Wat mis jij in het dagelijkse leven?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Amiigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 22:28

Steef schreef:
Nooit meer koude handen en voeten! En iets waardoor ik na 1 keer lezen alle stof onthou :') Zou me veel tijd schelen :+

Eigenlijk moest t zo zijn dat als je een stuk papier eet je onthoud wat erop staat :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 22:29

magische krachten zodat ik naar Hogwarts zou kunnen :+ Of ''the force'', zou ook wel handig zijn!

nee even zonder grappen. tijd. geld. duidelijkheid (vooral in mijn eigen hoofd). rust.

Iolanthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 22:32

Grease schreef:
magische krachten zodat ik naar Hogwarts zou kunnen :+ Of ''the force'', zou ook wel handig zijn!

nee even zonder grappen. tijd. geld. duidelijkheid (vooral in mijn eigen hoofd). rust.

Dit! Rust in mijn hoofd zou zooo zalig zijn! Ik word zo kwaad op mezelf dat ik veel te veel nadenk en alles complex maak :P

Meer in de trant van TS haar voorbeeld; Een huisdier :) Een kat eigenlijk :D

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 22:33

Amiigo schreef:
Steef schreef:
Nooit meer koude handen en voeten! En iets waardoor ik na 1 keer lezen alle stof onthou :') Zou me veel tijd schelen :+

Eigenlijk moest t zo zijn dat als je een stuk papier eet je onthoud wat erop staat :')

Jaaaaa hahaha, punt is dat ik dan wel veel blaadjes op moet eten _O- Lijkt me wel ideaal haha

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 22:35

takkie_muis schreef:
Geldboom :j

Ik ook......hoeft niet eens een mooie te zijn.

KirstenHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 22:36

Een dier waarin ik tijd en liefde kan investeren en dat terug krijg. Zou echt een smile op mijn gezicht toveren als ik thuiskom en er staat een schat van een hond te wachten. Of een pluizebol van een kat dat aangehaald wilt worden. Een paard om elke dag naar toe te gaan. Een echt dier in mijn leven mis ik echt. We hebben een hamster, maar dat is niet hetzelfde en hij is van mijn zus. Helaas ben ik ook allergies en mijn ouders vinden het niks. -O-

Arc_En_Ciel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 22:36

Een geldboom, een iPhone 5s, een dikke rekening om zonder schulden een dure studie te kunnen volgen, een teleporteermachine, eten zonder dik te worden, een paard, een vriendje (knap, lang, sportief, lief, slim..), een inloopkast, nog 50x het aantal kledingstukken in mijn kast, een designertas, een privéjet die overal heenvliegt waar ik het wil, langere benen, een lieve vader, een andere jeugd, dikker haar (of lichtblond en dan krullend, dat is echt onwijs mooi), een grotere kamer, gratis make-up (goede make-up :') ), het perfecte lichaam, een apple laptop, overal hoger dan een 8 op mijn rapport, een goede conditie, dat mijn ouders een goede band hebben, mijn diploma, alvast beginnen met het inrichten van de zolder, dat school later op de dag begint, iedere ochtend met de bus naar school en terug, dat de mcDonalds niet meer bestaat :+ , nooit meer ongesteld zijn (en wel gezond en kinderen kunnen krijgen :') ), een apparaat waarmee je in één klik alle lesstof van school in je hoofd krijgt, Chinees leren, meer tijd, een manier waarop je dingen in kunt spreken om een document op de computer te krijgen ipv alles overtypen, meer zin hebben in de gymles, lichtblauwe ogen, altijd weten wat ik aan wil trekken, elke dag gratis shoppen, mijn oude (verzorg)pony terug, nooit meer stress, een perfecte huid, dat mijn telefoon minder vaak vastloopt, altijd motivatie om alles te doen, een goede baan, een mooi gezin en een veilig en mooi huis later, ohja en een Audi RS6 dank u :')

Gelukkig zitten er ook zat dingen bij die niet helemaal onmogelijk zijn, nu of in de toekomst :P

Fu_Qi

Re: Wat mis jij in het dagelijkse leven?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 22:38

Audi TT RS mis ik ook in mijn leven, maar een mooie Tesla maakt het ook weer goed hoor :')

Arc_En_Ciel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 22:39

0152141488 schreef:
Audi TT RS mis ik ook in mijn leven, maar een mooie Tesla maakt het ook weer goed hoor :')

Ohhh inderdaad <3 kennissen van ons hebben er eentje gekocht haha, echt prachtig. Ik kan er alleen nog niet in rijden, maarja, die paar jaar zijn het wel waard :')

Beau_Myrthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 22:52

Een boomgaard van geldbomen en de teleporteermachine!

Met die boomgaard van geldbomen koop ik de rest van mijn wensen wel en als we dan toch bezig zijn een knappe vent! :Y)

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 22:53

Oh audi tt vind ik echt zo'n truttewijven bak, net als ikzegmaarwat fiat500.
doe mij maar een mercedes s klasse(500 ofzo). Rijdt zaaalig en is bloedsnel. Maar dan wel Gratis
:+
NatasjavE schreef:
takkie_muis schreef:
Geldboom :j

Ik ook......hoeft niet eens een mooie te zijn.

Nou idd hij mag van mij zelfs paars, geel en groen bloeien.

Of je kweekt gewoon wietplantjes, zijn in feite ook geldboompjes.
Laatst bijgewerkt door Poiuytrewq op 24-10-14 22:56, in het totaal 1 keer bewerkt

CharIsabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 22:55

ponyparadijs schreef:
Elias93 schreef:
Op het moment.. Werk.
Van hele dagen bij huis word je ook niet vrolijk -O-

Dito hier.
Waar kan ik een baan vinden?
Hahaha

sluit me aan
maar gelukkig naja gelukkig veel weg door onderzoeken in het ziekenhuis

en wat ik echt mis is een stabiele relatie en een rijbewijs + auto

Kwal

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 22:57

Vrienden. Het is zo'n verschrikkelijk gevoel om alleen op de wereld te zijn, om zo maar te kunnen verdwijnen zonder dat iemand je mist...

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 23:00

Poiuytrewq schreef:

He nee,. Te illegaal, te veel werk, te veel gedoe....

Nee een echt geldboompje...

En dan een met biljetten van 50 ofzo... :j

Zeeuwsemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 23:01

M'n beste vriendin, ze woont aan de andere kant van het land -O-
Ze zou van mij best om de hoek mogen komen wonen.

Verder zou geld ook een leuk iets zijn :')

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 23:01

Een auto. En een geldboom. Maar met die geldboom zou ik die auto kunnen kopen en onderhouden. :+

Beau_Myrthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 23:02

NatasjavE schreef:
Poiuytrewq schreef:

He nee,. Te illegaal, te veel werk, te veel gedoe....

Nee een echt geldboompje...

En dan een met biljetten van 50 ofzo... :j

Neeee, beide helemaal fout!!

Gewoon z'n boompje dat mega hard groeit als je enkel 1 keer in de week water geeft en biljetten van 100, 200 of 500 dat is helemaal mooi!

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 23:03

Ja maar met 500 biljetten kan je in veel winkels niet betalen :+ 200 al niet.

Doe mij maar 10tjes.

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 23:04

Doe mij maar een goed stel benen(vooral enkels).

Voor de rest ben ik tevreden met wat ik heb. Ik heb een dak boven mijn hoofd, ik heb een grote liefde (al 10 jaar) en wat huisdieren. Ik heb een (oude) auto die prima rijdt voor een acceptabel bedrag. Ik heb een baan en een prima salaris (ik kan ermee rondkomen) ik doe een leuke opleiding erbij en qua spullen heb ik ook niks te klagen, alles werkt en doet wat hij moet doen.

Nu ik er serieus bij stil sta merk ik dat ik best in mijn handjes mag knijpen, er zijn mensen die het met minder moeten doen.

Beau_Myrthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 23:04

Stort ik ze wel op mijn bankrekening :Y), maar dan wens ik er direct banken bij die niet achter dat onbekende geld aangaan!

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 23:10

Beau_Myrthe schreef:
Gewoon z'n boompje dat mega hard groeit als je enkel 1 keer in de week water geeft en biljetten van 100, 200 of 500 dat is helemaal mooi!

He wat inhalig.

En onhandig....biljetten van 500 pakken ze nergens aan.

Grooming_Mom

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 23:13

De gebruiksaanwijzing van mijn kids , zou een hoop frustratie schelen _/-\o_ _/-\o_

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 23:14

Een doekje dat je midden in de kamer kunt leggen, en als je dan thuis komt is alles schoon en opgeruimd en hoef je alleen het doekje maar weg te gooien :D

_Lydia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 23:15

Het vrij zijn van stress en bepaalde gedachtes

Beau_Myrthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 23:18

NatasjavE schreef:
Beau_Myrthe schreef:

He wat inhalig.

En onhandig....biljetten van 500 pakken ze nergens aan.

Beau_Myrthe schreef:
Stort ik ze wel op mijn bankrekening :Y), maar dan wens ik er direct banken bij die niet achter dat onbekende geld aangaan!

Zie mijn vorige post! :D
Edit; inhalig mag je het vinden maar als de dan toch allemaal roepen wat voor dikke auto's we willen! En als je dan toch die boomgaard hebt zou ik echt wel wat afgeven aan goeie doelen :)