Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Nog foto's van de kraam?
Dani schreef:En toch zou ik er zó aan voorbij lopen.
In een eerste oogopslag denk ik eerder dat je zeepjes verkoopt dan gebak, alles ziet er heel steriel en voorverpakt uit en niet dat ik denk 'ohh, even kijken wat voor lekkers daar allemaal ligt!' Ik zou zelf veel sneller naar jouw kraam komen als ik allemaal lekkere dingen zie. Glanzende chocolade, romige slagroom, aardbeien, verse gebakjes die rijendik uitgestald staan, taarten met een punt ernaast zodat ik de heerlijke vulling en de luchtige cake kan zien. En dan een lekkere vanillegeur. Een wit kleed is ook wat saai. Ik zou liever een pasteltint kiezen, dat valt toch iets meer op dan effen wit. En mooie handbeschreven bordjes waarop ik kan lezen wat voor heerlijks je verkoopt. Die houten mandjes zijn hartstikke mooi maar die moeten gevuld met vers eten, niet met bakken en plastic verpakte dingetjes. Da's zonde, zo op de foto kan ik echt niet zien wat je allemaal verkoopt en dan kan ik dat op 3 meter afstand van je kraam ook niet.
Is wel allemaal persoonlijk natuurlijk, misschien ben ik gewoon afwijkend in mijn voorkeuren.
Of komt daar de regelgeving al om de hoek kijken?