Sixpacks op wedstrijd

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

denice

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 16:45

Cholesterol is ook wel een risico lijkt me, met zoveel dierlijke proteïnen inname..

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 16:45

Cayenne schreef:
Misschien een rare vraag, maar hoe is het met anabolen en steroidengebruik?

Ik kan het ook niet mooi vinden. Wel knap dat ze het kunnen maar ik vind het hele lichaam zo eigenlijk compleet uit verhouding :o

Onlangs zag ik generation iron https://www.youtube.com/watch?v=yUqCpbazXnA

Daar gaven ze gewoon het gebruik openlijk toe :)
Maar ik denk dat er veel beweren het niet te doen :)
Laatst bijgewerkt door Furrow op 23-10-14 16:47, in het totaal 1 keer bewerkt

liedje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 16:46

Die laatste is al wel iets minder creepy met een normale boxer en iets minder boze mensen aderen. Wel jammer dat ie kijkt alsof ie zich afvraagt of het gas thuis nog brand :o? en hij heeft de chocopasta ook niet helemaal goed uitgesmeerd lijkt het?

EvaC

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 16:48

Ik haalde niks door elkaar hoor. Ik vond het gewoon opvallend dat niemand hierop reageerde terwijl het toch echt wel een extreme maatregel is, in mijn ogen dan. En het was niet als aanval bedoeld.

Doen bodybuilders maar 1 maand per jaar aan wedstrijden? Of is het echt maar 1 keer per jaar? Fascinerend wereldje hoor.

denice

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 16:48

:')
liedje89 schreef:
Die laatste is al wel iets minder creepy met een normale boxer en iets minder boze mensen aderen. Wel jammer dat ie kijkt alsof ie zich afvraagt of het gas thuis nog brand :o? en hij heeft de chocopasta ook niet helemaal goed uitgesmeerd lijkt het?

Manou_xxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 16:50

Hmm.. Daar wil je geen ruzie mee krijgen :')

Monster

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 16:55

Als ze een boxer dragen vind het het meteen een stuk aantrekkelijker. :') <3

Gaaf hoor! Leuk ook dat je hem hier zo in steunt!

Blacky

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 17:18

Altijd als ik iets lees of zie over bodybuilder moet ik denken aan deze gif.. _O-

Afbeelding

Maar zonder grappen. Ik vind het onwijs knap hoe die mannen en vrouwen tot het uiterste gaan om een mooi lichaam te krijgen.
Maar aantrekkelijk.. nee. :n Het is mij iets té gespierd.

romy_paard

Re: Sixpacks op wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 17:32

Het zijn wel super veel spieren maar mooi vind ik ze niet. Wel knap van je TS, dat je hem gewoon laat doen wat hij wil doen.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 18:39

Uitdrogen? Serieus? Waarom moet dat dan? Om de spieren te laten uitkomen?
Wat ontzettend ongezond voor je nieren etc. En dan over de supplementen maar niet te spreken :?

Desty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-14 18:51

Inderdaad maar 1x per jaar wedstrijd :)

Uitdrogen is om al het vocht uit je spieren en onder je huid vandaan te trekken. Zo heb je betere definitie op de wedstrijd. Zodra de mensen van het podium af komen krijgen ze meteen drinken :)
Supplementen, een verhaal apart.
Eiwitten zijn niet slecht als je maar niet te veel neemt (het versnelt wel je verouderingsproces). En het lijkt alsof zij veel nemen, maar dat hebben zij ook nodig om de extra spiermassa die zij hebben te voeden.
Steroiden, ja op het NK wordt dat veel gebruikt. Je hebt dan ook héél veel verschillende soorten. Ik zal een kleine schets maken omdat het anders veel te ingewikkeld wordt. Op lage dosissen is het gebruik van anabolen niet slecht. Degene die je groot maken althans, degene die je spuit. De pillen zijn slecht, daar zit een omhulsel omheen die je lever en je nieren aantasten. Die stoffen hoeven dus niet in de olie te zitten die je inspuit.
Spuiten is dus béter dan pillen!
Dan heb je degene waar je heel hard vet van verbrand, ja die zijn echt slecht en zwaar belastend voor de lever en nieren.
Maar alles wat deze mensen pakken (tot de 90 kg) is heus nog niet slecht voor je lichaam.
Er is heel veel onwetendheid en vooral heel veel vooroordelen op anabole steroïden dat die mensen maar liever niet zeggen dat ze het gebruiken om alle discussies en abnormale reacties te voorkomen.

Dan heb je ook nog groeihormonen, maar dat is het echte extreme werk. Die mensen gebruiken ook bloeddruk verlagers en insuline. In principe regelen zij hun hormonen stelsel zelf in plaats van dat de hersenen dat doen. In extreme maten dus. Dit vind ik ook veel te ver gaan! Laat ik dat even voorop stellen.
Zoals degene van +100

Dit is bijv Kai Greene, hij is 2de op Mr Olympia, de besten van de wereld (en ja ik vind dat mooi :D )
Afbeelding

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 19:01

Ongelovelijk knap,zoveel doorzettingsvermogen. Ik vind het zelf niet zo mooi,vooral die hierboven niet,maar smaken verschillen.
De dames vind ik dan wel weer knap om te zien,wat een figuur zeg. Vooral de dame waar je vriend mee traint.

Maar wel absoluut mijn petje af,je moet wel een echte doorzetter zijn om dit te bereiken

ElineR

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 19:03

Ieuhw :').

chamion
Huisheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 19:04

De laatste foto vind ik tomuch, maar voor de rest zien die jongens er niet slecht uit. Wou dat mijn vent wat meer spier had. Maar aan de andere kant moet ik dan meedoen van hem, dus dat gaat amenooit niet gebeuren (hij doet al onvrijwillig mee met mijn dieet)

Maar ik denk dat als je ze tegenkomt in de supermarkt dat het mee valt. (mede door dat semi uitdrogen, en iets minder afgetraind)

Miriam91

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 19:04

Wat leuk om je foto's te zien! Heb je ook een foto van hem als hij niet zo droog staat voor de wedstrijd?
Mijn vriend doet ook aan bodybuilden, maar doet niet mee aan wedstrijden. Hij traint dus wel fanatiek voor spieropbouw, maar staat natuurlijk niet zo droog. Blijf het apart vinden hoe hij zoveel eten naar binnen kan duwen :P

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 19:05

Hoe kan deze man nog normaal lopen met zulke beenspieren. Ziet er eerder uit als een verkeerd gefokte buldog. :x .brrr.

Nee dit is echt niks voor mij, te overdreven, te ongezond en te obsessief. Fijn dat ze zoveel doorzettingsvermogen hebben maar het normaal vinden jezelf bewust uit te drogen ook al is het eens per jaar. Het normaal vinden om voor een uiterlijk jezelf vol te prikken met middelen. Ik kan het nog steeds niet gezond vinden.

Excuus voor mijn mening voor iedereen die het wel mooi en normaal en gezond vindt maar echt niks voor mij.

Ik vraag me ook altijd af of het effectieve goed werkende sterke spieren zijn of meer showspieren zonder de daadwerkelijke kracht zoals bv de sterke mannen mannen die vrachtwagens trekken en zo. Nee die vind ik ook niet mooi gespierd maar beter dan deze showspieren.

Wat wel vreemd is trouwens dat de meeste van deze bodybuilders officieel obees zijn met hun gewicht :')
Laatst bijgewerkt door karuna op 23-10-14 19:06, in het totaal 1 keer bewerkt

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 19:05

104 i like!!

Knap hoor van je vriend!!

Vraagje: wat voor broeken draagt hij? Mijn vriend traint ook en broeken zitten soms zo vrouwelijk door die brede bovenbeenspieren :')

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 19:07

Onvoorstelbaar dat er zo gemakkelijk gedaan wordt over het spuiten van troep :oo

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 19:11

Nayomie schreef:
Desty schreef:

1 maand per jaar :)
Cola is ongezonder om het zo maar even te zeggen

Voor een normale mens is een bodybuilder overbouwd, oftewel, lichaam heeft teveel aan spieren en te weinig aan vet. Ik betwijfel of cola ongezonder is. Ik ben geen deskundige dus heb hier ook geen onderzoek naar gedaan. :)

Als ik het goed heb zijn ze de rest van dat jaar juist niet zo dun. Dan is het ook moeilijk om aan te komen in spier..

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 19:13

Poeh... Nee, ik vind het niet mooi.
En nee, het is niet gezond, ook op dit niveau niet. De opbouw van eiwitten koost je nieren ontzettend veel kracht (wat je kan verminderen door te drinken en dat doet hij dus 2 dagen niet) en bij de afbraak van vet komen altijd gifstoffen vrij die je lever belasten. Ook als je afvalt, maar dus ook bij dit soort dingen. En ook milde doping beschadigd de nieren. Roepen dat het niet drinken "maar 2dagen is", vind ik toch echt naief..
Sorry ts, ik vind dat je aan het struisvogelen bent (of misschien je vriend). Ik (be)oordeel niet de keuze van je vriend om dit te doen, maar je wordt wel verkeerd voorgelicht. Het idee dat cola drinken ongezonder is dan dit is echt niet juist... Deze leefstijl is gewoon ongezond, dat is wetenschappelijk onderzocht en net zo waar als dat roken ongezond en drugs ongezond zijn..
Het feit dat je zegt dat hij zoveel kennis heeft hierover zegt me niet zoveel. Kijk eens hoeveel kennis een anorexia-patient heeft over afvallen, meer dan de gemiddelde dietist. Dat betekend niet dat ze gezond bezig zijn...
Laatst bijgewerkt door secricible op 23-10-14 19:26, in het totaal 3 keer bewerkt

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 19:16

Heeft wel wat weg van dikbilkoeien }> Ts, ik ben het met je eens dat deze verslaving minder erg is dan zijn vorige, ik hoop wel dat jij oplet wanneer hij echt door gaat slaan. Want dat doen veel van deze jongens(en meiden) En verder, och , als jij er maar mee kunt leven en hij ook is het goed toch??

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 19:18

Hoe lang moeten ze eigenlijk droog staan om er zo uit te zien? :)

muntdrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 19:20

Respect!

Ik vnd het wel bijzonder dat bodybuilders gerust afgekraakt mogen worden. Tis zo lelijk, afschuwlijk etc. Maar stel iemand zou dit over een vrouw met overgewicht zeggen, oei oei, ... :')

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 19:23

Een vrouw met flink overgewicht zal niet zo snel in een te klein broekje zich tentoonstellen op een podium en daar fotos van gaan rondsturen denk ik. En al helemaal niet in wedstrijdverband. En zou ze dat doen zal er ook commentaar op komen net zo goed.

Maar zoals gezegd ieder zijn smaak maar niet de mijne.

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 19:25

Bovendien denk ik dat modellen (dus mensen die bewust hun lichaam tentoonstellen) met ernstig overgewicht ook genoemd kan worden dat je het lelijk vindt. Anders dan wanneer je gewoon afgekraakt wordt over je gewicht terwijl je een nieuwe foto van je winterjas laat zien.
Deze mensen laten hun uiterlijk beoordelen, dan vind ik dat toch anders.. Neemt niet weg dat je gewoon respect voor elkaar kan houden.