldboompjes.
He nee,. Te illegaal, te veel werk, te veel gedoe....
Nee een echt geldboompje...
En dan een met biljetten van 50 ofzo...
200 al niet. NatasjavE schreef:Beau_Myrthe schreef:Gewoon z'n boompje dat mega hard groeit als je enkel 1 keer in de week water geeft en biljetten van 100, 200 of 500 dat is helemaal mooi!
He wat inhalig.
En onhandig....biljetten van 500 pakken ze nergens aan.
Beau_Myrthe schreef:Stort ik ze wel op mijn bankrekening, maar dan wens ik er direct banken bij die niet achter dat onbekende geld aangaan!